Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Čo je PIN kód vygenerovaný k službám pevnej siete - internetu, televízii alebo pevnej linke?
PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.:
-aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb
-získať informácie o svojich faktúrach a platbách
Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
-osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke na tel.č. 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
-e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
-
Nezobrazuje sa mi televízny kanál v Magio televízií, hoci ho mám zakúpený. Čo mám robiť?
V prípade, že nevidíte kanál alebo časť kanálov, ktoré máte zakúpené, vo svojej Magio TV, odporúčame:
1. Vypnúť a zapnúť Magio box.
2. Ak to nepomôže, reštartovať Magio box.
Magio televízia: reštart nájdete v: Menu -> Nastavenia -> Reštartovať systémMagio Sat: reštart nájdete v: Menu - nastavenia systému - výrobné (továrenské) nastavenia
Ak reštart nepomôže, kontaktujte bezplatnú nonstop linku technickej podpory na tel.č. 0800 123 777. -
Ako funguje Magio GO Archív?
- Ak máte Magio televíziu na pevnej sieti alebo Magio televíziu cez satelitnú anténu s predplatenou službou Magio archív S, M, alebo L, TV stanice z Magio archívu (v závislosti od balíčka) budete mať dostupné aj v rámci archívu Magio GO.
- Ak máte Magio televíziu na pevnej sieti alebo Magio televíziu cez satelitnú anténu bez predplatenej služby Magio archív, získate v rámci archívu Magio GO tieto TV stanice.
-
Ako mám postupovať pre aktiváciu služby Magio Go?
Službu je možné objednať telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, na www.telekom.sk/magiogo alebo v ktoromkoľvek Telekom Centre. Zákazník Magio Televízie si môže službu objednať aj cez Menu Magio Boxu, cez aplikáciu Viac TV Programov.
O aktivácii služby bude zákazník informovaný notifikačnou správou (SMS, e-mail), v ktorej obdrží aj prihlasovacie údaje do služby.
-
Aké funkcie sú dostupné pre Magio GO?
Služby Magio GO a Magio GO Premium umožňujú pozastavenie a pretočenie obrazu, nahrávanie programov, prístup k 7-dňovému archívu a ďalšie. Sledovať programy je možné od začiatku aj v prípade, že boli spustené užívateľom neskôr. Cez dolnú lištu sa dá, posunutím guličky na ovládacom paneli obraz pretočiť na začiatok v dĺžke až 90 minút dozadu.
-
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
-
Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
-
Čo znamená samoinštalácia?
Zriadenie služby samoinštaláciou vykonáva zákazník sám podľa manuálu, ktorý je súčasťou samoinštalačného balíčka. Samoinštalačný balíček obsahujúci potrebné zariadenia doručí kuriér. V tomto prípade technik nainštaluje zásuvku v byte, zariadenia si pozapája zákazník sám.
-
Čo znamená inštalácia technikom?
Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
-
Ako si mám aktivovať Magio GO, ak som túto službu ešte nikdy nepoužil?
Magio GO služba je určená každému, kto chce sledovať televízne programy cez svoj mobil, tablet alebo počítač. Pre zákazníkov Magio Televízie (na pevnej sieti alebo cez satelit) je Magio GO zadarmo. V prípade, ak nemá zákazník službu aktívnu, vie si ju aktivovať prostredníctvom kontaktného centra na čísle 0800123456 alebo na ktorejkoľvek predajni Telekom. Televíziu tak môžete pozerať cez počítač (internetový prehliadač Chrome) alebo cez mobil alebo tablet (iOS alebo Android). Do mobilu alebo tabletu je potrebné si stiahnuť aplikáciu z GooglePlay alebo AppStore. Následne je potrebné sa zaregistrovať. Návod ako na to, nájdete tu.
Zaregistrovanie Magio GO:
Registráciu je možne vykonať na mobilom telefóne, tablete alebo na počítači.
- Pre registráciu z mobilu alebo tabletu:stiahnite si bezplatnú aplikáciu Magio GO a prihláste sa do nej:
- Pre registraciu z počítača alebo notebooku:http://www.magiogo.sk/registracia
Zvoľte si Používateľské meno.
Zvoľte si prihlasovacie Heslo. Heslo musí obsahovať aspoň 6 znakov, 2 číslice a 2 písmená.
Uveďte váš e-mail pre overenie používateľa.
Do kolónky ID kód zadajte GO ID kód z SMS/e-mailu, ktorý ste prijali po zriadení služby (TV zákazník môže použiť MSTV ID alebo TV ID kód z faktúry)
Po dokončení registrácie sa môžete prihlásiť s vytvoreným účtom (užívateľským menom a heslom) na stránke www.magiogo.sk alebo priamo v mobile či v tablete cez aplikáciu Magio GO.
- Pre registráciu z mobilu alebo tabletu:stiahnite si bezplatnú aplikáciu Magio GO a prihláste sa do nej:
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!