Členstvá a ocenenia, Slovak Telekom

Preskočiť navigáciu

Členstvá a ocenenia

Členstvá

Slovak Telekom je aktívnym členom týchto slovenských organizácií

  • Slovenská obchodná a priemyselná komora – SOPK
  • Americká obchodná komora v Slovenskej republike
  • Slovensko-nemecká obchodná a priemyselná komora
  • Republiková únia zamestnávateľov – RÚZ
  • Podnikateľská aliancia Slovenska – PAS
  • Fórum pre komunikačné technológie – CTF (Communications Technologies Forum)
  • IT Asociácia Slovenska – ITAS
  • Slovenská asociácia pre káblové telekomunikácie – SAKT
  • Slovenská asociácia pre elektronický obchod – SAEC
  • Fórum kreatívneho priemyslu – CIF (Creative Industry Forum)
  • Inštitút pre elektronickú zdravotnú dokumentáciu - Prorec
  • Klub firemných darcov
  • Business Leaders Forum – BLF
  • HN klub
  • Medzinárodný klub
  • Slovenská asociácia finančníkov
  • Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov
  • Asociácia pre prenositeľnosť čísla
  • Spoločnosť pre projektové riadenie
  • Slovenská asociácia pre vedomostnú spoločnosť – SAKS (Slovak Association for Knowledge Society)
  • Rada pre reklamu – RPR
  • Partnerstvá pre prosperitu – PPP (od 1.12.2010)
  • Slovenská asociácia BOZP a OPP (od 1.1.2011)

Slovak Telekom má zastúpenie v týchto medzinárodných organizáciách

  • Medzinárodná telekomunikačná únia (ITU)
  • EURESCOM (European Institute for Research and Strategic Studies in Telecommunications)
  • ETIS (E - and Telecommunications Information Services)
  • ETNO (European Telecommunications Network Operators Association)
  • ETSI (European Telecommunications Standards Institute)
  • GSM Association Europe (prostredníctvom DT AG)
  • FreeMove Alliance (prostredníctvom DT AG)
  • Zoznam je aktívnym členom slovenskej Asociácie internetových médií - AIM.

Ocenenia

Rok 2012:

  • Zlatý klinec 2012 - súťaž kreativity reklamy:
    Strieborný klinec: Magio pláž (poster a outdoor)
    Strieborný klinec: Paviel neodporúča (Kampaň)
    Strieborný klinec: Paviel neodporúča (Interactive&Online)
    Bronzový klinec: Paviel neodporúča (Kreativita v PR)
  • Best Project Management - súťaž o najlepší projekt manažérskeho riadenia: 2. miesto za Telekom DataCenter
  • Podnikové médium roka: 1. miesto v kategórii Voľné formy za internú kampaň Toto ide na naše triko  a Cenu PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií za film o aktivitách zodpovedného podnikania Akty T. 

Rok 2011:

  • Magenta Award - celosvetová súťaž komunikačných projektov spoločností skupiny Deutsche Telekom:
    prvé miesto za projekt 7. zmysel v kategórii projekty zodpovedného podnikania
  • Effie Slovakia 2010 – národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie:
    Bronzová Effie - Pappardelle – biznis ponuka pre podnikateľov
    Shortlist – Volanie na ulicu – kampaň na program volania z pevnej linky
    Shortlist – Podeľte sa o úspech – interaktívna online aktivita pre biznis zákazníkov
    Shortlist – T-Mobile Mobilný Internet (sponzoring Česko Slovenská Superstar)
  • Zlatý klinec 2011 - súťaž kreativity reklamy
    Strieborný klinec: Dede a MS vo futbale (kategória Kampaň)
    Strieborný klinec: Dede a MS vo futbale (kategória TV a Kinoreklama)
    Strieborný klinec: T-MOBILE: Keď si šťastný/ viral (kategória Interactive & online)
    Strieborný klinec: T-MOBILE: Premietači/ kinospot (MEDIA)
    Bronzový klinec: Ako sa volá? - séria rádio (kategória Rádio)
    Bronzový klinec: Dede v kine (kategória MEDIA)
    Bronzový klinec: Podeľte sa o úspech-online (kategória Interactive & online)
    Bronzový klinec: T-MOBILE: Keď si šťastný/ Rytmus (kategória Interactive & online)
  • PR Prokop 2011 - súťaž projektov zameraných na Public Relations: 1. miesto (kategória Comunity Relations a Internal Communication) za projekt 7. zmysel poukazujúci na problémy Nepočujúcich v každodennom živote

