Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Magio internet - prenesené dáta
- Magio internet - zariadenia
- Magio internet
- Magio internet - technická podpora
Najčastejšie otázky
- Čo je PIN kód vygenerovaný k službám pevnej siete - internetu, televízii alebo pevnej linke?
PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.:
-aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb
-získať informácie o svojich faktúrach a platbách
Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
-osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
-
Ovplyvňuje rýchlosť môjho pripojenia káblová televízia Magio?
Rýchlosť vášho internetového pripojenia môže byť ovplyvnená paralelne sledovanou televíziou Magio len v prípade ADSL a čiastočne aj VDSL pripojenia. Rýchlosť pripojenia môže byť nižšia v prípade sledovania viacerých TV kanálov, obzvlášť v HD kvalite. Je to vlastnosť danej služby, nie porucha. Kontrolu rýchlosti pripojenia vykonajte vždy len cez prepojenie sieťovým káblom (nie cez wi-fi) a pri vypnutých Magio Boxoch. Nezabudnite zastaviť aj nahrávanie, pokiaľ je spustené. Ak aj po vykonaní vyššie uvedených krokov meranie ukazuje príliš nízke hodnoty, nahláste nám to a pripojenie preveríme.
-
Mám optický internet XL, ale nedarí sa mi dosiahnuť maximálnu deklarovanú rýchlosť do 300 Mbit/s. Kde môže byť chyba?
Pre dosiahnutie tejto rýchlosti prenosu dát je potrebné splniť niekoľko podmienok:
-je nutné mať zariadenie ONT Huawei 8245H alebo Sagemcom 5655 AC;
-najlepšie výsledky sú pri prepojení ONT káblom priamo z počítača, keďže súčasné wi-fi pripojenie v reálnych podmienkach zatiaľ nezvláda požadované rýchlosti;
-požadovaný typ ETH kábla s označením Cat 5e alebo vyšším;
-sieťová karta v počítači musí umožniť dosiahnutie rýchlosti do 1 Gbit/s - štandardne býva označená ako Ethernet 1000/100/10 Mbit/s alebo 1 Gbit/s;
-meranie vysokých rýchlostí cez webový prehliadač je skreslené - odporúčame merať rýchlosť cez aplikáciu Speedtest, ktorá je k dispozícii na stiahnutie tu.
Tieto podmienky platia aj v prípade, že máte aktivovanú doplnkovú službu GIGA.
-
Kúpil som si nový router a počas inštalácie pripojenia pýta odo mňa prihlasovacie meno a heslo môjho poskytovateľa. Kde ho nájdem?
Login a heslo do internetu (nie do wi-fi siete) sme poskytli majiteľovi služby formou SMS notifikácie na kontaktné tel. číslo po jej zriadení. Tieto údaje sú tiež uvedené v príslušnom dodatku k zmluve o pripojení. Dodatočne je možné údaje poskytnúť len majiteľovi danej služby, telefonicky po overení PID kódom alebo hlasovým odtlačkom a osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre.
-
Mám od vás internet a pripájam sa cez wi-fi. Pripojenie je pomalé a často padá. V čom môže byť chyba?
Kvalitu pripojenia cez wi-fi nedokážeme garantovať, nakoľko ide o technológiu, ktorá je veľmi závislá od faktorov, na ktoré nemáme dosah. Predtým, ako sa s nami skontaktujete, pozrite si, prosím, nasledujúce videá o správnom používaní wi-fi u vás doma - Ako umiestmiť wi-fi router a Ako zvýšiť pokrytie wi-fi signálu.
-
Chcem si preložiť službu na inú adresu kvôli sťahovaniu. Koho mám kontaktovať?
Žiadosti o preloženie služieb na inú adresu vybavujeme výlučne v Telekom Centre. Je potrebné osobne požiadať o preloženie alebo premiestnenie existujúcich služieb. Predtým, ako navštívite Telekom Centrum, odporúčame vám skontrolovať dostupnosť služieb na novej adrese. Výnimku tvorí preloženie služby v rámci budovy s rovnakým súpisným alebo evidenčným číslom. Vtedy je potrebné kontaktovať bezplatnú linku Pôjdeto na tel.č. 0800 800 700, kde získate bližšie informácie. V obidvoch prípadoch je cena úkonu spoplatnená.
-
Nahlásil som vám poruchu internetu a stále to nemám opravené. Dostanem kompenzáciu za dobu nefunkčnosti služby?
Poruchy riešime priebežne. Obvykle sa nám darí odstrániť bežnú poruchu do 48 hod. od jej zaevidovania v systéme. Ak bude porucha závažnejšia a na jej odstránenie budeme potrebovať viac ako 3 dni, automaticky vám vykreditujeme alikvótnu čiastku z poplatku za službu. Navyše, ako jedinečný benefit vám poskytneme dátovo neobmedzené mobilné pripojenie počas nefunkčnosti pevného internetu úplne zadarmo už pri nahlásení poruchy. Podmienkou je používanie mobilného paušálu od Telekomu ako súkromná osoba.
-
Komu nahlásiť spadnutý/poškodený stĺp, previs alebo strhnuté vzdušné vedenie?
Tieto poruchy je potrebné hlásiť telefonicky na bezplatnej technickej nonstop linke 0800 123 777. Prosím, nepíšte nám cez webový formulár, nakoľko sa predĺži doba riešenia incidentu. Ak je situácia taká vážna, že obmedzuje verejnú dopravu alebo hrozí riziko zranenia osôb, technika vysielame ihneď po vašom zavolaní.
-
Zakúpil som si u vás nový internet samoinštaláciou, ale nedarí sa mi ho spustiť. Ako mám postupovať?
Predtým, než začnete s inštaláciou, počkajte prosím na informačnú SMS, ktorá vám oznámi, že môžete začať s inštaláciou pripojenia. Dovtedy vaše pripojenie ešte nemusí byť správne nakonfigurované v systéme a router nedostane signál z ústredne. Po obdržaní SMS postupujte presne podľa priloženého manuálu. Alebo si pozrite videonávod. Ak aj napriek tomu pripojenie nefunguje, kontaktujte službu Pôjdeto na bezplatnom tel. č. 0800 800 700.
-
Mám od vás nový internet, ale hneď od zriadenia služby meriam príliš nízku rýchlosť po kábli. Je to porucha?
Prvých 7 dní po zriadení služby prebieha ladenie parametrov linky s cieľom poskytnúť čo najlepšiu kvalitu pripojenia vzhľadom na objednanú službu. V tomto období môže byť rýchlosť pripojenia nižšia. V prípade, že parametre linky budú stabilné, rýchlosť sa upraví. Kontrolné meranie robte vždy cez kábel, nie cez wi-fi. Ak aj napriek tomu zaznamenáte veľkú odchýlku oproti deklarovanej hodnote, kontaktujte nás.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!