Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Čo určuje hodnotu vášho telefónu?
Výkupná cena mobilného telefónu je závislá od jeho technicko-vizuálneho stavu a miery morálneho opotrebovania.
-
Čo ak som stratil PUK kód?
Ak nemáte PUK kód, môžete ho získať jedným z nasledujúcich spôsobov:
- V Telekom aplikácii. Telekom aplikáciu si môžete stiahnuť v Google Play alebo App store. Ak si do aplikácie zadáte svoje rodné číslo a ID kód, môžete si v nej kedykoľvek zobraziť PUK a PUK2 kód pre mobilné číslo. ID kód si viete zobraziť aj priamo na webe, ak vyplníte tento formulár.
- Osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám PUK kód vystavia na počkanie.
- Telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
- E-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
Vystavenie PUK kódu je bezplatné.
-
Všetko som zapojil podľa manuálu a stále sa nedokážem pripojiť. Čo robiť?
Ak potrebujete odbornú pomoc, obráťte sa na linku Služby zákazníkom 0800 123 456 voľba 5, a následne voľba 4. Pracovná doba oddelenia je od 08:00-21:00 hod. počas pracovných dní.
-
Čo je to PIN kód, PUK kód, ID kód, PIN 2 kód a PUK 2 kód?
PIN kód – je osobný bezpečnostný kód, ktorý chráni SIM kartu pred zneužitím inou osobou. Zadaním správneho PIN kódu získate prístup k údajom na SIM karte. Pri paušálnych programoch je prvotný PIN kód uvedený v sprievodnom letáku k SIM karte. Pri predplatenej Easy karte je PIN kód štandardne prednastavený na 1111. PIN kód si môžete zmeniť na ľubovoľné štvormiestne číslo podľa návodu na použitie vášho mobilného telefónu. Pri treťom nesprávnom zadaní PIN kódu za sebou sa SIM karta zablokuje a na displeji mobilného telefónu sa zobrazí požiadavka na zadanie odblokovacieho PUK kódu.
PUK kód – používa sa na odblokovanie SIM karty, ktorá bola zablokovaná zadaním nesprávneho PIN kódu alebo pri zmene PIN kódu. Pri desiatom nesprávnom zadaní PUK kódu za sebou sa SIM karta definitívne znehodnotí a je potrebné požiadať o výmenu SIM karty, ktorá bude spoplatnená v súlade s aktuálnym Cenníkom služieb. Ak máte mobilnú aplikáciu Telekom, môžete si v nej zobraziť PUK kód aj PUK2 kód.
ID kód – je 4-miestny číselný kód, ktorý je okrem hlasovej biometrie najvyššia a najbezpečnejšia forma identifikácie zákazníkov s rodným číslom. ID kód je vždy len jeden pre všetky služby (mobilné aj fixné), ktoré má zákazník aktivované pod svojim rodným číslom. ID kód zákazníkovi umožní na linke Telekomu 0800 123 456, e-mailom alebo cez portál Môj Telekom jednoducho a rýchlo získať informácie a realizovať aktiváciu alebo zmenu vybraných služieb. Ak nepoznáte svoj ID kód, môžete ho bezplatne získať na webovej stránke https://www.telekom.sk/id-kod.
PIN2/PUK2 kódy – kódy PIN2/PUK2 poskytujeme účastníkom, ktorí vlastnia mobilný telefón podporujúci možnosť pevného zoznamu, aktivovaného pomocou PIN2 kódu. V prípade, že si zablokujete PIN2, môžete ho odblokovať PUK2 kódom. Poskytnutie PIN2/PUK2 kódov je bezplatné.
-
Kedy podpíšem nový Dodatok k Zmluve o pripojení a uhradím kúpnu cenu za mobilný telefón pri doručení objednávky prostredníctvom kuriérskej spoločnosti?
Dodatok k Zmluve o pripojení podpisujete pri doručení tovaru kuriérom. Akontáciu do výšky 12 € (vrátane) uhradíte v prvej faktúre. Akontáciu nad 12 € uhradíte kartou kuriérovi. Ak je celková kúpna cena za zariadenie do výšky 25 €, uhradíte ju naraz a mesačné splátky neplatíte. Sumu uhradíte v prvej faktúre (ak je do výšky 12 €) alebo kartou kuriérovi (nad 12 €).
-
Čo je PUK kód a kde ho získam?
