Vyberte si svoje Magio GO alebo ho vyskúšajte zadarmo

Chcete Magio GO len vyskúšať?
Späť
  • Účet
  • Overenie
  • Aktivácia

Vytvorenie účtu

 
Zadajte prosím vaše telefónne číslo
Na toto telefónne číslo vám pošleme SMS správu s overovacím kódom.
Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov na účely marketingu
Späť
  • Účet
  • Overenie
  • Aktivácia

Overenie mobilného čísla

 
Zadajte šesťmiestny kód, ktorý sme vám práve zaslali SMS správou na telefónne číslo .
x
Späť
  • Výber
  • Potvrdenie
  • Aktivácia

Vyberte si z dvoch dostupných balíkov Magio GO

Magio GO Štandard
12 televíznych staníc
Viac o balíku
4 €
na 30 dní
Magio GO Premium
60 televíznych staníc
Viac o balíku
11 €
na 30 dní
Uvedené ceny platia mesačne bez viazanosti.
Späť
  • Výber
  • Potvrdenie
  • Aktivácia

Zvolený balík

 televíznych staníc
 €
na 30 dní

Kúpiť cez SMS

1.
Pomôžeme vám a SMS v požadovanom tvare pripravíme za vás. Stačí kliknúť na Kúpiť cez SMS.
2.
Pripravenú SMS stačí odoslať. Tvar SMS aj telefónne číslo budete mať pripravené od nás.
3.
Po odoslaní objednávkovej SMS obdržíte späť potvrdzujúcu SMS s prihlasovacími údajmi do aplikácie Magio GO a budete môcť službu naplno využívať.
Suma bude fakturovaná každých 30 dní a bude sa zobrazovať na faktúre vášho operátora.
Pozeráte túto stránku na tablete alebo počítači?
Tak pošlite z akéhokoľvek mobilu SMS v tvare MAGIOGO  ZAP na číslo 8866
Späť
  • Účet
  • Overenie
  • Aktivácia
Počkajte na potvrdzujúcu SMS s prihlasovacími údajmi do aplikácie Magio GO.
Po prihlásení budete môcť aplikáciu používať naplno.

 televíznych staníc
 € na 30 dní
 

Výhody Magio GO

Sledovanie cez 3G/4G alebo Wi-Fi
7 dňový Magio GO archív vybraných TV staníc
Vytváranie a sledovanie nahrávok
Sledovanie až na 4 zariadeniach súčasne
Sledovanie aj v režime offline
Bez viazanosti
Späť

Magio GO Štandard

12 televíznych staníc
 
Jednotka_SDDvojka_SDMarkiza_SDDoma_SDDajto-SDJOJ-SDHDPlus-SDta3CT-1CT-2
 
Späť

Magio GO Štandard

12 televíznych staníc
 
jednotkahddvojkahdmarkizahdDoma-SDDajto-SD_newJOJ-HDPlus-HDta3WAU-HDCT-1CT-2CT-24Digi-sport-1-HD_newDigi-sport-2-SD_newDigi-sport-3-SD_newDigi-sport-4-SD_newDigi-sport-5-SD_newEurosport-1-HDEurosport-2-HDsport1hdsport2hdNova-sport-1-HDNova-sport-2-HDTuki-TV-HDJimJamnickleodeonminimaxDisney-channelmegamaxfilmboxFilmBox-plusaxnAXN-whiteAXN-blackFilm-europecinemaamcOcko-TV-HDCS-FilmMiniViasat-History-HDViasat-Explore-HDVIASAT-NATURE-HDDiscovery-channelDiscovery-scienceDiscovery-IDAnimal-planetTravel-channel-HDDiscovery-TLCpaprikaspektrumhdSpektrum-homeAuto Moto Sport-HDViasat-epic-drama_HDFolklorika-HDGolf-channel-HDLALA-TV-HDOCKO-STAR-HD
 