Rok 2010:

  • Zlatý klinec 2010 - súťaž kreativity reklamy:
    Bronzový klinec -  Kolomačka I (kategória Interactive & online): on-line kampaň na podporu služby web&walk
    Bronzový klinec – Santa na prenájom (Sponzoring a špeciálne evetny): Špeciálnou súčasťou vianočnej kampane T-Mobilu boli aj osobné odovzdávania skutočných odkazov prostredníctvom Santov z reklamy
    Bronzový klinec -  Vianočná kampaň (Kampaň pre komerčné subjekty)

Rok 2009:

  • Diamanty slovenského biznisu: Zoznam získal druhé miesto v rebríčku s názvom Diamanty slovenského biznisu. Hodnotenými ukazovateľmi boli rýchlosť rastu a dynamika rozvoja 400 slovenských firiem z kategórie malých a stredných spoločností.
  • Certifikát bezpečnosti ISO/IEC 27001:2005: Zákazníci tak majú dôkaz o vysokej úrovni ochrany svojich údajov.
  • Pečiatka kvality na Magio a optický internet: Kvalitu a výhody digitálnej televízie Magio preverili redaktori mesačníkov PCSPACE a  3G Centrum.
  • Najlepší HR projekt roka: za interaktívny workshop Telekom Storybox, ktorý bol zameraný na budovanie firemnej spolupatričnosti
  • Effie Slovakia 2009 – národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie:
    Strieborná Effie - Matej Dužina – Vianočná kampaň na 4G internet
    Shortlist - Magio Agent – jarná kampaň na Magio televíziu
    Shortlist - Zavolajte komukoľvek – letná kampaň na hlasové  služby
    Zlatá Effie – Exoti.sk
  • Zlatý klinec 2009 - súťaž kreativity reklamy:
    Strieborný klinec - Optika kanál (kategória Nové médiá)
    Strieborný klinec -  No čo je – Vianočná kampaň na hlasové služby (kategória Rádio)
    Bronzový klinec -  Raketoplán (kategória Tlač a poster)
    Bronzový klinec -  Raketoplán (kategória Kampaň pre komerčné subjekty)
    shortlist -  Studnička  - vianočná kampaň na 4G internet (kategória TV a kinoreklama)
    shortlist - Raketoplán (kategória TV a kinoreklama)
    shortlist - Šipka dole (kategória Interactive & online)
    shortlist - Rýchly prelet cez stránku (kategória Interactive & online)
    Grand prix – Kampaň Odkazy
    Zlatý klinec – Odkazy (kategória Kampaň)
    Strieborný klinec – Odkazy (kategória Print)
    Bronzový klinec – Odkazy (kategória TV)
    Strieborný klinec – Odkazy (kategória Interactive & online /web)
    Bronzový klinec – Odkazy (kategória Media)
    Zlatý klinec – Odkazy (kategória TV a kinoreklama)
    Zlatý klinec - Odkazy (kategória Media a kinoreklama)
    Zlatý klinec – Web and walk „EXOTI“ (kategória Interactive & online /web)
    Zlatý klinec – Web and walk „EXOTI“ (kategória Interactive & online /internet kampaň)
    Shortlist - Web and walk „EXOTI“ (kategória Kampaň)
    Bronzový klinec – Music city event (kategória Rádio „Prešporská kasáreň“)
    Shortlist – Mobilný internet „Zoberma“ (kategória Interactive & online)
  • Magenta Award - celosvetová súťaž komunikačných projektov spoločností skupiny Deutsche Telekom: Odbor externej komunikácie Slovak Telekomu získal hlavnú cenu.
  • TRI*M index Slovak Telekomu (index spokojnosti zákazníkov) dosiahol v roku 2009  hodnotu 74 bodov pre rezidenčný a 76 pre biznis segment, čím sa spoločnosť zaradila medzi špičku európskych operátorov.
  • Kampaň odkazy: T-Mobile Slovensko ňou predstavil nový slogan „Zažime to spolu“ Kampaň vyhrala Grand Prix v slovenskej súťaži kreativity reklamy Zlatý klinec, stala sa historicky najúspešnejšou slovenskou kampaňou a zozbierala pozitívne ohlasy z celého sveta – až 51 ocenení na týchto významných festivaloch: (Zlatá pecka, - Česká republika,  Eurobest  Londýn – 1 x zlato, 1 x striebro, 3 shortlisty, Epica Awards – Belehrad, 2 x striebro, FLE media Awards Praha – 2 x zlato, 3 shortlisty, Golden Drum Portorož – 2 x striebro, 2x zlato, 2 shortlisty, Cannes Lions – shortlist, Zlatý klinec Slovakia – 4 x zlato, 2 x striebro, 2 x bronz a iné…)