PUK kód sa používa na odblokovanie SIM karty, ktorá bola zablokovaná zadaním nesprávneho PIN kódu, alebo na zmenu PIN kódu. Pri desiatom nesprávnom zadaní PUK kódu za sebou sa SIM karta definitívne znehodnotí a je potrebné požiadať o výmenu SIM karty, ktorá bude spoplatnená v súlade s aktuálnym Cenníkom služieb.
Ak nemáte PUK kód, môžete ho získať jedným z nasledujúcich spôsobov:
- V Telekom aplikácii. Telekom aplikáciu si môžete stiahnuť v Google Play alebo App store. Ak si do aplikácie zadáte svoje rodné číslo a ID kód, môžete si v nej kedykoľvek zobraziť PUK a PUK2 kód pre mobilné číslo. ID kód si viete zobraziť aj priamo na webe, ak vyplníte tento formulár.
- Osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre, kde vám PUK kód vystavia na počkanie.
- Telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
- E-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
Vystavenie PUK kódu je bezplatné.
-
Kedy sa mi začnú účtovať platby za mobilný telefón zakúpený na splátky?
Splátky za mobilný telefón budú účtované v 2. faktúre za telekomunikačné služby, vystavenej po uzavretí kúpnej zmluvy spolu s Dodatkom. Prvá faktúra bude obsahovať alikvotnú časť nového programu a v prípade predaja cez Telesales alebo E-shop aj akontáciu.
-
Akú mám záruku na mobilný telefón / dátové zariadenie?
Naša spoločnosť poskytuje záruku:
-
24 mesiacov:
- na mobilný telefón / dátové zariadenie (ďalej len "koncové zariadenie"
- originálne príslušenstvo (vrátane príslušenstva, ktoré tvorí súčasť balenia)
- náhradný diel (v prípade predchádzajúcej nezáručnej opravy koncového zariadenia)
-
3 mesiace:
- na prácu vykonanú autorizovaným servisným strediskom
Uplatnenie záruky je možné za týchto podmienok:
- záruku je možné uplatniť len na koncové zariadenie, ktoré ste si u nás zakúpili
- koncové zariadenie je v záručnej dobe, resp. záruka nebola zrušená
Reklamáciu (požiadavku o opravu / servis) koncového zariadenia môžete podať na ktorejkoľvek našej predajni, ktorá zabezpečí opravu autorizovaným servisným strediskom daného výrobcu.
Spolu s koncovým zariadením je potrebné priniesť aj príslušenstvo a záručný doklad, ktorým je:
- pre mobilné zariadenia je to originál dokladu o kúpe (pokladničný blok)
-
pre zariadenia služieb pevnej siete je záručným dokladom aj:
- originál dokladu o kúpe (pokladničný blok)
- faktúra za zariadenie
- mesačná faktúra služby pevnej siete, kde bola zaplatená cena KZ
- servisný protokol Pôjdeto v prípade, ak Vám predal zariadenie technik
- v prípade, že predmetom reklamácie je predchádzajúca nezáručná (platená) oprava koncového zariadenia, ktorú je možné uplatniť do 3 mesiacov od opravy, je dokladom Doklad o oprave.
Bližšie informácie o opravách nájdete na našej stránke https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie-koncovych-zariadeni.
-
24 mesiacov:
-
Ako mám postupovať keď mi ukradli alebo keď som stratil mobilný telefón?
V prípade, že vám ukradli alebo ste stratili mobilný telefón, hneď ako to bude možné kontaktujte bezplatnú zákaznícku linku 0800 123 456 a vaše číslo zablokujte. Zabránite tým neoprávnenému používaniu cudzou osobou.
Za účelom získania novej SIM karty môžete navštíviť ktorékoľvek predajné miesto našej spoločnosti. Poplatok za výmenu SIM karty je 3,98 €. Na novej SIM karte vám zostane pôvodné telefónne číslo a aj všetky aktívne služby. V prípade EASY karty vám presunieme aj celý kredit z pôvodnej SIM karty na novú.
Taktiež môžete požiadať o preposlanie bezplatného podrobného výpisu za zúčtovacie obdobie, v ktorom ste o SIM kartu prišli. -
Ako si zablokujem SIM kartu?
V prípade straty alebo krádeže vášho telefónu si vašu SIM kartu zablokujete prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky 0800 123 456, voľba 5.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!