Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
-
O koľko sa mi zvýšia mesačné poplatky za služby Telekom?
Konkrétnu zmenu vo výške mesačných poplatkov za svoje služby sa dozviete na stránke www.telekom.sk/zmena po zadaní:
- svojho kódu adresáta (nájdete ho v pravom hornom rohu faktúry) – platí pre rezidenčných aj firemných zákazníkov, okrem služby Business Internet / Business Internet Light, informácia bude uvedená v liste
- svojho rodného čísla, mena a priezviska - platí len pre rezidenčných zákazníkov
Všetky ostatné benefity, ktoré ste ku svojim službám využívali, zostávajú aj naďalej v platnosti.
-
Čo je Mapa pokrytia?
Mapa pokrytia orientačne znázorňuje geografické oblasti, ktoré sú pokryté rádiovým signálom siete. Vzhľadom na charakter šírenia rádiových vĺn spoločnosť Slovak Telekom, a.s. negarantuje na každom znázornenom mieste geografickej oblasti, že účastník dosiahne pripojenie k sieti a rovnakú kvalitu poskytovaných služieb, a preto spoločnosť Slovak Telekom, a.s. nezodpovedá za prípadné zhoršenie kvality prenosu signálu, resp. kvality služby spôsobené poveternostnými, fyzikálnymi a inými vplyvmi.
-
Aké podmienky musím splniť, aby som mohol využiť platobnú metódu T-platba?
Služba je automaticky sprístupnená všetkým zákazníkom mobilných hlasových paušálov (Happy, ÁNO, Bez záväzkov) a predplatených služieb (EASY, Juro). Zablokovanie môžete realizovať na bezplatnom čísle 0800 123 456 alebo osobne v Telekom Centre. O využívanie služby prostredníctvom dátovej karty mobilného internetu je potrebné požiadať telefonicky na čísle 0800 123 456 v prípade fyzickej osoby, alebo na čísle 0800 123 500 v prípade podnikateľa alebo právnickej osoby, alebo osobne na predajnom mieste Telekomu.
-
Ako používať StreamOn?
Tento balík je určený pre streamovanie v mobilnom telefóne. Aby sa vám dáta pri streamovaní nezapočítavali do vášho dátového limitu, použite oficiálne podporované mobilné aplikácie. V prípade prístupu cez webový prehliadač v telefóne sa vám môže streamovaný obsah započítavať do dátového limitu.
-
Akou rýchlosťou funguje dátový balík StreamOn?
Balík StreamOn funguje rovnakou rýchlosťou ako ostatný dátový prenos. Ak zákazník vyčerpá všetky dáta pre prenos plnou rýchlosťou, spomalia sa aj dátové prenosy cez aplikácie podporované v StreamOn.
-
Čo sa mení?
Navyšujú sa ceny pre rezidenčných zákazníkov pri:
- službách mobilnej siete:
- T-Paušály
- Bez záväzkov
- službách pevnej siete:
- Magio Internet
- Magio Televízia
Pre firemných zákazníkov pri:
- službách mobilnej siete:
- Biznis paušály
- službách pevnej siete:
- Business Internet
- Business Internet Light
- Magio Internet
- Magio Televízia
Ceny sa navyšujú aj pre vybrané koncové zariadenia k službám pevnej siete a nezvyšujú sa pre pevnú linku.
Pri vybraných službách prinášame od rovnakého termínu zároveň rôzne úpravy.
O koľko?
Konkrétnu zmenu vo výške mesačných poplatkov za Vaše služby sa dozviete na stránke www.telekom.sk/zmena po zadaní:
- svojho kódu adresáta (nájdete ho v pravom hornom rohu faktúry) – platí pre rezidenčných aj firemných zákazníkov, okrem služby Business Internet / Business Internet Light, informácia bude uvedená v liste
- alebo svojho rodného čísla - platí len pre rezidenčných zákazníkov
Všetky ostatné benefity, ktoré ste ku svojim službám využívali, zostávajú aj naďalej v platnosti.
- službách mobilnej siete:
-
Je možné využiť balík StreamOn v roamingu?
Balík StreamOn je možné využívať v zóne 0 a 1 (EU). V zónach 0 a 1 bude maximálny objem dát prenesený v službe StreamOn limitovaný podľa pravidiel smernice EU o roamingu (FUP).
-
Čo mám robiť, ak nesúhlasím so zvýšenou cenou? Môžem ju reklamovať?
Zvýšenie ceny nie je dôvodom na reklamáciu.
Ak so zvýšením ceny nesúhlasíte, máte v zmysle zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách právo odstúpiť od zmluvy bez sankcie (zmluvnej pokuty alebo doúčtovania ceny za porušenie viazanosti), do jedného mesiaca od oznámenia tejto zmeny, najneskôr do 30. 4. 2022.
Odstúpenie od zmluvy možno vykonať:
- osobne v predajni
- cez webový formulár Napíšte nám alebo e-mailom na marketing@telekom.sk s oskenovaným podpísaným dokumentom v prílohe. Tento spôsob odstúpenia od zmluvy je možný len v prípade, ak nedochádza k vráteniu zariadenia, ktoré ste k službe využívali.
- písomne poštou na adresu Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava
-
Potrebujem hovoriť s agentom, ako sa mám k nemu dostať?
Stačí povedať, čo chcete s agentom riešiť (napríklad krádež, viazanosť, nefunkčnú televíziu, chýbajúci PUK kód) a virtuálna asistentka Olívia vás na agenta prepojí. Nebojte sa, nebudete sa s ňou musieť rozprávať večne.
-
Čo je to streamovanie?
Streamovanie je nepretržitý prenos zvuku nebo videa cez internet. Používateľ počúva alebo sa pozerá priamo bez predchádzajúceho uloženia súborov do počítača alebo telefónu. Pri streamovaní dochádza k prenosu dát.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!