-
Prečo v portáli Môj Telekom nevidím svoje faktúry?
Ak ste rezidenčný zákazník
Ak nevidíte svoje faktúry, vaše produkty a služby máte k účtu Môj Telekom pripojené bez možnosti prezerať a platiť faktúry. Sú tri možnosti, ako postupovať:
1. Aktivácia Dohody o elektronickej komunikácii
Ak ste vlastníkom služieb vy, aktivujte si Dohodu o elektronickej komunikácii a všetky produkty a služby sa vám automaticky zobrazia v portály Môj Telekom s možnosťou pozerať a platiť faktúry, sťahovať podrobné výpisy, objednávať doplnkové služby a podpisovať zmluvy. Prečítajte si viac o tom, ako si môžete aktivovať Dohodu o elektronickej komunikácii. Ak ste si už elektronickú komunikáciu aktivovali, stačí sa do portálu prihlásiť s e-mailom, ktorý je uvedený na dohode.
2. Pripojenie rodného čísla
Ak ste vlastníkom služieb vy a neželáte si využívať všetky výhody Elektronickej komunikácie, môžete si pripojiť k vášmu účtu rodné číslo.
Automaticky sa vám pripoja všetky produkty, ktoré sú naviazané na toto RČ, aj s možnosťou pozerať a uhrádzať faktúry. Viac sa dozviete v tomto návode na pripojenie rodného čísla.3. Získanie prístupu od vlastníka služieb
Ak NIE ste vlastníkom služby, môžete požiadať vlastníka, aby vám pridelil oprávnenie spravovať produkty a služby aj s možnosťou prezerať si a platiť faktúry. Tu nájdete detailný návod na pridelenie takéhoto oprávnenia. Detailný prehľad rozsahu oprávnení nájdete v tejto tabuľke.
Ak ste firemný zákazník
Ak si chcete v portáli Môj Telekom prezerať a platiť faktúry, je potrebné pripojiť si vaše služby produkty prostredníctvom IČO.
Tu nájdete detailný návod na pripojenie produktov pre firmu.
Viac informácií nájdete v našej encyklopédii Wiki
PREJSŤ DO WIKI