Platba cez SMS

 
Prečítal som si zmluvné podmienky a osobitné podmienky poskytovania služby Magio GO a súhlasím s nimi.
Musíte súhlasiť s obchodnými podmienkami
Počkajte na potvrdzujúcu SMS s prihlasovacími údajmi do aplikácie Magio GO.
Po prihlásení budete môcť aplikáciu používať naplno.
Späť
  1. Čo je Magio GO
    • Magio Go je služba internetovej televízie, ktorá poskytuje zákazníkom možnosť sledovať svoje obľúbené kanály kdekoľvek, kde je dostupné internetové pripojenie. Službu je možné využívať na smartphone, tablete, PC, Smart TV alebo prostredníctvom Magio GO Boxu.

 

  1. Koľko kanálov budem mať k dispozícii a koľko budem mesačne za službu platiť?
    • Služba Magio Go je dostupná vo dvoch programoch:

    • Magio GO Standard – 12 televíznych kanálov za 4 €/ mesačne s DPH
    • Magio GO Premium – viac ako 60 televíznych kanálov za 11 €/mesačne s DPH

    Detailnejšie informácie o službe nájdete na www.telekom.sk/televizia/magio-go 

 

  1. Ako si môžem službu aktivovať?

Pre aktiváciu služby je potrebné zaslať SMS v tvare podľa želaného programu, na číslo 8866:

  • Magio GO Standard – MAGIOGO(medzera)S(medzera)ZAP
  • Magio GO Premium - MAGIOGO(medzera)P(medzera)ZAP

Následne vám bude zaslaná SMS správa s vašimi prihlasovacími údajmi (používateľské meno a heslo) a s informáciou o platnosti vášho balíka.

V ďalšej SMS správe budete informovaný o mesačnom poplatku a spôsobe ukončenia automatickej obnovy služby.

 

  1. Na akú dobu si môžem službu predplatiť?

Aktivácia služby prebieha na dobu neurčitú a platba za službu na nasledujúci mesiac prebieha vždy 30. deň od aktivácie.

Dva dni pred predĺžením predplatného vás budeme o automatickej obnove informovať.

 

  1. Ako môžem zrušiť predplatné služby, ak ju už nemám záujem ďalej využívať?

Pre zrušenie služby je potrebné zaslať SMS v tvare podľa využívaného programu, na číslo 8866:

  • Magio GO Standard – MAGIOGO(medzera)S(medzera)STOP
  • Magio GO Premium - MAGIOGO(medzera)P(medzera)STOP

Služba bude zrušená k poslednému dňu aktuálne zaplateného obdobia.

V prípade, že platba za nasledujúce obdobie už prebehla, služba bude ukončená až k nasledujúcemu poslednému dňu uhradeného obdobia.

 

  1. Na koľkých zariadeniach môžem službu využívať?

Sledovať televízne programy prostredníctvom služby Magio Go môžete na maximálne štyroch zariadeniach.

Registrované zariadenia je možné upravovať priamo v aplikácii v časti Nastavenia – Nastavenia účtu – Moje zariadenia.

 

  1. Na akých zariadeniach môžem službu využívať?

Službu Magio GO je možné využiť na:

  • smartphone alebo tablete s operačným systémom Android alebo iOS prostredníctvom aplikácie Magio GO
  • PC prostredníctvom www.magiogo.sk
  • Smart TV značky Samsung alebo Philips prostredníctvom aplikácie Magio
  • Magio GO Boxe

 

  1. Zabudol som heslo. Čo mám robiť?

Pre reset hesla je potrebné zaslať SMS správu v tvare MAGIOGO RESETHESL0 na 8866.

Následne obdržíte SMS správu s novým heslom.

 

  1. Zabudol som rodičovský PIN. Čo mám robiť?

Pre reset rodičovskému PINu je potrebné zaslať SMS správu v tvare MAGIOGO RESETPIN na 8866

 

  1. Kde nájdem všeobecné obchodné podmienky pre Magio GO?

Všeobecné obchodné podmienky nájdete tu.

