Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, posledné 4 číslice z rodného čísla, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Nezobrazuje sa mi televízny kanál v Magio televízií, hoci ho mám zakúpený. Čo mám robiť?
V prípade, že nevidíte kanál alebo časť kanálov, ktoré máte zakúpené, vo svojej Magio TV, odporúčame:
1. Vypnúť a zapnúť Magio box.
2. Ak to nepomôže, reštartovať Magio box.
Magio televízia: reštart nájdete v: Menu -> Nastavenia -> Reštartovať systémMagio Sat: reštart nájdete v: Menu - nastavenia systému - výrobné (továrenské) nastavenia
Ak reštart nepomôže, kontaktujte bezplatnú nonstop linku technickej podpory na tel.č. 0800 123 777. -
Aké sú možnosti kúpy alebo objednania diaľkového ovládača k Magio Boxu?
Diaľkový ovládač k Magio boxu ponúkame za nasledovné ceny:
Popis Názov koncového zariadenia Cena bez DPH 20% DPH Cena s DPH Univerzálny diaľkový ovládač Philips RC276 Philips 8,25 € 1,65 € 9,90 € Diaľkový ovládač k Magio Sat Boxu Kaon Magio Sat Box Kaon PVR Ready 8,25 € 1,65 € 9,90 € V prípade záujmu o diaľkový ovládač nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať:
- telefonicky prostredníctvom bezplatnej Zakazníckej linky Telekom 0800 123 456, ktorá je vám v rámci Slovenska k dispozícii počas pracovných dní od 08:00 hod do 21:00 hod.,
- osobne, prostredníctvom predajného miesta Telekom Centra
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Čo znamená inštalácia technikom?
Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
-
Čo ak si objednám samoinštaláciu, ale neviem si poradiť?
Ak si neviete so samoinštaláciou poradiť, poskytneme vám za poplatok asistenciu technika – službu „Pôjde to“. Objednáte si ho jednoducho na bezplatnej linke 0800 800 700 alebo na stránke www.pojdeto.sk.
-
Ako zistím, že mám službu VoLTE aktivovanú?
Prvý spôsob:
Keď vám na obrazovke telefónu v hornom stavovom riadku svieti 4G/LTE, uskutočnite hovor a pokiaľ vám 4G/LTE na obrazovke ostane aj počas hovoru, VoLTE máte aktívne.
Druhý spôsob:
Vstúpte do nastavení telefónu a skontrolujte, či váš status IMS je nasledovný:
- Android zariadenia Nastavenia – Systém - Informácie o telefóne – Stav – Stav registrácie v službe IMS - Zaregistrované
- iOS zariadenia Nastavenia – Všeobecné – Operátorské nastavenia – IMS status – Hlas
Ak Váš telefón neobsahuje softvér s podporou VoLTE, v nastaveniach sa nebude nachádzať zmienka o IMS.
-
Môžem zrušiť iba jednu zo služieb z Chytrého balíka?
Áno, môžete sa s nami dohodnúť aj na zrušení iba časti Chytrého balíka. V takom prípade s Vami uzatvoríme novú zmluvu o pripojení s novou dobou viazanosti. S Vašou požiadavkou Vám radi pomôžeme na našej predajni.
-
Týka sa zmena ceny aj televíznych balíčkov alebo doplnkových služieb?
Zmena ceny sa prejaví iba na mesačnom poplatku za hlavné služby: Magio Televízia, Magio Internet a Pevná linka
Nemení sa cena prenájmu koncových zariadení, doplnkových služieb, napr. Magio Archív, Magio Internet Security, Magio GO, televíznych balíčkov, HBO a podobne. -
Aké parametre má HD film v Magio videopožičovni?
- Video
Veľkosť streamu (bitrate): 5Mbit
Formát: H264- Zvuk
Formát: AC3
Počet kanálov: 5+1
Počet stôp: 2 -
Kde si môžem kúpiť diaľkový ovládač?
Ak od našej spoločnosti využívate prenájom Magio boxu, máte nárok na bezplatnú výmenu diaľkového ovládača za nový, a to v rámci reklamácie, ktorú je potrebné z vašej strany podať osobne na predajnom mieste Telekom. Po spísaní protokolu a zadaní objednávky, vám vymeníme pôvodný diaľkový ovládač za nový, prípadne pracovník našej predajne zabezpečí objednanie nového diaľkového ovládača. V prípade ak nevyužívate prenájom Magio Boxu, v zmysle platného cenníka pevnej siete Telekom, ponúkame vám ovládač k Magio boxu za nasledovné ceny:
Cena s DPH
Diaľkový ovládač k STB Motorola
16,90
Diaľkový ovládač k STB Kiss
16,90
Diaľkový ovládač k STB Tatung
16,90
Diaľkový ovládač k Magio Sat STB
20,12
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!