Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Všetko som zapojil podľa manuálu a stále sa nedokážem pripojiť. Čo robiť? Ak potrebujete odbornú pomoc, obráťte sa na linku Služby zákazníkom 0800 123 456 voľba 5, a následne voľba 4. Pracovná doba oddelenia je od 08:00-21:00 hod. počas pracovných dní.
-
Akú mám záruku na mobilný telefón / dátové zariadenie?
Naša spoločnosť poskytuje záruku:
-
24 mesiacov:
- na mobilný telefón / dátové zariadenie (ďalej len "koncové zariadenie"
- originálne príslušenstvo (vrátane príslušenstva, ktoré tvorí súčasť balenia)
- náhradný diel (v prípade predchádzajúcej nezáručnej opravy koncového zariadenia)
-
3 mesiace:
- na prácu vykonanú autorizovaným servisným strediskom
Uplatnenie záruky je možné za týchto podmienok:
- záruku je možné uplatniť len na koncové zariadenie, ktoré ste si u nás zakúpili
- koncové zariadenie je v záručnej dobe, resp. záruka nebola zrušená
Reklamáciu (požiadavku o opravu / servis) koncového zariadenia môžete podať na ktorejkoľvek našej predajni, ktorá zabezpečí opravu autorizovaným servisným strediskom daného výrobcu.
Spolu s koncovým zariadením je potrebné priniesť aj príslušenstvo a záručný doklad, ktorým je:
- pre mobilné zariadenia je to originál dokladu o kúpe (pokladničný blok)
-
pre zariadenia služieb pevnej siete je záručným dokladom aj:
- originál dokladu o kúpe (pokladničný blok)
- faktúra za zariadenie
- mesačná faktúra služby pevnej siete, kde bola zaplatená cena KZ
- servisný protokol Pôjdeto v prípade, ak Vám predal zariadenie technik
- v prípade, že predmetom reklamácie je predchádzajúca nezáručná (platená) oprava koncového zariadenia, ktorú je možné uplatniť do 3 mesiacov od opravy, je dokladom Doklad o oprave.
Bližšie informácie o opravách nájdete na našej stránke https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie-koncovych-zariadeni.
-
24 mesiacov:
-
Sťahujeme sa a chceme si preniesť aj svoju pevnú linku. Môžem požiadať o ponechanie čísla pevnej linky v novej lokalite?
V prípade záujmu o preloženie pevnej linky, môžete využiť službu Lokálna prenositeľnosť čísla, ktorá vám umožní zachovať telefónne číslo pevnej a ISDN linky v prípade zmeny adresy. Všetky vaše súčasné telefónne čísla si na novej adrese môžete ponechať v prípade, že nedôjde k zmene smerového čísla. Lokálna prenositeľnosť čísla vám poskytuje tieto výhody:
- zachovanie čísel, ktoré sú už zaužívané a známe vašim zákazníkom,
- úsporu nákladov na komunikáciu nového čísla (nové vizitky, propagačné materiály, informovanie zákazníkov o novom čísle),
- predchádzanie prípadným nepríjemnostiam so zákazníkmi kvôli vašej nedovolateľnosti.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!