 

  1. Mám problém s aktiváciou služby. Na koho sa môžem obrátiť?

Aktivácia služby môže zlyhať z viacerých dôvodoch:

  • Pre vaše telefónne číslo už evidujeme aktivovanú službu – v tomto prípade vám zašleme SMS s informáciou o tejto skutočnosti.
  • Aktivácia služby je zamietnutá vašim operátorom – pre tento prípad vám zašleme SMS správu s informáciou aby ste kontaktovali svojho operátora.

 

  1. Mám problém s funkčnosťou služby Magio GO. Na koho sa môžem obrátiť?

V prípade, že Magio GO máte aktívne, avšak službu nemôžete, z technických príčin, plnohodnotne využívať, kontaktujte nás na čísle našej technickej podpory 0800 123 777.

    1. Čo je Magio GO
  1. Magio Go je služba internetovej televízie, ktorá poskytuje zákazníkom možnosť sledovať svoje obľúbené kanály kdekoľvek, kde je dostupné internetové pripojenie. Službu je možné využívať na smartphone, tablete, PC, Smart TV alebo prostredníctvom Magio GO Boxu.

     

    1. Koľko kanálov budem mať k dispozícii a koľko budem mesačne za službu platiť?
  2. K dispozícii máte viac ako 60 televíznych kanálov.

    Počas platnosti voucheru za službu neplatíte žiaden mesačný poplatok.

    Dva dni pred ukončením bezplatného obdobia vás budeme kontaktovať SMS správou s informáciou o blížiacej sa deaktivácii služby a s možnosťou predplatenia služby na ďalších 30 dní za 11 € s DPH.

    Detailnejšie informácie o službe nájdete na www.telekom.sk/televizia/magio-go 

     

    1. Ako si môžem Magio GO aktivovať?
  3. Váš voucher zaregistrujte priamo v aplikácii Magio GO alebo na www.magiogo.sk, na zariadení, na ktorom chcete službu využívať.

    Po registrácii voucheru vám budú zaslané prihlasovacie údaje aj s informáciou o platnosti bezplatného obdobia.

     

    1. Na koľkých zariadeniach môžem uplatniť voucher a následne využívať službu?
  4. Magio GO aktivované prostredníctvom voucheru je možné aktivovať a využívať len na jednom zariadení.

     

    1. Zabudol som heslo. Čo mám robiť?
  5. Pre reset hesla je potrebné zaslať SMS správu v tvare MAGIOGO RESETHESLO na 8866.

    Následne obdržíte SMS správu s novým heslom.

     

    1. Zabudol som rodičovský PIN. Čo mám robiť?
  6. Pre reset rodičovskému PINu je potrebné zaslať SMS správu v tvare MAGIOGO RESETPIN na 8866

     

    1. Kde nájdem všeobecné obchodné podmienky pre Magio GO?
  7. Všeobecné obchodné podmienky nájdete tu.

     

    1. Mám problém s aktiváciou služby. Na koho sa môžem obrátiť?
  8. Aktivácia služby môže zlyhať z viacerých dôvodoch:

    • Pre vaše telefónne číslo už evidujeme aktivovanú službu – v tomto prípade vám zašleme SMS s informáciou o tejto skutočnosti. Voucher teda môžete využiť pre iné telefónne číslo.
  9.  

    1. Mám problém s funkčnosťou služby Magio GO. Na koho sa môžem obrátiť?
  10. V prípade, že Magio GO máte aktívne, avšak službu nemôžete, z technických príčin, plnohodnotne využívať, kontaktujte nás na čísle našej technickej podpory 0800 123 777.

      1. Čo je Magio GO
    1. Magio Go je služba internetovej televízie, ktorá poskytuje zákazníkom možnosť sledovať svoje obľúbené kanály kdekoľvek, kde je dostupné internetové pripojenie. Službu je možné využívať na smartphone, tablete, PC, Smart TV alebo prostredníctvom Magio GO Boxu.

