Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Pevná linka
- Pevná linka - technická podpora
- Pevná linka - spotreba
- Volanie cez Internet (Smart, Optik, Benefit)
Najčastejšie otázky
- Ako si môžem skontrolovať spotrebu pri hlasových paušáloch/pri mesačných programoch služieb ÁNO alebo Bez záväzkov počas mesiaca?
Spotrebu si môžete skontrolovať prostredníctvom mobilnej aplikácie Telekom, ktorú si môžete bezplatne stiahnuť z online obchodu App Store alebo Google Play.
Tiež máte možnosť využiť službu Kontrola spotreby. Služba umožňuje nastavenie zasielania notifikačnej SMS o prekročení sumy spoplatnenej prevádzky podľa zvolenej úrovne nad paušálny mesačný poplatok. Možné úrovne pre zasielanie SMS sú od 3 € až po 39 € v 4 € intervaloch. Zmena úrovne a deaktivácia služby sú bezplatné.
Službu je možné aktivovať v každom Telekom Centre, na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 alebo najjednoduchšie poslaním SMS s textom „KS ZAP XX“ (XX predstavuje úroveň limitu v eurách) na číslo 12323.
-
Aká je aktuálna spotreba na mojom mobilnom telefónnom čísle?
Vašu spotrebu (prevolané minúty, SMS či dáta) v prebiehajúcom zúčtovacom období zistíte:
- prostredníctvom mobilnej aplikácie Telekom, ktorú si môžete stiahnuť v Google Play alebo App store.
- zaslaním SMS správy v tvare MIN alebo MINUTY na číslo 12323. Odoslaná SMS správa je spoplatnená podľa programu služieb, ktorý využívate, prichádzajúca SMS správa je bezplatná.
- po prihlásení sa do zákazníckeho portálu Môj Telekom, časť Spotreba. Pre prihlásenie je potrebné zadať vaše prihlasovacie meno a heslo a overiť sa formou SMS. V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, možete tak urobiť na našej stránke www.telekom.sk v záložke Môj Telekom - Registrácia
- na mobilnej stránke m.telekom.sk (je nutné prezeranie cez mobilný internet vo vašom telefóne, nie cez WiFi).
- osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre.
Doplňujúce informácie:
Informácie o spotrebe sú aktualizované priebežne, majú len informatívny charakter a umožňujú orientačné overenie stavu spotreby počas aktuálneho zúčtovacieho obdobia. Z dôvodu technického obmedzenia služby, informácie o spotrebe nezahŕňajú roamingovú prevádzku a nie sú zohľadňované ani presunuté voľné minúty z predchádzajúceho zúčtovacieho obdobia. -
Ako sa účtujú hovory a SMS z virtuálneho čísla?
Všetky služby sa budú účtovať z jedného balíku – či už z paušálu, alebo predplatenej karty. Zákazníka okrem poplatku za samotné Virtuálne číslo nebudú účtovať žiadne ďalšie poplatky.
-
Ako zistím, či mám RCS aktívne? Ako si vypnem RCS?
Ak máte RCS aktívne, v nastaveniach aplikácie bude služba zapnutá. Rovnako si v nastaveniach aplikácie môžete službu aj deaktivovať.
Správy od Samsung
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Nastavenia konverzácií – Rich Communications - nastav – Zapnuté/Vyp
Správy od Google
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Četové funkcie – Zapnúť četové funkcie
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo sa stane s mojim virtuálnym číslom po tom, ako prepadne / po tom ako ho deaktivujem?
Zaradí sa do databázy, kde zostane nepoužité minimálne pol roka.
-
Môžem si aktivovať niekoľko virtuálnych čísiel súčasne?
Každý zákazník si ku primárnemu číslu môže aktivovať len jedno virtuálne číslo.
-
Sú hovory evidované osobitne v podrobnom výpise?
Volania a SMS z Virtuálneho čísla nie sú v podrobnom výpise odlíšené od ostatných volaní a SMS v rámci SIM karty, ku ktorej je Virtuálne číslo aktivované. V prípade záujmu zákazníkov takúto možnosť doplníme
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!