Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Magio internet - prenesené dáta
- Magio internet - zariadenia
- Magio internet
- Magio internet - technická podpora
Najčastejšie otázky
-
Čo je PIN kód vygenerovaný k službám pevnej siete - internetu, televízii alebo pevnej linke?
PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.:
-aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb
-získať informácie o svojich faktúrach a platbách
Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
-osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
-
Môže blízkosť HDMI kábla obmedzovať rýchlosť prenosu cez WIFI?
Pri niektorých typoch HDMI kábla (buď sú to staršie typy verzii HDMI, alebo nekvalitne vyrobené), sa objavuje problém s interferenciou WiFi signálu na frekvencii 2,4 GHz.
Pri tomto type kábla sa neprejavuje zhoršená kvalita obrazu, ale dochádza k značnému zarušeniu WiFi pásma, kde rýchlosť prenosu cez WiFi je značne obmedzená. Čím je router a STB v blizšej vzdialenosti, tým je rušenie výraznejšie. Stačí aj keď len HDMI kábel položený v blízkosti routra. Prenosová rýchlosť na WIFi pri rušení sa pohybuje na úrovni 1-5 Mbps. Problém sa týka všetkých zariadení prepojených HDMI káblom, nemusia to byť len zariadenie z ST. -
Ako si môžem zmerať aktuálnu rýchlosť internetového pripojenia do 1 Gbit/s?
- Pre zmeranie rýchlosti vášho internetového pripojenia odporúčame zo stránky www.speedtest.net stiahnuť aplikáciu Ookla Speedmeter ( www.speedtest.net/apps/desktop) a vybrať server Slovak Telekomu.
- Pri meraní sa uistite, že na optický router nie je cez WiFi pripojený nikto iný, teda internetové pripojenie nikto iný nezdieľa.
- Je nutné, aby ste vypli všetky procesy, ktoré by mohli využívať internetové pripojenie, napr. Magio TV, poštový klient, Skype, Torrent, spustené aktualizácie operačného systému, sťahovanie súborov na pozadí. Zapisovanie dát na pevný disk počítača na pozadí počas merania rýchlosti môže výrazne ovplyvniť nameranú rýchlosť pripojenia (môže ísť napr. indexovanie súborov v OS Windows a pod.).
- Meranie môže ovplyvniť aj spustený antivírusový program, pretože kontroluje sťahované/odosielané dáta z/do internetu. Na čas merania rýchlosti ho deaktivujte.
- Počas merania nevykonávajte žiadne úkony, ktoré by mohli ovplyvniť využitie systémových prostriedkov počítača (napr. práca s grafickým programom).
- Odpojte od internetu všetky počítače pripojené k routru priamo alebo prostredníctvom switchu.
- Rýchlosť pripojenia je nutné merať vtedy, ak je váš počítač pripojený k routru sieťovým LAN káblom, nie cez Wi-Fi. Ak máte k routru pripojených viac počítačov, odporúčame ich odpojiť od internetu, aby nedošlo k neželanému ovplyvňovaniu merania.
- Meranie vysokých rýchlostí prostredníctvom webového prehliadača môže výrazne ovplyvniť výsledky meraní. Pri tomto spôsobe merania rýchlosti sa dáta zapisujú na pevný disk počítača, pričom pevný disk nemusí zvládnuť zapisovanie dát takou rýchlosťou. To sa následne prejavuje ako spomalenie nameraných rýchlostí v speedmetri. Samotný webový prehliadač tiež môže skresľovať výsledky meraní. Dáta sťahované pri meraní rýchlosti cez aplikáciu spomenutú vyššie sa nezapisujú na pevný disk, preto sú výsledky presnejšie.
- Reštart optického routra urobte len v prípade, že výsledky meraní nie sú uspokojivé.
-
Aké budú nové rýchlosti internetového pripojenia?
Nové maximálne rýchlosti sťahovania a odosielania dát nájdete v nasledujúcej tabuľke. Pre programy Magio internet L, Magenta Office Internet Premium 1 a Standard 1 na VDSL technológii zostáva stále možnosť objednať si zvýšenie rýchlosti upstreamu.
Technológia Program Súčasná rýchlosť (Mbit/s) Nová rýchlosť (Mbit/s) VDSL Magio Internet M 8 / 1 10 / 1 Magenta Office Internet Mini 8 / 1 10 / 1 Magio Internet L 30 / 3 40 / 4 (6) Magenta Office Internet Premium 1 / Standard 1 30 / 3 40 / 4 (6) Magio Internet XL 80 / 8 90 / 9 Magenta Office Internet Premium 2 / Standard 2 80 / 8 90 / 9 GPON Magio Internet M 15 / 1 30 / 3 Magenta Office Internet Mini 20 / 2 30 / 3 Magio Internet L 60 / 6 120 / 12 Magenta Office Internet Premium 1 / Standard 1 60 / 6 120 / 12 Magio Internet XL 300 / 30 600 / 60 Magenta Office Internet Premium 2 / Standard 2 300 / 30 600 / 60 Poznámka: Pri programoch sú uvádzané negarantované maximálne rýchlosti, ktoré závisia od pokrytia a aktuálnych možností siete.
