Aká je aktuálna spotreba na mojom telefónnom čísle?, Slovak Telekom

Preskočiť navigáciu

Aká je aktuálna spotreba na mojom telefónnom čísle?

Keď chcete zistiť aká je vaša spotreba (prevolané minúty, SMS či dáta) v prebiehajúcom zúčtovacom období, máte niekoľko možností:

  • bezplatne z vášho telefónu na mobilnej stránke http://m.telekom.sk (je nutné prezerať cez mobilný internet, nie WiFi)
  • prostredníctvom aplikácie TELEKOM
  • bezplatne po prihlásení do zákazníckeho portálu Môj Telekom v časti Spotreba. Pre prihlásenie je potrebné zadať vaše prihlasovacie meno a heslo a overiť sa  alebo SMS. V prípade, že nie ste zaregistrovany, možete sa zaregistrovať na našej stránke www.telekom.sk v záložke Môj Telekom - Registrácia
  • zaslaním SMS správy v tvare MIN alebo MINUTY na číslo 123.
    Odoslaná SMS správa je spoplatnená podľa programu služieb, ktorý využívate, prichádzajúca SMS správa je bezplatná

Doplňujúce informácie:
Informácie o spotrebe sú aktualizované priebežne, majú len informatívny charakter a umožňujú orientačné overenie stavu spotreby počas aktuálneho zúčtovacieho obdobia. Z dôvodu technického obmedzenia služby informácie o spotrebe nezahŕňajú roamingovú prevádzku a nie sú zohľadňované ani presunuté voľné minúty z predchádzajúceho zúčtovacieho obdobia.


Boli pre vás tieto informácie užitočné?áno | čiastočne | nie