Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Čo je PIN kód vygenerovaný k službám pevnej siete - internetu, televízii alebo pevnej linke?
PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.:
-aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb
-získať informácie o svojich faktúrach a platbách
Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
-osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
-
Mám u vás HBO GO a registrácia vyžaduje ID kód. Kde ho nájdem?
Rozlišujeme dve formy služby HBO GO. Jedna je poskytovaná v rámci TV balíka HBO+Cinemax bezplatne a druhou je samostatná forma bez Magio TV poskytovaná za mesačný poplatok. Čo sa týka ID kódu, pokiaľ bola služba aktivovaná pred dátumom 1.6.2016, na registráciu je potrebné použiť TV ID resp. MSTV ID kód, ktorý nájdete na faktúre. Pokiaľ ide o službu, ktorá bola aktivovaná po tomto dátume, ID kód vám bol zaslaný SMS správou. Ak ide o novú službu, registrácia na www.hbogo.sk je možná nasledujúci deň po obdržaní SMS notifikácie s ID kódom. V prípade, že kód nemáte k dispozícii, kontaktujte nás na bezplatnom tel. č. 0800 123 777. Podmienkou poskytnutia ID kódu je úspešná identifikácia PID kódom alebo hlasovým odtlačkom.
-
Nefunguje mi diaľkové ovládanie od môjho Magio Boxu. Vymení mi ho technik?
V prípade nefunkčného diaľkového ovládača vám odporúčame vymeniť batérie. Pokiaľ výmena nepomôže, je potrebné reklamovať diaľkový ovládač v ktoromkoľvek Telekom Centre. Pokiaľ je diaľkový ovládač v záruke, našou snahou je vymeniť vám ho na počkanie. V prípade nedostupnosti skladových zásob vám diaľkový ovládač objednáme a odošleme kuriérom. Ak je ovládač fyzicky poškodený, došlo k jeho strate alebo je po záruke, účtujeme poplatok pre univerzálny ovládač vo výške 9,90 € s DPH a pre ovládač pre STB Kaon CO1300 vo výške 16,77 € s DPH. Písomne ani prostredníctvom technika reklamácie tohto typu nevybavujeme.
-
Nemôžem sledovať Magio TV. Vypisuje mi hlášku o nedostatočnom počte streamov.
Uvedené chybové hlásenie sa zobrazí v prípade, že všetky dostupné paralelné streamy (kanály) pre vaše Magio sú už použité. Je potrebné skontrolovať, koľko streamov sa aktuálne využíva a uvoľniť aspoň jeden stream napr. vypnutím nahrávania alebo prepnutím na SD kanál. Ak máte Magio cez metalickú sieť v kombinácii s ADSL Internet M, L, XL alebo VDSL Internet M, počet streamov je obmedzený na 1 SD + 1 HD. Pre kombinácie so službou VDSL Internet L, XL a OPTIK Internet M, L, XL je povolený počet streamov 2 SD + 2 HD. Stream sa obsadí aj v prípade nahrávania vysielania (na pozadí) v SD alebo v HD kvalite.
V prípade, že nič nenahrávte a streamy nie sú vyčerpané, odporúčame reštartovať váš Magio router a následne Magio Box vypnutím z elektrickej siete na 15 sekúnd a potom opäť zapnúť.
-
Existuje alternatívny spôsob zapojenia Magio Boxov bez použitia LAN kábla?
Áno, existuje. Je možné prepojiť Magio Box a router cez powerline adaptéry. Ide o špeciálne zariadenia, ktoré sa zapájajú do vašej elektrickej zásuvky a na prenos dát využívajú elektrickú sieť v dome alebo byte. Funkčnosť a stabilitu tohto zapojenia nevieme garantovať, nakoľko nemôžeme ovplyvniť kvalitu vašich elektrických rozvodov. Pre optimalizáciu prenosu cez powerline adaptéry odporúčame dodržať nasledovné:
- nezapájať powerline adaptéry na predlžovačky s prepäťovou ochranou
- v ideálnom prípade powerline zapájať priamo do zásuvky, nie do predlžovačky
- vyhnúť sa zapojeniu adaptérov do spoločnej zásuvky s inými spotrebičmi
- vyhnúť sa zapojeniu v blízkosti napájacích adaptérov elektroniky
-
Magio pýta PIN pre sledovanie konkrétneho kanála. Aký kód mám zadať?
Televízia Magio má prednastavený PIN kód na blokovanie sledovania kanálov pre dospelých, rodičovský PIN na blokovanie vami vybraných kanálov, resp. relácií podľa vekovej dostupnosti a PIN na výpožičky titulov z videopožičovne. Pôvodné kódy sú nastavené nasledovne:
Magio cez kábel Magio cez satelit PIN - kanály pre dospelých (ADULT) 1111 1234 alebo 0000 Rodičovský zámok 0000 N/A Videopožičovňa (VOD) 0000 1234 alebo 0000 V prípade, že ste si jeden z týchto kódov zmenili a nepamätáte si ho, volajte nám na tel. č. 0800 123 777.
-
Nezobrazuje sa mi televízny kanál v Magio televízií, hoci ho mám zakúpený. Čo mám robiť?
V prípade, že nevidíte kanál alebo časť kanálov, ktoré máte zakúpené, vo svojej Magio TV, odporúčame:
1. Vypnúť a zapnúť Magio box.
2. Ak to nepomôže, reštartovať Magio box.
Magio televízia: reštart nájdete v: Menu -> Nastavenia -> Reštartovať systémMagio Sat: reštart nájdete v: Menu - nastavenia systému - výrobné (továrenské) nastavenia
Ak reštart nepomôže, kontaktujte bezplatnú nonstop linku technickej podpory na tel.č. 0800 123 777. -
Je možné nahrávať na všetkých Magio boxoch pri službe IPTV?
Pri službe Magio Televízia cez optickú alebo metalickú sieť je k dispozícii doplnková služba "Nahrávanie na ďalší Magio Box". Aktivácia služby je bezplatná, ale je nutné si ju objednať na Zákazníckej linke 0800 123 456. Podmienkou fungovania je mať aspoň jeden Magio box s HDD a ten musí byť zapojený. Po aktivácii doplnkovej služby bude dostupné nahrávanie pre všetky ďalšie Magio boxy. Každá nahrávka sa bude nahrávať na hlavný Magio box s HDD, resp. na jeho úložný priestor. Pre prehratie nahrávok na zvyšných Magio boxoch je nutné mať hlavný Magio Box s HDD zapnutý aspoň v pohotovostnom režime (tzv. stand-by režime).
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!