Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Môžem si eSIM pomocou QR kódu stiahnuť do viacerých zariadení?
Nie, konkrétny eSIM profil je možné stiahnuť iba do jedného zariadenia. Akonáhle je eSIM profil stiahnutý do zariadenia, nie je možné ho opätovne stiahnuť cez QR kód do žiadneho iného zariadenia, a to ani v prípade, ak bol eSIM profil v pôvodnom zariadení vymazaný.
-
Budem môcť využiť službu VoLTE aj keď môj mobil nebol zakúpený v Telekome?
Áno. Službu VoLTE budete môcť využiť akonáhle výrobca vášho mobilu sprístupní podporu technológie VoLTE aj pre verzie telefónov určené pre predaj mimo Telekomu. Toto môže nejaký čas trvať, keďže výrobca bude musieť zaručiť správnu funkčnosť telefónu v sieťach všetkých poskytovateľov VoLTE na Slovensku. Časový harmonogram je preto v kompetencii výrobcu Vášho telefónu. Sledujte prosím informácie o aktualizáciách operačného systému svojho mobilného telefónu.
-
Čo sa stane, keď sa počas hovoru (VoLTE) dostanem mimo dosahu LTE siete?
Hovor sa nepreruší. Plynule prejde do bežného hovoru v 2G/3G sieti.
-
Umožňuje Telekom využitie eSIM s hodinkami od Apple alebo Samsung?
Hodinky Apple Watch SE, S5 a S6 (verzie s podporou eSIM) stiahnutie eSIM profilu zatiaľ pre región Slovenskej republiky nepodporujú. V tomto prípade je podpora podmienená rozhodnutím výrobcu hodiniek a zároveň podporou niektorých ďalších sieťových funkcionalít na strane operátora. S týmito hodinkami sa zákazník do slovenskej mobilnej siete nepripojí, a to ani v prípade, ak si Apple Watch zakúpi v zahraničí a použije eSIM zahraničného operátora.
V prípade hodiniek od spoločnosti Samsung alebo Huawei, ktoré majú podporu eSIM a sú/budú zaradené do ponuky Telekomu, je možné využitie týchto hodiniek s eSIM kartou od Telekomu, t.j. je možné stiahnuť do nich eSIM profil a byť s nimi pripojený v mobilnej sieti nezávisle od spárovaného mobilného telefónu. Pre eSIM kartu v hodinkách však platí, že je na nej aktivované samostatné telefónne číslo (iné ako na SIM v telefóne) so samostatným paušálom (mesačný program alebo predplatená karta).
-
Môžem si eSIM kartu aktivovať aj k predplatenej karte?
Áno, eSIM je možné využiť k ľubovoľnému mesačnému programu služieb, k Mobilnému internetu, Zdieľaniu dát z paušálu a tiež aj k predplateným kartám (Predplatenka, Easy, Juro).
-
Prečo mi prišla zamietavá odpoveď na aktivačnú SMS?
Ak ste dostali zamietavú odpoveď, tak nespĺňate podmienky pre aktiváciu služby VoLTE. VoLTE zatiaľ nie je dostupné pre zákazníkov s predplatenou službu. Dôvodom môže byť tiež nepodporovaný telefón, alebo neaktuálny softvér. Robíme všetko pre to, aby sme službu VoLTE sprístupnili všetkým zákazníkom bez obmedzení.
-
Chcem používať nositeľnú elektroniku (napr. eSIM hodinky) a súčasne aj mobilný telefón tak, aby obe zariadenia mali rovnaké telefónne číslo. Je to možné?
Nie, GSM štandardy pre eSIM bez ďalších opatrení neumožňujú prevádzkovanie viacerých mobilných zariadení aktívnych súčasne pod rovnakým telefónnym číslom, takže v súčasnosti táto služba v sieti Telekomu nie je k dispozícii.
-
Môžem prejsť z využívania eSIM opäť na štandardnú SIM?
Áno, môžete si vymeniť svoju eSIM (presnejšie eSIM profil) za klasickú SIM kartu, podľa toho, akú SIM vaše zariadenie podporuje. Požiadať o to môžete v ľubovoľnej predajni alebo na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456.
-
Ako si vymením štandardnú SIM za eSIM?
Po spracovaní objednávky na výmenu SIM za eSIM v Telekome je zákazníkovi cez špeciálnu stránku sprístupnený aktivačný kód (QR), s ktorým si dokáže stiahnuť novú eSIM do zariadenia. V tomto okamihu je ale pôvodná SIM karta už deaktivovaná, preto je potrebné zabezpečiť pripojenie zariadenia do siete, napríklad cez dostupnú WiFi. Viac informácií získate v časti Ako požiadať o eSIM?
-
Prečo má význam zadovážiť si VoLTE telefón a akú budúcnosť služby očakávate?
VoLTE v súčasnosti predstavuje najmodernejší a najkvalitnejší spôsob volania. S pribúdajúcimi podporovanými zariadeniami sa v budúcnosti stane hlavným spôsobom volania.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-