       

      1. Koľko kanálov budem mať k dispozícii a koľko budem mesačne za službu platiť?
    2. K dispozícii máte viac ako 60 televíznych kanálov.

      Počas skúšobného obdobia za službu neplatíte žiaden mesačný poplatok.

      Dva dni pred ukončením skúšobného obdobia vás budeme kontaktovať SMS správou s informáciou o blížiacej sa deaktivácii služby a s možnosťou predplatenia služby na ďalších 30 dní za 11 € s DPH.

      Detailnejšie informácie o službe nájdete na www.telekom.sk/televizia/magio-go 

       

      1. Ako si môžem Magio GO aktivovať?
    3. Aktivovať službu môžete v aplikácii Magio GO alebo na www.magiogo.sk, na zariadení, na ktorom chcete službu využívať.

      Po aktivovaní skúšobnej verzie vám budú zaslané prihlasovacie údaje aj s informáciou o platnosti bezplatného obdobia.

       

      1. Na koľkých zariadeniach môžem uplatniť voucher a následne využívať službu?
    4. Skúšobnú verziu Magio GO je možné aktivovať a využívať len na jednom zariadení a nie je možné ju využiť opakovane.

       

      1. Zabudol som heslo. Čo mám robiť?
    5. Pre reset hesla je potrebné zaslať SMS správu v tvare MAGIOGO RESETHESLO na 8866.

      Následne obdržíte SMS správu s novým heslom.

       

      1. Zabudol som rodičovský PIN. Čo mám robiť?
    6. Pre reset rodičovskému PINu je potrebné zaslať SMS správu v tvare MAGIOGO RESETPIN na 8866

       

      1. Kde nájdem všeobecné obchodné podmienky pre Magio GO?
    7. Všeobecné obchodné podmienky nájdete tu.

       

      1. Mám problém s aktiváciou služby. Na koho sa môžem obrátiť?
    8. Aktivácia služby môže zlyhať z viacerých dôvodoch:

      • Pre vaše telefónne číslo už evidujeme aktivovanú službu – v tomto prípade vám zašleme SMS s informáciou o tejto skutočnosti. Voucher teda môžete využiť pre iné telefónne číslo.
    9.  

      1. Mám problém s funkčnosťou služby Magio GO. Na koho sa môžem obrátiť?
    10. V prípade, že Magio GO máte aktívne, avšak službu nemôžete, z technických príčin, plnohodnotne využívať, kontaktujte nás na čísle našej technickej podpory 0800 123 777.

Späť

Bezplatná skúšobná verzia Magio GO na 30 dní

Pred aktiváciou skúšobnej verzie je potrebné, aby ste si vytvorili účet.
Po uplynutí skúšobnej doby si budete môcť vybrať ktorýkoľvek z predplatených programov Magio GO.

Overenie mobilného čísla

 
Na tomto čísle bola bezplatná skúšobná verzia Magio GO už aktivovaná.
Pokračujte v televíznej zábave s Magio GO. Vyberte si z balíkov v našej ponuke.

Overenie mobilného čísla

 
Overenie čísla bolo úspešné
Bezplatná skúšobná verzia Magio GO bola aktivovaná.
Späť

Uplatnenie poukazu

 
S poukazom získate skúšobnú verziu Magio GO bezplatne na 30 dní.
Ak chcete uplatniť poukaz, vytvorte si účet a pripravte si kód poukazu.
Späť
  • Účet
  • Overenie
  • Aktivácia

Aktivácia

 
Neplatný kód, skúste to znova!
Pre aktiváciu bezplatnej skúšobnej verzie Magio GO zadajte 12-miestny kód z poukazu.
Zadajte prosím kód z poukazu
Späť
  • Účet
  • Overenie
  • Aktivácia
Registrácia bezplatnej skúšobnej verzie Magio GO prebehla úspešne.
Po oplynutí platnosti poukazu bude Magio GO automaticky deaktivované