Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Čo je PIN kód vygenerovaný k službám pevnej siete - internetu, televízii alebo pevnej linke?
PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.:
-aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb
-získať informácie o svojich faktúrach a platbách
Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
-osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
-
Nezobrazuje sa mi televízny kanál v Magio televízií, hoci ho mám zakúpený. Čo mám robiť?
V prípade, že nevidíte kanál alebo časť kanálov, ktoré máte zakúpené, vo svojej Magio TV, odporúčame:
1. Vypnúť a zapnúť Magio box.
2. Ak to nepomôže, reštartovať Magio box.
Magio televízia: reštart nájdete v: Menu -> Nastavenia -> Reštartovať systémMagio Sat: reštart nájdete v: Menu - nastavenia systému - výrobné (továrenské) nastavenia
Ak reštart nepomôže, kontaktujte bezplatnú nonstop linku technickej podpory na tel.č. 0800 123 777. -
Vo večerných hodinách sa mi zablokuje TV kanál a žiada odo mňa PIN kód. Ako to môžem zrušiť?
Takéto blokovanie spôsobuje nastavenie rodičovskej kontroly na vašom Magio boxe. V Menu sa presuňte do sekcie "Nastavenia". Pokračujte kliknutím tlačidla "OK" na položku "Zámok na programy pre dospelých". Ak ste si v minulosti ešte nemenili PIN kód, zadajte "1111". Presuňte sa na položku so zámkom a kliknite na tlačidlo "OK", zámok zmizne. Uložte nastavenia potvrdením na "Uložiť" v ľavom Menu.
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Čo znamená inštalácia technikom?
Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
-
Ako môžem požiadať o zrušenie zmluvy pre službu pevnej siete Telekom?
Ukončenie zmluvy o pripojení realizujeme na základe náležite vyplnenej a podpísanej písomnej výpovede.
O zrušenie služieb môže požiadať majiteľ alebo splnomocnená osoba osobne, prostredníctvom predajného miesta Telekom Centra.
Druhá možnosť je smerovať žiadosť na zrušenie služby pevnej siete Telekom písomne:
na adresu: Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava.
Písomná žiadosť musí obsahovať:
- meno a priezvisko alebo obchodné meno/názov,
- trvalé bydlisko alebo sídlo/miesto podnikania,
- rodné číslo alebo IČO,
- telefónne číslo, ktoré vám bolo pridelené na základe Zmluvy a telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný,
- dátum a podpis
- odtlačok pečiatky, ak je uvedená vo výpise z Obchodného registra alebo v inom dokumente, preukazujúcom právnu subjektivitu a spôsob konania v mene podniku
- popis požadovaného úkonu - a teda vypovedanie zmluvy.
Zrušenie služby pevnej siete Telekom je bezplatné iba v prípade, ak zákazník nemá platnú dobu viazanosti. V opačnom prípade účtujeme zmluvnú pokutu v zmysle cenového výmeru akcie, ktorú zákazník od našej spoločnosti využil. V zmysle platného cenníka, zrušenie služby realizujeme s mesačnou výpovednou lehotou. To znamená, že výpovedná lehota uplynie posledným dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom zákazník podá výpoveď.
-
Čo ak si objednám samoinštaláciu, ale neviem si poradiť?
Ak si neviete so samoinštaláciou poradiť, poskytneme vám za poplatok asistenciu technika – službu „Pôjde to“. Objednáte si ho jednoducho na bezplatnej linke 0800 800 700 alebo na stránke www.pojdeto.sk.
-
Po pridaní TV kanálov resp. po objednaní ďalšieho programového balíka, neviem tieto kanály nájsť. Čo mám robiť?
Zvyčajne sa nové kanály doplnia automaticky bez nutnosti reštartovať Magio box. Ak sa vám napriek tomu kanály nepodarilo vyhľadať, reštartuje váš Magio box. V prípade ak máte nastavené vlastné poradie kanálov skontrolujte aj kanály na vyšších pozíciách.
Doporučujeme použiť tiež funkciu Hľadať cez Menu, pomocou ktorej viete vyhľadávať nielen kanály, ale aj jednotlivé relácie, nahrávky, či výpožiky
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!