Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Pevná linka
- Pevná linka - technická podpora
- Pevná linka - spotreba
- Volanie cez Internet (Smart, Optik, Benefit)
Najčastejšie otázky
- Ako zistím, či mám RCS aktívne? Ako si vypnem RCS?
Ak máte RCS aktívne, v nastaveniach aplikácie bude služba zapnutá. Rovnako si v nastaveniach aplikácie môžete službu aj deaktivovať.
Správy od Samsung
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Nastavenia konverzácií – Rich Communications - nastav – Zapnuté/Vyp
Správy od Google
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Četové funkcie – Zapnúť četové funkcie
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Čo znamená inštalácia technikom?
Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
-
Keď s niekým volám cez VoLTE, musíme mať obaja pokrytie LTE a telefón, ktorý podporuje VoLTE?
Na dosiahnutie všetkých výhod VoLTE hovoru je potrebné, aby obaja účastníci hovoru spĺňali podmienky pre využívanie služby VoLTE (podporovaný telefón, firmvér, aktivovanú službu VoLTE), Ak z VoLTE volá jeden z vás a druhý volá napríklad z 3G siete, budete sa počuť aj napriek tomu vo vynikajúcej kvalite vďaka službe HD Voice.
-
Čo ak si objednám samoinštaláciu, ale neviem si poradiť?
Ak si neviete so samoinštaláciou poradiť, poskytneme vám za poplatok asistenciu technika – službu „Pôjde to“. Objednáte si ho jednoducho na bezplatnej linke 0800 800 700 alebo na stránke www.pojdeto.sk.
-
Budem môcť využiť službu VoLTE aj keď môj mobil nebol zakúpený v Telekome?
Áno. Službu VoLTE budete môcť využiť akonáhle výrobca vášho mobilu sprístupní podporu technológie VoLTE aj pre verzie telefónov určené pre predaj mimo Telekomu. Toto môže nejaký čas trvať, keďže výrobca bude musieť zaručiť správnu funkčnosť telefónu v sieťach všetkých poskytovateľov VoLTE na Slovensku. Časový harmonogram je preto v kompetencii výrobcu Vášho telefónu. Sledujte prosím informácie o aktualizáciách operačného systému svojho mobilného telefónu.
-
Akým spôsobom budem platiť za posielanie správ, keď budem mať aktívnu službu RCS?
- keď je vaša správa odoslaná ako štandardná SMS, bude vám účtovaná podľa vášho predplateného balíčka SMS
- keď je vaša správa odoslaná ako konverzačná správa (chat), budú vám strhnuté dáta spotrebované za odoslanie tejto správy. To isté platí pre akúkoľvek inú funkciu rozšírenej komunikácie.
-
Budem si môcť predĺžiť platnosť 1-týždňového variantu Virtuálneho čísla?
Nie, túto možnosť ponúkame skôr pre zákazníkov, ktorí si chcú službu vyskúšať.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!