Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
- Magio internet - prenesené dáta
- Magio internet - zariadenia
- Magio internet
- Magio internet - technická podpora
Najčastejšie otázky
- Ako zistím, kde mám pokrytie mobilného internetu od Telekomu? Pokrytie signálom pre službu Mobilný internet, jednotlivé technológie a konkrétne lokality si môžete overiť na Mape pokrytia.
-
Potrebujem na využitie 300 Mbps aj špeciálny balíček či SIM?
Nie. Vystačíte si s ÁNO, Happy či Easy a štandardnou 4G SIM kartou.
-
Čo je Mapa pokrytia?
Mapa pokrytia orientačne znázorňuje geografické oblasti, ktoré sú pokryté rádiovým signálom siete. Vzhľadom na charakter šírenia rádiových vĺn spoločnosť Slovak Telekom, a.s. negarantuje na každom znázornenom mieste geografickej oblasti, že účastník dosiahne pripojenie k sieti a rovnakú kvalitu poskytovaných služieb, a preto spoločnosť Slovak Telekom, a.s. nezodpovedá za prípadné zhoršenie kvality prenosu signálu, resp. kvality služby spôsobené poveternostnými, fyzikálnymi a inými vplyvmi.
-
Aký rýchly bude mobilný internet? Bude dátovo obmedzený? Budem ho mať spoplatnený?
Ak využijete kupóny, ktoré ste od nás obdržali, všetky mobilné dáta, prenesené vašim mobilným telefónom, nebudú účtované po dobu 24 hodín od aktivácie balíčka. Rýchlosť internetu je obmedzená vašim lokálnym pokrytím. Ak ste v dosahu 4G siete, tak vaša maximálna rýchlosť bude do 375 Mb/s v smere k vám. Overenie rýchlosti vo vašej lokalite nájdete na tomto linku. Vaše pokrytie Wi-Fi sieťou vo vašej domácnosti, ktoré si vytvoríte cez prístupový bod, je obmedzené jeho kapacitou a tiež jeho umiestnením v domácnosti.
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Nejde mi mobilný internet cez USB modem. Ako mám postupovať?
Chyba: Zariadenie sa počas inštalácie nenašlo.
- Stiahnite a nainštalujte si najnovšiu verziu aplikácie, ovládačov tu.
- Vyberte a preložte modem do iného USB portu.
- Ak nepomôže nainštalujte len aplikáciu a následne v nej zvoľte „Inštalovať nový telefón“.
- Otestujte USB modem na inom počítači.
Chyba: Telefón nie je pripojený.
- Postupujte podľa odporúčaní vyššie - Zariadenie sa počas inštalácie nenašlo.
Chyba: 756 - Vytáčanie pripojenia už prebieha.
- Reštartujte počítač a skúste znova.
Chyba: 628
- Reštartujte počítač a skúste znova.
Chyba: 619
- Zadali ste PIN kód 3x nesprávne alebo
- máte nedostatočný kredit na internetové volanie, alebo
- máte neuhradenú faktúru, alebo
- iný problém so SIM.
Chyba: Chyba SIM
- Skontrolujte, či SIM karta je otočená v USB kľúči správne, či správne dolieha alebo
- reštartujte počítač a skúste znova, alebo
-
došlo k poškodeniu SIM karty.
-
Čo znamená inštalácia technikom?
Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
-
Čo ak si objednám samoinštaláciu, ale neviem si poradiť?
Ak si neviete so samoinštaláciou poradiť, poskytneme vám za poplatok asistenciu technika – službu „Pôjde to“. Objednáte si ho jednoducho na bezplatnej linke 0800 800 700 alebo na stránke www.pojdeto.sk.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!