Rok 2008:

  • Effie Slovakia 2009 – národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie: 2. miesto za uvedenie a vybudovanie značky Magio , Strieborná Effie za kampaň Euro roaming/CICA
  • Certifikát systému manažérstva životného prostredia EN ISO 14001:2004: Spoločnosť spĺňa medzinárodné štandardy environmentálneho manažérstva.
  • Medzinárodný festivale Golden Drum: Správa o spoločenskej zodpovednosti za rok 2007 postúpila na medzinárodnom festivale Golden Drum v slovinskom Portoroži na shortlist v kategórii Design and Art Direction.
  • Najlepšia ročná správa 2007: 2. miesto pre Slovak Telekom
  • TRI*M index Slovak Telekomu (index spokojnosti zákazníkov) dosiahol v roku 2008  hodnotu 74 bodov pre rezidenčný a 70 pre biznis segment, čím sa spoločnosť zaradila medzi špičku európskych operátorov.
  • Podnikové médium roka 2008: 3. miesto pre kampaň zameranú na podporu aktivít divízie ľudských zdrojov "Divízia HR: obráť sa na nás!"
  • Zlatý klinec 2008- súťaž kreativity reklamy:
    Bronzový klinec – kampaň Web and walk (kategória Interactive & online)
    Zlatý klinec – kampaň Mobíci (kategória Kampaň)
    Shortlist – Euroraming/CICA (kategória TV)
    Shortlist – Smart roaming Až po Aš (kategória Print and Poster)

Rok 2007:

  • Zlatý klinec 2007- súťaž kreativity reklamy: Slovak Telekom so značkou T-Com získal 3 klince za reklamu a jeden klinec za Ročnú správu. Spoločnosť sa zároveň s veľkým náskokom stala Zlatým klientom roka 2007. T-Mobile – bronzový klinec  za kampaň Rýchly internet (kategória Online)
  • Najlepší herný produkt roka: Sekcia Hry na portáli T-Station.sk, ktorá ponúka aj v európskom kontexte najmodernejšiu a jedinečnú službu – Games on Demand – teda platené sťahovanie hier z internetu na vyžiadanie, bola ocenená ako Najlepší herný produkt roka na stretnutí slovenskej hernej komunity – Movie Making War.
  • Najlepšia európska služba roku 2007: Na medzinárodnej konferencii spoločností poskytujúcich telefonické asistenčné služby získalo Informačné asistenčné centrum Slovak Telekomu (DAS) toto prestížne ocenenie so svojou službou Info Asistent 12 111.
  • Magenta Award - celosvetová súťaž komunikačných projektov spoločností skupiny Deutsche Telekom: Odbor internej komunikácie Slovak Telekomu získal hlavnú cenu.
  • Elektronická ročná správa: Slovak Telekom zvíťazil v silnej konkurencii 56 prihlásených obchodných spoločností v kategórii „Elektronická ročná správa“ v celoslovenskej súťaži Ročných správ.
  • Podnikové médium roka 2007: Udelená bola cena PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií za vzdelávací film "Jednoducho bližšie k nepočujúcim".
  • TRI*M index Slovak Telekomu: Slovak Telekom pre svoju obchodnu značku T-Com zrealizoval prieskum zákazníckej spokojnosti. Dosiahnutá hodnota indexu TRI*M zaradila spoločnosť medzi absolútnu špičku telekomunikačnych operátorov v Európe s výbornými indexmi spokojnosti rezidenčných i firemných zákazníkov.

