Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Magio internet - prenesené dáta
- Magio internet - zariadenia
- Magio internet
- Magio internet - technická podpora
Najčastejšie otázky
- Čo je PIN kód vygenerovaný k službám pevnej siete - internetu, televízii alebo pevnej linke?
PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.:
-aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb
-získať informácie o svojich faktúrach a platbách
Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
-osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
-
Môže blízkosť HDMI kábla obmedzovať rýchlosť prenosu cez WIFI?
Pri niektorých typoch HDMI kábla (buď sú to staršie typy verzii HDMI, alebo nekvalitne vyrobené), sa objavuje problém s interferenciou WiFi signálu na frekvencii 2,4 GHz.
Pri tomto type kábla sa neprejavuje zhoršená kvalita obrazu, ale dochádza k značnému zarušeniu WiFi pásma, kde rýchlosť prenosu cez WiFi je značne obmedzená. Čím je router a STB v blizšej vzdialenosti, tým je rušenie výraznejšie. Stačí aj keď len HDMI kábel položený v blízkosti routra. Prenosová rýchlosť na WIFi pri rušení sa pohybuje na úrovni 1-5 Mbps. Problém sa týka všetkých zariadení prepojených HDMI káblom, nemusia to byť len zariadenie z ST. -
Kde nájdem aktuálny cenník služby Magio Internet vzduchom?
Aktuálny cenník služby Magio internet vzduchom nájdete na stránkach Telekomu v časti Cenníky služieb pevnej siete / Internetové služby / Internetový prístup – časť A. Aktuálna ponuka Služieb.
-
Akú rýchlosť dosiahnu programy služby Magio Internet vzduchom?
V programoch služby Magio Internet vzduchom nie je obmedzená maximálna rýchlosť. Podľa poskytovanej 4G/LTE technológie je možné dosiahnuť teoretické rýchlosti až do 375 Mbit/s. Akú teoretickú maximálnu rýchlosť môžete dosiahnuť zistíte na mape pokrytia.
-
Kde zistím, koľko dát som spotreboval v službe Magio Internet vzduchom?
Ak máte router pripojený cez mobilnú sieť Telekomu, choďte na stránku https://m.telekom.sk/datanavyse. Zobrazí sa vám objem prenesených dát v aktuálnom zúčtovacom období.
Informáciu o spotrebe dát získate aj prostredníctvom mobilnej aplikácie Telekom. V tomto prípade si službu Magio Internet vzduchom musíte najprv pridať do aplikácie, aby ste mohli sledovať spotrebu v službe.
-
Čo je Mapa pokrytia?
Mapa pokrytia orientačne znázorňuje geografické oblasti, ktoré sú pokryté rádiovým signálom siete. Vzhľadom na charakter šírenia rádiových vĺn spoločnosť Slovak Telekom, a.s. negarantuje na každom znázornenom mieste geografickej oblasti, že účastník dosiahne pripojenie k sieti a rovnakú kvalitu poskytovaných služieb, a preto spoločnosť Slovak Telekom, a.s. nezodpovedá za prípadné zhoršenie kvality prenosu signálu, resp. kvality služby spôsobené poveternostnými, fyzikálnymi a inými vplyvmi.
-
Mám vlastný mobilný router. Ako si mám zmeniť jeho nastavenia, aby som mohol využívať službu Magio Internet vzduchom?
Aby ste mohli využívať službu Magio Internet vzduchom na vlastnom koncovom zariadení, musíte si v nastaveniach routra vytvoriť nový profil s nasledovnými parametrami:
- Preferovaná mobilná sieť: LTE (4G only)
- Názov APN: nechajte prázdne
V prípade, ak váš router nepodporuje prázdne pole a pri odovzdaní zmluvnej dokumentácie vám nebolo oznámené APN, prosím kontaktujte službu Pôjdeto alebo najbližšie Telekom Centrum, kde vám naši kolegovia poskytnú názov APN.
Postup vytvorenia profilu a nastavenia požadovaných parametrov nájdete v návode ku koncovému zariadeniu. Pokiaľ sa vám nepodarí spustiť službu, kontaktujte službu Pôjdeto na bezplatnom telefónnom čísle 0800 800 700 a požiadajte o pomoc. Môžete tiež využiť webovú stránku služby Pôjdeto.
-
Programy služby Magio Internet vzduchom majú dátové limity. Ako fungujú?
Každý program má iný dátový limit, po ktorého minutí sa internet spomalí. V programoch sú dátové limity 50 GB, 200 GB alebo 500 GB. Po vyčerpaní dát sa internet spomalí na 512/512 kbit/s. Pre obnovenie plnej rýchlosti si môžete kúpiť dátový balíček o veľkosti 10 GB buď jednorazovo, alebo si nastaviť automatické dokupovanie 10 GB po vyčerpaní dát.
-
Aké sú spôsoby inštalácie indoor zariadenia služby Magio Internet vzduchom?
Spôsob inštalácie služby Magio Internet vzduchom závisí od typu zariadenia, ktoré vám odporučíme k službe:
- Ak je pre fungovanie služby dostatočné indoor zariadenie, tak toto si nainštalujte jednoducho podľa návodu sami – tzv. samoinštalácia. Mobilný wifi router umiestnite čo najbližšie k oknu, kde je najsilnejší mobilný signál. Na mape pokrytia si zistíte, kde bude umiestnenie routra najlepšie vzhľadom na okolité pomery (budovy, vykrývače a pod.). Vložte do routra SIM kartu podľa návodu a zapojte router do elektrickej siete. Keďže SIM karta má deaktivovaný PIN, prístup na internet sa aktivuje okamžite po vložení SIM karty do routra. Pokiaľ sa vám nepodarí spustiť službu podľa návodu, kontaktujte službu Pôjdeto na bezplatnom telefónnom čísle 0800 800 700 a požiadajte o pomoc. Môžete tiež využiť webovú stránku služby Pôjdeto.
- Ak je pre fungovanie službe nevyhnutné inštalovať anténu, príde službu nainštalovať technik Telekomu. Vykoná uchytenie vonkajšej jednotky a pomocou ethernetového kábla ju prepojí s vnútornou jednotkou (wifi modemom) a zabezpečí funkčnosť služby. SIM Karta je vložená vo vonkajšej jednotke. Uchytenie vonkajšej antény je zvyčajne na fasádu domu a prepojenie antény s routrom často súvisí s vŕtaním.
-
Aké sú možnosti navýšenia dát pre službu Magio Internet vzduchom?
Služba Magio Internet vzduchom umožňuje dokúpiť si dátový balíček o veľkosti 10 GB v prípade, že ste už vyčerpali dáta z paušálu. Tento balíček si môžete aktivovať jednorazovo alebo s automatickým obnovovaním a to cez stránku https://m.telekom.sk/datanavyse, cez mobilnú aplikáciu Telekom, v Telekom Centre alebo zavolaním na bezplatnú Zákaznícku linku na tel.č.0800 123 456.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!