Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Pevná linka
- Pevná linka - technická podpora
- Pevná linka - spotreba
- Volanie cez Internet (Smart, Optik, Benefit)
Najčastejšie otázky
- Čo je bonusový kredit a ako ho môžem získať?
Bonusový kredit je odmena poskytnutá účastníkovi spoločnosťou Slovak Telekom, a.s . Bonusový kredit je možné získať za odmenu po dobití kreditu, alebo v súťažiach a akciách organizovaných spoločnosťou Slovak Telekom, a.s.
-
Aká je platnosť bonusového kreditu?
Platnosť bonusového kreditu je 30 dní od jeho získania.
-
Čo sa stane, ak neminiem bonusový kredit do 30 dní?
Bonusový kredit nevyčerpaný v dobe platnosti prepadá bez náhrady a nie je možné ho preplatiť a ani preniesť na inú SIM kartu.
-
Na čo môžem využiť bonusový kredit?
Bonusový kredit je možné využiť na služby poskytované spoločnosťou Slovak Telekom, a.s. (napr. úhrada za volania, SMS, dáta a iné doplnkové služby k predplatenej karte).
Bonusový kredit nie je možné využiť na platby za služby tretích strán, napr.:
- platobné služby (SMS lístok, parkovné, tipovanie)
- hlasové služby so zvýšenou sadzbou (horoskopy, telefónne čísla s predvoľbou 0850 a pod.)
- hlasovacie služby (SMS do súťaží)
- úhrada faktúr
Viac info nájdete v časti Cenník pre poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete časť A a B.
-
Ako funguje bonusový kredit?
Bonus sa míňa ako prvý. Po jeho spotrebovaní alebo uplynutí platnosti sa začne čerpať nominálny kredit (vami dobitá suma). V prípade prechodu na mesačný paušál sa prenáša/prepláca do faktúry iba nominálny kredit, ktorého výšku si v čase zmeny môžete overiť v Telekom aplikácii alebo zavolaním na bezplatné číslo *121#.
-
Ako si overím výšku bonusového kreditu?
Aktuálny kredit si overíte jedným klikom v Telekom aplikácii alebo zavolaním na bezplatné číslo *121#, aktuálna výška kreditu spolu s jeho platnosťou sa vám zobrazí na displeji mobilného telefónu.
-
Akú platnosť má kredit pri viacnásobnom dobití?
Pri dobitiach s rôznou dĺžkou platnosti kreditu platí vždy posledná najdlhšia platnosť pre celý kredit na karte.
Platnosť kreditu je 12 mesiacov bez ohľadu na výšku a spôsob dobitia kreditu
-
Ako sa dozviem, že mi končí platnosť kreditu?
Notifikačnou SMS správou, ktorú vám automaticky pošleme 5 dní pred vypršaním platnosti kreditu. Prípadne si platnosť vášho kreditu môžete overiť aj na bezplatnej Easy linke 123 50 voľby 1 - 3.
-
Ako zistím, či mám RCS aktívne? Ako si vypnem RCS?
Ak máte RCS aktívne, v nastaveniach aplikácie bude služba zapnutá. Rovnako si v nastaveniach aplikácie môžete službu aj deaktivovať.
Správy od Samsung
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Nastavenia konverzácií – Rich Communications - nastav – Zapnuté/Vyp
Správy od Google
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Četové funkcie – Zapnúť četové funkcie
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!