Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Pevná linka
- Pevná linka - technická podpora
- Pevná linka - spotreba
- Volanie cez Internet (Smart, Optik, Benefit)
Najčastejšie otázky
- Ako sa účtujú hovory a SMS z virtuálneho čísla? Všetky služby sa budú účtovať z jedného balíku – či už z paušálu, alebo predplatenej karty. Zákazníka okrem poplatku za samotné Virtuálne číslo nebudú účtovať žiadne ďalšie poplatky.
-
Ako zistím, či mám RCS aktívne? Ako si vypnem RCS?
Ak máte RCS aktívne, v nastaveniach aplikácie bude služba zapnutá. Rovnako si v nastaveniach aplikácie môžete službu aj deaktivovať.
Správy od Samsung
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Nastavenia konverzácií – Rich Communications - nastav – Zapnuté/Vyp
Správy od Google
Vstúpte do aplikácie Správy – Nastavenia – Četové funkcie – Zapnúť četové funkcie
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo sa stane s mojim virtuálnym číslom po tom, ako prepadne / po tom ako ho deaktivujem?
Zaradí sa do databázy, kde zostane nepoužité minimálne pol roka.
-
Môžem si aktivovať niekoľko virtuálnych čísiel súčasne?
Každý zákazník si ku primárnemu číslu môže aktivovať len jedno virtuálne číslo.
-
Sú hovory evidované osobitne v podrobnom výpise?
Volania a SMS z Virtuálneho čísla nie sú v podrobnom výpise odlíšené od ostatných volaní a SMS v rámci SIM karty, ku ktorej je Virtuálne číslo aktivované. V prípade záujmu zákazníkov takúto možnosť doplníme
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Aké služby je možné využívať prostredníctvom virtuálneho čísla? Sú tam nejaké obmedzenia?
Cez virtuálne číslo je možné telefonovať alebo posielať SMS. Nie je možné napríklad využívať platené prémiové služby ani dátové služby.
-
Čo znamená inštalácia technikom?
Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!