Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Pevná linka
- Pevná linka - technická podpora
- Pevná linka - spotreba
- Volanie cez Internet (Smart, Optik, Benefit)
Najčastejšie otázky
- Môžu sa zákazníkom Happy, ktorí už patria do skupiny Magenta 1, znížiť ceny aj počas viazanosti?
Áno, ceny sa znižujú všetkým v skupine bez ohľadu na ich viazanosť vždy, keď do skupiny vstúpi niekto so službou s úrovňou M a vyššou.
Skupinovú zľavu môže získať ten zákazník, ktorý nevyužíva inú zľavu alebo akciu. -
Je to pravda, že môžem v jednej skupine Magenta 1 kombinovať domácnosti s malými podnikateľmi?
Áno je to pravda. Služby skupiny môžu patriť rôznym účastníkom (súkromným osobám alebo malým podnikateľom). V prípade zaradenia služieb podnikateľa môžu byť v jednej skupine služby len jedného podnikateľa. Jeden podnikateľ môže mať vytvorenú len 1 skupinu.
-
Budem platiť rovnakú cenu paušálu Happy po celý čas, ktorý som v skupine Magenta 1?
Zvýhodnená skupinová cena, na ktorú má zákazník v skupine nárok, sa prepočítava na každé zúčtovacie obdobie na základe podmienok splnených počas príslušného zúčtovacieho obdobia (napr. počet služieb v skupine s úrovňou M a vyššou).
-
Získam výhodnejšiu cenu v skupine Magenta 1, aj keď mám nižší mobilný paušál ako je Happy M?
Áno, získate zvýhodnenú cenu, ale ostatným v skupine cenu neznížite.
-
Musia byť všetky čísla v skupine Magenta 1 písané na jedného zákazníka?
Môžu, ale nemusia. V skupine môžu byť zaradené služby písané na zákazníkov s rôznymi adresami, rodnými číslami alebo IČO.
-
Ako často môžem zmeniť skupinu Magenta 1?
Jedno mobilné telefónne číslo alebo jedna pevná služba môže zmeniť skupinu max. 2-krát ročne.
-
Ako sa účtujú hovory a SMS z virtuálneho čísla?
Všetky služby sa budú účtovať z jedného balíku – či už z paušálu, alebo predplatenej karty. Zákazníka okrem poplatku za samotné Virtuálne číslo nebudú účtovať žiadne ďalšie poplatky.
-
Ako zistím, či mám RCS aktívne? Ako si vypnem RCS?
Ak máte RCS aktívne, v nastaveniach aplikácie bude služba zapnutá. Rovnako si v nastaveniach aplikácie môžete službu aj deaktivovať.
Správy od Samsung
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Nastavenia konverzácií – Rich Communications - nastav – Zapnuté/Vyp
Správy od Google
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Četové funkcie – Zapnúť četové funkcie
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!