Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
-
Ako si môžem kontrolovať výšku svojej faktúry?
V prípade, ak si chcete spätne skontrolovať výšku svojej faktúry, môžete ju kedykoľvek nájsť v Telekom aplikácii alebo v portáli Môj Telekom. Faktúry sú tiež zasielané zákazníkom e-mailom, mali by ste ju teda mať aj vo vašej e-mailovej schránke.
-
Ako môžem zaplatiť faktúru?
Úhradu faktúr môžete uskutočniť nasledujúcimi spôsobmi:
- platobnou kartou prostredníctvom mobilnej aplikácie Telekom – faktúry za mobilné služby
- inkasom – pohodlný bezstarostný spôsob úhrady, pri ktorom nezmeškáte dátum úhrady a viete si nastaviť maximálny limit
- prostredníctvom portálu Môj Telekom – faktúry za mobilné služby
- bankovým prevodom (internet banking) na niektorý z účtov Slovak Telekomu
- vkladom v banke na niektorý z účtov Slovak Telekomu
- v hotovosti úhradou peňažného poštového poukazu na niektorej pobočke Slovenskej pošty
- v hotovosti v Telekom Centrách
- v hotovosti v niektorých predajniach Jednoty prostredníctvom služby COOPkasa
Pre správnu identifikáciu platby nezabudnite uvádzať variabilný symbol z vašej faktúry.
Čísla účtov Slovak Telekomu a.s. pre platby faktúr:- VÚB: SK2002000000002314093958 SWIFT SUBASKBX
- Tatra banka: SK2811000000002628740740 SWIFT TATRSKBX
- Slovenská sporiteľňa: SK5709000000000633738777 SWIFT GIBASKBX
- ČSOB: SK5875000000000025505443 SWIFT CEKOSKBX
-
Čo mám robiť, ak som uhradil faktúru a uviedol som nesprávny variabilný symbol?
V prípade, že ste uhradili faktúru s nesprávnym variabilným symbolom, môžete poslať doklad o úhrade doplnený o správny variabilný symbol na e-mailovú adresu:
- pohladavky@telekom.sk
Poslaním uvedeného dokladu zabezpečíte, že vaša platba bude v našich systémoch zaevidovaná správne.
-
Aké sú možnosti SMS notifikácie o faktúre? A kde sa dajú aktivovať?
K dispozícii je možnosť aktivácie nasledovných notifikačných SMS:
- notifikácia o vystavení faktúry
- notifikácia o blížiacej sa splatnosti faktúry
- notifikácia o prijatej úhrade
Aktivovať si ich môžete v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456.
-
Prišla mi upomienka, čo to znamená?
Od 1.1.2019 pristupujeme k novým pravidlám v oblasti informovania zákazníkov o neuhradenej dlžnej čiastke po splatnosti. Pred nasadenou zmenou sme vám túto informáciu posielali vo faktúre za spotrebované služby. Upomienka, ktorá Vám prišla, je informačný list a upozorňuje na neuhradenie faktúry do termínu splatnosti. Náklady za vymáhanie formou vystavenia upomienky budú zohľadnené v nasledujúcej faktúre, vo výške 4,99 EUR. Na faktúre ich nájdete pod položkou „Náklady vymáhania – upomienka“.
-
Čo ak sa mi faktúra zdá vyššia, ako som očakával/a?
V prípade, že máte obavy z vyššej faktúry, radi vám vysvetlíme jednotlivé položky. Obráťte sa na nás:
- telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456,
- osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre,
- e-mailom prostredníctvom formulára Napíšte nám,
- písomne na adresu Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava..
-
Elektronická faktúra mi nebola doručená. Čo mám robiť?
Niektorí prevádzkovatelia e-mailových schránok vyhodnocujú nami zaslanú faktúru ako spam. Z tohto dôvodu by sme vám odporúčali si najprv skontrolovať schránku spamov. Pokiaľ nájdete našu faktúru v spamovej schránke, odporúčame vám zaradiť e-mailovú adresu Telekomu (noreply@telekom.sk alebo moj@telekom.sk) medzi dôveryhodných adresátov.
Faktúru zasielame do 15 dní od ukončenia zúčtovacieho obdobia na vami zadanú e-mailovú adresu. Aktiváciou služby ste súhlasili s podmienkami, že nás v prípade nedoručenia faktúry v uvedenom termíne budete informovať do 24 hodín. V opačnom prípade považujeme elektronickú faktúru za doručenú.
Faktúry, ako aj adresu, na ktorú vám posielame Elektronickú faktúru, nájdete v aplikácii Telekom, a po prihlásení (meno, heslo) aj v portáli Môj Telekom v časti Faktúry a platby. -
Je elektronická faktúra lepšia ako papierová?
Ak chcete prispieť k záchrane stromov, neradi skladujete doma účty a potvrdenky, a chcete byť flexibilní pri administrácii vašich výdavkov, potom je Elektronická faktúra pre vás ideálnym riešením.
Ekologickosť, bezpečnosť, pohodlie, flexibilita, rýchlosť, spoľahlivosť, to všetko a ešte omnoho viac sa skrýva za Elektronickou faktúrou.
Elektronická faktúra slúži ako plnohodnotný daňový a účtovný doklad. Navyše, vďaka jej využívaniu prispejete aj vy k ochrane životného prostredia.
V prípade, že si želáte zmeniť vašu faktúru z papierovej formy na elektronickú, možete tak urobiť na našej stránke www.telekom.sk. Pre zmenu je nutné, aby ste boli na našej stránke zaregistrovaný.
-
Ako môžem získať opis (kópiu) faktúry?
Vašu faktúru si nájdete v aplikácii Telekom, v portáli Môj Telekom v časti Faktúry a platby alebo z elektronickej faktúry, ktorá vám bola doručená do e-mailovej schránky.
O opis faktúry môžete požiadať viacerými spôsobmi:
- Telefonicky na našej bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456. Opis vám bude odoslaný prostredníctvom pošty a za jednorazové vyhotovenie opisu, za predchádzajúce fakturačné obdobie vám naúčtujeme jednorazový poplatok v sume 1,20 EUR. Za aktuálny mesiac vám opis poskytneme bezplatne.
- Osobne v každom Telekom Centre, kde vám bude poskytnutý osobne na počkanie a za jednorazové vyhotovenie opisu, za predchádzajúce fakturačné obdobie vám naúčtujeme poplatok v sume 0,80 EUR. Za aktuálny mesiac vám opis poskytneme bezplatne.
-
Aký variabilný symbol mám použiť pri trvalom príkaze?
Pri trvalom príkaze je možné použiť ako variabilný symbol číslo adresáta, ktoré je uvedené na faktúre vpravo hore.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!