Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Čo je PIN kód vygenerovaný k službám pevnej siete - internetu, televízii alebo pevnej linke?
PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.:
-aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb
-získať informácie o svojich faktúrach a platbách
Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
-osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
-
Nezobrazuje sa mi televízny kanál v Magio televízií, hoci ho mám zakúpený. Čo mám robiť?
V prípade, že nevidíte kanál alebo časť kanálov, ktoré máte zakúpené, vo svojej Magio TV, odporúčame:
1. Vypnúť a zapnúť Magio box.
2. Ak to nepomôže, reštartovať Magio box.
Magio televízia: reštart nájdete v: Menu -> Nastavenia -> Reštartovať systémMagio Sat: reštart nájdete v: Menu - nastavenia systému - výrobné (továrenské) nastavenia
Ak reštart nepomôže, kontaktujte bezplatnú nonstop linku technickej podpory na tel.č. 0800 123 777. -
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Čo znamená inštalácia technikom?
Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
-
Čo ak si objednám samoinštaláciu, ale neviem si poradiť?
Ak si neviete so samoinštaláciou poradiť, poskytneme vám za poplatok asistenciu technika – službu „Pôjde to“. Objednáte si ho jednoducho na bezplatnej linke 0800 800 700 alebo na stránke www.pojdeto.sk.
-
Je moje zariadenie podporované pre službu Magio GO?
Požiadavky na jednotlivé typy zariadení sú popísané nižšie:
Mobilné zariadenie (smartfón, tablet)
Podporované OS:
- iOS 11 a vyššie
- Android 7 a vyššie
Smart TV a Android Set-top box
Podporované zariadenia:
- Smart televízory Samsung s OS Tizen od roku výroby 2017 a neskôr.
- Smart televízory a set-top boxy, ktoré podporujú Android TV 7 a vyššie.
Internetové prehliadače
Podporované prehliadače:
- PC s OS WINDOWS: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox
- MAC: Safari, Google Chrome, Firefox
Pre sledovanie vysielania na PC / MAC nie je potrebné inštalovať žiadne doplnky. Stačí sa prihlásiť na stránke www.magiogo.sk prihlasovacími údajmi, ktoré zákazník dostane po zriadení služby prostredníctvom SMS.
Telekom nezodpovedá za správne fungovanie aplikácie pri použití iného zariadenia, ako je odporúčané.
-
Ako zistím, že mám službu VoLTE aktivovanú?
Prvý spôsob:
Keď vám na obrazovke telefónu v hornom stavovom riadku svieti 4G/LTE, uskutočnite hovor a pokiaľ vám 4G/LTE na obrazovke ostane aj počas hovoru, VoLTE máte aktívne.
Druhý spôsob:
Vstúpte do nastavení telefónu a skontrolujte, či váš status IMS je nasledovný:
- Android zariadenia Nastavenia – Systém - Informácie o telefóne – Stav – Stav registrácie v službe IMS - Zaregistrované
- iOS zariadenia Nastavenia – Všeobecné – Operátorské nastavenia – IMS status – Hlas
Ak Váš telefón neobsahuje softvér s podporou VoLTE, v nastaveniach sa nebude nachádzať zmienka o IMS.
-
Funguje služba Magio GO aj na telefóne s upraveným operačným systémom (jailbrake, root telefónu, a pod.)?
Nie, na telefónoch s upraveným operačným systémom služba Magio GO nefunguje.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!