- osobne na predajnom mieste Telekomu – platí pre zmluvy so zariadením aj bez zariadenia
- online prostredníctvom kontaktného formulára Napíšte nám – platí len pre zmluvy bez zariadenia; spísanú a podpísanú žiadosť s podpisom zákazníka pripojte oskenovanú do prílohy online formulára.
- poštou na adresu sídla Slovak Telekom a.s., Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava – platí pre zmluvy so zariadením aj bez zariadenia; súčasťou zásielky má byť podpísaná žiadosť o odstúpenie a zariadenie, ak bolo súčasťou zmluvy (pri mobilných službách vrátane SIM karty)
Postup pri odstúpení od zmluvy online prostredníctvom kontaktného formulára:
- Stiahnite a vytlačte si Žiadosť. Ak takúto možnosť nemáte, napíšte žiadosť o odstúpenie rukou. Nezabudnite uviesť všetky povinné údaje (meno a priezvisko, názov spoločnosti, adresu/sídlo, posledné 4 čísla z rodného čísla, názov služby, číslo sluzby, dátum spísania žadosti, stručný popis a vlastnoručný podpis účastníka/konateľa).
- Oskenujte, príp. odfoťte žiadosť o odstúpenie a vložte ju do prílohy kontaktného formulára Napíšte nám. Skontrolujte, či ste nahrali žiadosť a formulár odošlite.
- Po spracovaní žiadosti vás budeme kontaktovať.