Rok 2006:

  • HR Oscar: Udelený za projekt elektronického vzdelávania zamestnancov, udeľovaný odbornou personalistickou verejnosťou v SR.
  • Najlepšie podnikové médium: Za audiovizuálne príspevky spoločnosť získala titul Grand Prix – najlepšie podnikové médium roka 2005 a dve prvenstvá v kategóriách Podniková brožúra a Audiovizuálna prezentácia.
  • Zlatý klinec 2006: za rebrandingovú kampaň T-Comu.
  • World Communication Award: nominácia projektu transformácie spoločnosti Slovak Telekom pod názvom eNGine.
  • 118. Awards: D&AS Centrum (súčasť Slovak Telekom, a. s., Call Services, o. z.) získalo na medzinárodnej konferencii „118. Awards“ jednu z najprestížnejších cien Outstanding Achievment Award.
  • Podnikové médium roka 2006: Získané 1. miesto pre zamestnanecký časopis echo a vzdelávací film "Jednoducho bližšie k nepočujúcim" medzi konkurenciou 140 firemných médií.

Ocenenia za zodpovedné podnikanie

  • Leading HR Organisation: 1. miesto ako Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu, súťaž zastrešuje spoločnosť Price Waterhouse Coopers v spolupráci so Združením pre rozvoj a riadenie ľudských zdrojov a týždenníkom Trend
  • Zdravá firma roka (2013): 1. miesto, oceňuje sa snaha v oblasti starostlivosti o zdravie zamestnancov, usporiadateľom je zdravotná poisťovňa Union v spolupráci s Iniciatívou za zdravšie Slovensko 
  • Zdravá firma roka (2012): 2. miesto, oceňuje sa snaha v oblasti starostlivosti o zdravie zamestnancov, usporiadateľom je zdravotná poisťovňa Union v spolupráci s Iniciatívou za zdravšie Slovensko
  • Top firemný filantrop za rok 2011: 6. miesto
  • Zdravá firma roka (2011): 3. miesto, oceňuje sa snaha v oblasti starostlivosti o zdravie zamestnancov, usporiadateľom je zdravotná poisťovňa Union v spolupráci s Iniciatívou za zdravšie Slovensko
  • Top firemný filantrop za rok 2010: 9. miesto
  • Via Bona 2009: Cena za zodpovedné pôsobenie na trhu v oblasti zodpovedného podnikania, špeciálne ocenenie za dlhodobý vplyv na komunitu nepočujúcich a sluchovo postihnutých občanov a umiestnenie na Short liste v kategórii Cena za dlhodobý pozitívny vplyv podniku na spoločnosť a okolitú komunitu
  • Top firemný filantrop za rok 2009: 6. miesto
  • Najlepší zamestnávateľ za rok 2009: T-Mobile sa stal najlepším zamestnávateľom a Slovak Telekom sa umiestnil na štvrtom mieste štúdie Best Employers Slovensko, ktorú organizuje spoločnosť Hewitt Associates, pričom o umiestnení nerozhoduje meno, veľkosť, odvetvie, značka
  • Top firemný filantrop za rok 2008: 7. miesto
  • Top firemný filantrop za rok 2007: 4. miesto v rebríčku, 3. miesto v kategórií nefinančných darcov
  • Top firemný filantrop za rok 2006: 3. miesto
  • Top firemný filantrop za rok 2005: 6. miesto
  • Cena Ligy za duševné zdravie 2005: za sústavnú pomoc pri činnosti telefonickej linky Nezábudka
  • World Communication Awards 2004: špeciálne uznanie poroty v kategórii „Najlepší projektový manažment" – Projekt Počítače pre školy
  • Via Bona Slovakia 2004: špeciálna cena za spoločensko-zodpovedný projekt spolupráce súkromného a verejného sektora – Počítače pre školy
  • Via Bona Slovakia 2003: cena za odvahu podporiť inovačný projekt – Linky života (t.j. Linka Záchrany  + Linka dôvery Nezábudka)