Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Ako požiadam o presťahovanie služby na inú adresu?
O presťahovanie služby môžete požiadať osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo písomne. Žiadosť musí obsahovať presné údaje majiteľa služby, dátum narodenia, telefonický kontakt, stručný popis dôvodu preloženia a adresu, na ktorú službu žiadate preložiť. Žiadosť podpísanú žiadateľom o preloženie služieb pošlite na adresu Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava.
-
Ako používať StreamOn?
Tento balík je určený pre streamovanie v mobilnom telefóne. Aby sa vám dáta pri streamovaní nezapočítavali do vášho dátového limitu, použite oficiálne podporované mobilné aplikácie. V prípade prístupu cez webový prehliadač v telefóne sa vám môže streamovaný obsah započítavať do dátového limitu.
-
Akou rýchlosťou funguje dátový balík StreamOn?
Balík StreamOn funguje rovnakou rýchlosťou ako ostatný dátový prenos. Ak zákazník vyčerpá všetky dáta pre prenos plnou rýchlosťou, spomalia sa aj dátové prenosy cez aplikácie podporované v StreamOn.
-
Je možné využiť balík StreamOn v roamingu?
Balík StreamOn je možné využívať v zóne 0 a 1 (EU). V zónach 0 a 1 bude maximálny objem dát prenesený v službe StreamOn limitovaný podľa pravidiel smernice EU o roamingu (FUP).
-
Čo je to streamovanie?
Streamovanie je nepretržitý prenos zvuku nebo videa cez internet. Používateľ počúva alebo sa pozerá priamo bez predchádzajúceho uloženia súborov do počítača alebo telefónu. Pri streamovaní dochádza k prenosu dát.
-
Ako sa stať partnerom StreamOn?
StreamOn je založený na otvorenom prístupe tak, aby sa všetci poskytovatelia audio a/alebo video mobilných streamovacích služieb mohli zapojiť, ak splnia podmienky spolupráce. V prípade záujmu o prihlásenie svojej mobilnej aplikácie do StreamOn nás môžete kontaktovať na streamon@telekom.sk
Všeobecné podmienky pre partnerov ponuky StreamOn nájdete na tu.
-
Aké podmienky musím splniť, aby som mohol využiť platobnú metódu T-platba?
Služba je automaticky sprístupnená všetkým zákazníkom mobilných hlasových paušálov (Happy, ÁNO, Bez záväzkov) a predplatených služieb (EASY, Juro). Zablokovanie môžete realizovať na bezplatnom čísle 0800 123 456 alebo osobne v Telekom Centre. O využívanie služby prostredníctvom dátovej karty mobilného internetu je potrebné požiadať telefonicky na čísle 0800 123 456 v prípade fyzickej osoby, alebo na čísle 0800 123 500 v prípade podnikateľa alebo právnickej osoby, alebo osobne na predajnom mieste Telekomu.
-
Kde zistím, aké platby boli pomocou T-platby realizované?
Jednotlivé transakcie si môžete skontrolovať na portáloch partnerov. Partneri zároveň posielajú doklad o nákupe formou SMS alebo e-mailom. Zákazníci faktúrovaných služieb nájdu jednotlivé transakcie aj vo svojej faktúre za služby mobilnej siete. Zákazníci predplatených služieb Easy a Juro, ktorí takú faktúru nemajú, nájdu detail transakcií v detailnom výpise. O výpis treba požiadať a tento výpis je spoplatnený v zmysle platného cenníka.
-
Ako si môžem službu deaktivovať?
- Zmena balíčka alebo deaktivácia služby je možná v menu navigácie My Sygic alebo odoslaním SMS v tvare: „STOP“ na číslo 2266.
-
Čo je potrebné urobiť pred inštaláciou aplikácie Sygic: Telekom Edition?
-
Skontrolujte kompatibilitu mobilného telefónu, do ktorého sa chystáte nainštalovať aplikáciu. Zoznam kompatibilných zariadení nájdete tu:
Android OS: http://help.sygic.com/hc/en-us/articles/202261838-Compatibility-Requirements
iOS: http://help.sygic.com/hc/en-us/articles/202262278-Compatibility-Requirements - Pred inštaláciou aplikácie vám odporúčame mať aktívnu dátovú službu vo vašom telefóne alebo sa pripojte k sieti Wi-Fi. Je to z dôvodu, že aplikácia bude sťahovať veľký objem dát podľa zvoleného typu balíka máp (od 166 MB až do 2 809 MB + úvodné stiahnutie zdrojových súborov aplikácie 246 MB).
-
Skontrolujte kompatibilitu mobilného telefónu, do ktorého sa chystáte nainštalovať aplikáciu. Zoznam kompatibilných zariadení nájdete tu:
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!