Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Magio internet - prenesené dáta
- Magio internet - zariadenia
- Magio internet
- Magio internet - technická podpora
Najčastejšie otázky
-
Aké budú nové rýchlosti internetového pripojenia?
Nové maximálne rýchlosti sťahovania a odosielania dát nájdete v nasledujúcej tabuľke. Pre programy Magio internet L, Magenta Office Internet Premium 1 a Standard 1 na VDSL technológii zostáva stále možnosť objednať si zvýšenie rýchlosti upstreamu.
Technológia Program Súčasná rýchlosť (Mbit/s) Nová rýchlosť (Mbit/s) VDSL Magio Internet M 8 / 1 10 / 1 Magenta Office Internet Mini 8 / 1 10 / 1 Magio Internet L 30 / 3 40 / 4 (6) Magenta Office Internet Premium 1 / Standard 1 30 / 3 40 / 4 (6) Magio Internet XL 80 / 8 90 / 9 Magenta Office Internet Premium 2 / Standard 2 80 / 8 90 / 9 GPON Magio Internet M 15 / 1 30 / 3 Magenta Office Internet Mini 20 / 2 30 / 3 Magio Internet L 60 / 6 120 / 12 Magenta Office Internet Premium 1 / Standard 1 60 / 6 120 / 12 Magio Internet XL 300 / 30 600 / 60 Magenta Office Internet Premium 2 / Standard 2 300 / 30 600 / 60 Poznámka: Pri programoch sú uvádzané negarantované maximálne rýchlosti, ktoré závisia od pokrytia a aktuálnych možností siete.
-
Aký rýchly bude mobilný internet? Bude dátovo obmedzený? Budem ho mať spoplatnený?
Ak využijete kupóny, ktoré ste od nás obdržali, všetky mobilné dáta, prenesené vašim mobilným telefónom, nebudú účtované po dobu 24 hodín od aktivácie balíčka. Rýchlosť internetu je obmedzená vašim lokálnym pokrytím. Ak ste v dosahu 4G siete, tak vaša maximálna rýchlosť bude do 375 Mb/s v smere k vám. Overenie rýchlosti vo vašej lokalite nájdete na tomto linku. Vaše pokrytie Wi-Fi sieťou vo vašej domácnosti, ktoré si vytvoríte cez prístupový bod, je obmedzené jeho kapacitou a tiež jeho umiestnením v domácnosti.
-
Ako si môžem zmerať aktuálnu rýchlosť internetového pripojenia?
Pre zmeranie rýchlosti vášho internetového pripojenia odporúčame postupovať podľa informácií na našej wiki stránke. Sú tam uvedené všetky potrebné informácie na objektívne zmeranie rýchlosti internetového pripojenia.
-
Kedy sa začne zvyšovanie rýchlostí a ako dlho bude trvať ?
Zmena rýchlostí internetových programov bude realizovaná pre zákazníkov, ktorí majú jeden z programov Magio Internet M, L alebo XL a Magenta Office Internet Premium alebo Standard na metalickej technológii VDSL alebo optickej technológii GPON. Od 26. septembra 2019 budú postupne na celom Slovensku aplikované nové maximálne rýchlosti sťahovania a odosielania dát, pričom celý proces by mal trvať 1 mesiac. Vlastné zvyšovanie rýchlostí v jednotlivých lokalitách prebehne počas 1 týždňa.
-
Zvyšovanie rýchlosti v mojej lokalite už prebehlo a mne úplne prestala fungovať služba alebo sa rýchlosť znížila, ako postupovať?
V takomto prípade nás kontaktujte telefonicky na čísle 0800 123 777 alebo prostredníctvom formulára "Napíšte nám" (bytoví zákazníci) alebo na čísle 0800 123 369 (firemní zákazníci), kde preveríme možnosti vášho pripojenia. Pre účely komunikácie si pripravte kód adresáta, ktorý nájdete na faktúre.
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Bude potrebné pre dosiahnutie zvýšenej rýchlosti niečo z mojej strany urobiť, napr. reštartovať router?
Nie, zvyšovanie rýchlosti prebehne automaticky a nebude potrebný žiadny zásah z vašej strany.
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Ako si nastavím preposielanie e-mailov do inej schránky?
- V hornom menu kliknite na „Nastavenia“
- V ľavom menu kliknite na položku „Posielanie ďalej“
- Ak chcete, aby sa vo vašej schránke zachovala kópia preposlanej správy, zakliknite položku „Ponechať kópiu správy“
- Zadajte e-mailovú adresu, na ktorú chcete preposielať vašu elektronickú poštu.
- Kliknite na tlačidlo Uložiť
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!