-
Aký rýchly bude mobilný internet? Bude dátovo obmedzený? Budem ho mať spoplatnený?
Ak využijete kupóny, ktoré ste od nás obdržali, všetky mobilné dáta, prenesené vašim mobilným telefónom, nebudú účtované po dobu 24 hodín od aktivácie balíčka. Rýchlosť internetu je obmedzená vašim lokálnym pokrytím. Ak ste v dosahu 4G siete, tak vaša maximálna rýchlosť bude do 375 Mb/s v smere k vám. Overenie rýchlosti vo vašej lokalite nájdete na tomto linku. Vaše pokrytie Wi-Fi sieťou vo vašej domácnosti, ktoré si vytvoríte cez prístupový bod, je obmedzené jeho kapacitou a tiež jeho umiestnením v domácnosti.
-
Ako si môžem zmerať aktuálnu rýchlosť internetového pripojenia?
Pre zmeranie rýchlosti vášho internetového pripojenia odporúčame postupovať podľa informácií na našej wiki stránke. Sú tam uvedené všetky potrebné informácie na objektívne zmeranie rýchlosti internetového pripojenia.
-
Čo je Mapa pokrytia?
Mapa pokrytia orientačne znázorňuje geografické oblasti, ktoré sú pokryté rádiovým signálom siete. Vzhľadom na charakter šírenia rádiových vĺn spoločnosť Slovak Telekom, a.s. negarantuje na každom znázornenom mieste geografickej oblasti, že účastník dosiahne pripojenie k sieti a rovnakú kvalitu poskytovaných služieb, a preto spoločnosť Slovak Telekom, a.s. nezodpovedá za prípadné zhoršenie kvality prenosu signálu, resp. kvality služby spôsobené poveternostnými, fyzikálnymi a inými vplyvmi.
-
Kedy sa začne zvyšovanie rýchlostí a ako dlho bude trvať ?
Zmena rýchlostí internetových programov bude realizovaná pre zákazníkov, ktorí majú jeden z programov Magio Internet M, L alebo XL a Magenta Office Internet Premium alebo Standard na metalickej technológii VDSL alebo optickej technológii GPON. Od 26. septembra 2019 budú postupne na celom Slovensku aplikované nové maximálne rýchlosti sťahovania a odosielania dát, pričom celý proces by mal trvať 1 mesiac. Vlastné zvyšovanie rýchlostí v jednotlivých lokalitách prebehne počas 1 týždňa.
-
Zvyšovanie rýchlosti v mojej lokalite už prebehlo a mne úplne prestala fungovať služba alebo sa rýchlosť znížila, ako postupovať?
V takomto prípade nás kontaktujte telefonicky na čísle 0800 123 777 alebo prostredníctvom formulára "Napíšte nám" (bytoví zákazníci) alebo na čísle 0800 123 369 (firemní zákazníci), kde preveríme možnosti vášho pripojenia. Pre účely komunikácie si pripravte kód adresáta, ktorý nájdete na faktúre.
-
Ako môžem požiadať o zrušenie zmluvy pre službu pevnej siete Telekom?
Ukončenie zmluvy o pripojení realizujeme na základe náležite vyplnenej a podpísanej písomnej výpovede.
O zrušenie služieb môže požiadať majiteľ alebo splnomocnená osoba osobne, prostredníctvom predajného miesta Telekom Centra.
Druhá možnosť je smerovať žiadosť na zrušenie služby pevnej siete Telekom písomne:
na adresu: Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava.
Písomná žiadosť musí obsahovať:
- meno a priezvisko alebo obchodné meno/názov,
- trvalé bydlisko alebo sídlo/miesto podnikania,
- rodné číslo alebo IČO,
- telefónne číslo, ktoré vám bolo pridelené na základe Zmluvy a telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný,
- dátum a podpis
- odtlačok pečiatky, ak je uvedená vo výpise z Obchodného registra alebo v inom dokumente, preukazujúcom právnu subjektivitu a spôsob konania v mene podniku
- popis požadovaného úkonu - a teda vypovedanie zmluvy.
Zrušenie služby pevnej siete Telekom je bezplatné iba v prípade, ak zákazník nemá platnú dobu viazanosti. V opačnom prípade účtujeme zmluvnú pokutu v zmysle cenového výmeru akcie, ktorú zákazník od našej spoločnosti využil. V zmysle platného cenníka, zrušenie služby realizujeme s mesačnou výpovednou lehotou. To znamená, že výpovedna lehota uplynie posledným dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom zákazník podá výpoveď.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!