Pre rýchlejšie vybavenie vašej požiadavky uveďte, prosím, v žiadosti nasledujúce údaje, ktoré nájdete v Telekom aplikácii, vo faktúre, na zmluve:
- meno a priezvisko, rok narodenia, kód adresáta - ak máte služby napísané na rodné číslo
- názov spoločnosti, IČO, kód adresáta - ak máte služby napísané na IČO
Napíšte nám
Máte otázku, sťažnosť či pripomienku? Vyberte oblasť, ktorej sa vaša otázka týka a pošlite nám správu.
Najčastejšie otázky
- Ako používať StreamOn? Tento balík je určený pre streamovanie v mobilnom telefóne. Aby sa vám dáta pri streamovaní nezapočítavali do vášho dátového limitu, použite oficiálne podporované mobilné aplikácie. V prípade prístupu cez webový prehliadač v telefóne sa vám môže streamovaný obsah započítavať do dátového limitu.
-
Akou rýchlosťou funguje dátový balík StreamOn?
Balík StreamOn funguje rovnakou rýchlosťou ako ostatný dátový prenos. Ak zákazník vyčerpá všetky dáta pre prenos plnou rýchlosťou, spomalia sa aj dátové prenosy cez aplikácie podporované v StreamOn.
-
Je možné využiť balík StreamOn v roamingu?
Balík StreamOn je možné využívať v zóne 0 a 1 (EU). V zónach 0 a 1 bude maximálny objem dát prenesený v službe StreamOn limitovaný podľa pravidiel smernice EU o roamingu (FUP).
-
Čo je to streamovanie?
Streamovanie je nepretržitý prenos zvuku nebo videa cez internet. Používateľ počúva alebo sa pozerá priamo bez predchádzajúceho uloženia súborov do počítača alebo telefónu. Pri streamovaní dochádza k prenosu dát.
-
Ako sa stať partnerom StreamOn?
StreamOn je založený na otvorenom prístupe tak, aby sa všetci poskytovatelia audio a/alebo video mobilných streamovacích služieb mohli zapojiť, ak splnia podmienky spolupráce. V prípade záujmu o prihlásenie svojej mobilnej aplikácie do StreamOn nás môžete kontaktovať na streamon@telekom.sk
Všeobecné podmienky pre partnerov ponuky StreamOn nájdete na tu.
-
Aké podmienky musím splniť, aby som mohol využiť platobnú metódu T-platba?
Služba je automaticky sprístupnená všetkým zákazníkom mobilných hlasových paušálov (Happy, ÁNO, Bez záväzkov) a predplatených služieb (EASY, Juro). Zablokovanie môžete realizovať na bezplatnom čísle 0800 123 456 alebo osobne v Telekom Centre. O využívanie služby prostredníctvom dátovej karty mobilného internetu je potrebné požiadať telefonicky na čísle 0800 123 456 v prípade fyzickej osoby, alebo na čísle 0800 123 500 v prípade podnikateľa alebo právnickej osoby, alebo osobne na predajnom mieste Telekomu.
-
Kde zistím, aké platby boli pomocou T-platby realizované?
Jednotlivé transakcie si môžete skontrolovať na portáloch partnerov. Partneri zároveň posielajú doklad o nákupe formou SMS alebo e-mailom. Zákazníci faktúrovaných služieb nájdu jednotlivé transakcie aj vo svojej faktúre za služby mobilnej siete. Zákazníci predplatených služieb Easy a Juro, ktorí takú faktúru nemajú, nájdu detail transakcií v detailnom výpise. O výpis treba požiadať a tento výpis je spoplatnený v zmysle platného cenníka.
-
Môžem dokumenty Dohody o elektronickej komunikácii nepodpísať?
Dokumenty je možné elektronicky aj zamietnuť. V takom prípade objednávka, ku ktorej sa dokumenty viažu, nemusí byť spracovaná a služba vám nebude zriadená alebo zmenená. Ak máte k obsahu dokumentu otázky alebo je v ňom niečo uvedené zle, kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 skôr, než dokumenty zamietnete.
-
Uvidím v portáli Môj Telekom aj zmluvy podpísané v Telekom Centre?
Nie, v portáli sa zobrazujú len zmluvy podpísané elektronicky cez portál Môj Telekom.
-
Podpísal som Dohodu o elektronickej komunikácii, ale pozvánka mi neprišla. Čo mám robiť?
Pozvánka do portálu Môj Telekom, by vám mala prísť do 24 hodín od spracovania Dohody o elektronickej komunikácii. Ak ste dohodu podpísali u kuriéra alebo nám ju poslali poštou, môže jej spracovanie trvať niekoľko dní. Ak vám napriek tomu pozvánka neprišla dôvodov môže byť viacero:
- Skontrolujte vo svojej e-mailovej schránke priečinky s nevyžiadanou poštou (SPAMom). Pozvánka mohla nedopatrením skončiť v tomto priečinku.
- Skontrolujte správnosť údajov na Dohode o elektronickej komunikácii. Ak je na dohode uvedená nesprávna e-mailová adresa, kontaktujte nás alebo navštívte najbližšie Telekom centrum, kde tieto údaje opravíme.
-
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
Ceny bez DPH Ceny s DPH€+jednorazovo€mesačne -
Meno stránky
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
- ks€/mesačne
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
- SMS bola overená.
- E-mail bol overený.
-
- Statický text
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
- Presuňte sem hlavné prvky formulára
-
-
-
-
-
-
-
-
Telekom fórum
Poraďte sa o internete, volaniach, televízii, zdieľajte svoje skúsenosti alebo pomôžte ostatným!