Buďte viac spolu, hovorí Telekom v novej kampani

10. 05. 2021


Operátor v tieto dni prichádza s novou televíznou reklamou, ktorej kreatívu zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Po sérii troch spotov, v ktorých riaditeľ operátora predstavil novú komunikačnú platformu, prichádza Telekom s ďalšou reklamou s odkazom „Máte v rukách celý svet“. V nej komunikuje výrazné navýšenie dát v mobilných paušáloch, ktoré operátor poskytol svojim zákazníkom bezplatne už počas viazanosti.

„Už minulý rok, keď sme našim klientom dali trikrát neobmedzené mobilné dáta, sme si potvrdili, že ak ich ľudia majú, tak ich aj náležite využívajú, a to bez ohľadu na svoj vek. Záleží nám na našich zákazníkoch a chceme, aby boli vždy online, keď to potrebujú. Preto sme im zadarmo a výrazne navýšili dáta v paušáloch. Je už iba na nich, či ich využijú na zábavu, prácu či online stretnutia s rodinou,“ hovorí Petra Novotná, šéfka marketingu v Slovak Telekome.

Benefit operátor predstavuje v novom televíznom spote. Jeho hlavnou hrdinkou je malé dievčatko a jej obľúbená hračka – bábika, s ktorou prežíva deň plný hier a zábavy. V niečom je však táto bábika iná ako ostatné. Čo to je, sa diváci dozvedia až v závere reklamy.

(spot Bábika) https://www.youtube.com/watch?v=yC_-cXVr-ys

Telekom opäť raz vo svojej reklame reflektuje na aktuálnu situáciu na Slovensku a autenticky ukazuje, ako sa komunikácia medzi starými rodičmi a ich vnúčatami za posledný rok zmenila. „Náš syn prežil väčšinu svojho života v čase pandémie, a babky ho preto videli minimálne. Každodenné videohovory sa tak stali pekným zvykom, ktorý u nás funguje aj mimo lockdownu,“ hovorí Kamil Charvát z MUW Saatchi & Saatchi a dodáva: „Vďaka nim majú šancu vidieť a tešiť sa z toho, ako sa mení a rastie.“

Produkciu reklamy zastrešil Protos Productions a vznikla pod taktovkou českého režiséra Roberta Hloza. Hoci sa natáčalo v Bratislave, schvaľovanie opäť prebiehalo na diaľku – klient, ako aj agentúra, neboli prítomní na pľaci. So spotom sa diváci okrem televízneho vysielania stretnú aj na YouTube a v podobe rôznych strihov aj na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane: 

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková, Klaudia Linkeschová

Creative director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik

Art director: Veronika Holaňová

Unit director: Tatiana Hrutková

Account manager: Lenka Časnovská

Strategy planner: Kamil Charvát

Produkcia: Protos Productions

Réžia: Róbert Hloz

Kamera: Marián Ontko

Strih: Marek Kráľovský

Post-production: Ekran

Zvuková produkcia: K2 zvuk

Hudba: Viktor Hazard

Mediálna agentúra: Wavemaker