Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Čo mám robiť, ak mi nefunguje pevná linka, ale internet mi funguje?
Ak je pevná linka zapojená priamo do routera, je potrebné vypnúť router vypínačom na zadnej strane na 10 – 15 sekúnd alebo z elektrickej energie. Opätovne sa služba sfunkční obvykle o cca 2 – 5 min.
-
Mám prenosný telefónny aparát a na základni nesvietia žiadne kontrolky. Čo mám urobiť?
Vytiahnite adaptér základne z elektrickej zásuvky a opäť ho zapojte. Ak nezasvietia žiadne kontrolky, pravdepodobne je chybná základňa a musí sa vymeniť. Pokiaľ platíte prenájom telefónneho prístroja, aparát vám vymení technik. Kontaktujte nás na tel.č. 0800 123 777.
-
Prečo mi prestala fungovať pevná linka po doobjednaní internetu alebo Magio TV?
Pravdepodobne sa vám zmenila technológia poskytovania hlasovej služby. Z toho dôvodu je potrebné kábel, ktorý vedie od telefónneho aparátu, odpojiť z telefónnej zásuvky a zapojiť ho do príslušného portu na routri (PHONE, FXS, TEL1). Schéma zapojenia je súčasťou priloženého manuálu.
-
Ako zistím spotrebu voľných minút na mojej pevnej linke?
Informácia o prevolaných minútach je dostupná na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456 pod voľbami informácie o faktúrach a počtoch prevolaných minút. Táto informácia sa prehrá len v prípade, že ste bytový zákazník, používate volací program Doma Happy a pevnú linku máte zapojenú priamo do telefónnej zásuvky alebo do routra.
-
Pokazil sa mi telefón na mojej pevnej linke. Mám nárok na nový?
Nárok na bezplatnú výmenu telefónneho prístroja technikom máte v prípade, že je v prenájme. Prenájom telefónneho prístroja si môžete skontrolovať na vašej faktúre.
-
Mám bezšnúrový telefónny aparát a veľmi rýchlo sa mi vybíja rúčka. Príde mi technik prístroj vymeniť?
Zrejme sú batérie v rúčke opotrebované a majú zníženú kapacitu. Pokiaľ ide o opotrebenie bežným používaním, batérie si treba vymeniť na vlastné náklady. Keďže rúčka je nabíjateľná pripojením na základňu, je potrebné zakúpiť si nabíjateľné batérie.
-
Môj telefón k pevnej linke ukazuje nesprávny čas. Ako ho nastavím?
Čas sa synchronizuje automaticky. Ak je neaktuálny, je potrebné uskutočniť prichádzajúci hovor na pevnú linku, čas by sa mal zaktualizovať. Ak sa tak nestalo, kontaktujte nás na tel. č. 0800 123 777.
-
Mám klasickú pevnú linku a potreboval by som viac telefónnych čísel. Je to možné?
V prípade, že máte pevnú linku realizovanú cez router, je to možné. Požiadajte o aktiváciu doplnkovej služby Extra číslo, ktorá vám umožní mať ďalšie 1 až 3 geografické telefónne čísla. V prípade, že máte pevnú linku zapojenú priamo do tel. zásuvky, tiež je možnosť mať viacero tel. čísel. Podmienkou je migrácia pevnej linky na digitálnu technológiu, čo so sebou prináša zmenu zapojenia. Telefónny kábel sa vypojí zo zásuvky a zapojí do routra, ktorý vám dodáme. Službu si môžete objednať na bezplatnej Zákazníckej linke na tel. č. 0800 123 456.
-
Pripravujem výstavbu rodinného domu a chcel by som urobiť predprípravu pre jeho pripojenie na verejnú telekomunikačnú sieť. Koho mám kontaktovať?
Všetky podrobné informácie nájdete na http://www.telekom.sk/stavebnici.
-
Potreboval by som demontovať alebo preložiť telekomunikačné vedenie, ktoré prechádza cez môj pozemok. Na koho sa môžem obrátiť?
Žiadosť nám zašlite poštou na adresu Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava alebo elektronicky prostredníctvom formulára Napíšte nám (vyberte kategóriu Volania / Pevná linka - technická podpora).
Žiadosť musí obsahovať meno kontaktnej osoby a lokalizáciu – kópiu katastrálnej mapy s vyznačeným územím, parcelné čísla. Po spracovaní žiadosti vám zašleme vyrozumenie formou listu alebo e-mailu.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-