Prepis čísla s prechodom na SWIPE
Program SWIPE je dostupný len pre ľudí vo veku
Ako prebieha online prepis telefónneho čísla?
1
Zadanie telefónneho čísla
Vo SWIPE appke je potrebné zadať telefónne číslo a následne vyplniť údaje nového zákazníka.
2
Súhlas druhej strany
Informáciu o požiadavke pošleme súčasnému účastníkovi, ktorého súhlas s prepisom budeme potrebovať. Na jeho vyjadrenie čakáme 5 kalendárnych dní, po tejto lehote požiadavka stratí platnosť.
3
Digitálny podpis zmluvných dokumentov
Keď súčasný účastník potvrdí súhlas s prepisom, emailom doručíme obidvom stranám zmluvné dokumenty na prepis čísla so zmenou do SWIPE, ktoré je potrebné do 5 kalendárnych dní elektronicky podpísať. Po podpise dokumentov obidvomi stranami nadobúda prepis čísla platnosť, o čom budeme informovať obidvoch zákazníkov prostredníctvom SMS.
4
Registrácia SWIPE
Po úspešnom prepise bude aktuálne nastavenie čísla zmenené na program SWIPE. Aby číslo správne fungovalo, je potrebné dokončiť jeho registráciu v SWIPE appke.
Často kladené otázky
- Prečo by sa malo číslo prepísať na nového majiteľa?Program SWIPE je určený pre mladých vo veku od 15 do 28 rokov (vrátane). Ak súčasný účastník nevyhovuje tejto vekovej podmienke, je možné číslo prepísať na zákazníka v tejto vekovej hranici.
- Budem za prepis niečo platiť?Prepis je bezplatný.
- Má prepis nejaké následky pre súčasného majiteľa čísla?Ak je aktuálne číslo bez viazanosti alebo ide o predplatenú službu, pôvodnému účastníkovi nebudú fakturované žiadne ďalšie poplatky okrem pomernej ceny za službu alebo nadspotrebu, ak k nej došlo. Ak je číslo viazané alebo má zariadenie na splátky, voči pôvodnému účastníkovi po úspešnom prepise vysporiadame záväzky vyplývajúce z viazanosti alebo jednorazovo naúčtujeme zvyšok sumy zo zariadenia na splátky.
- Od akého termínu budem môcť využívať SWIPE?Prepis so zmenou služby na SWIPE sa uskutoční k termínu, kedy zaevidujeme digitálny podpis zmluvných dokumentov za súčasného aj nového účastníka. O uskutočnení prepisu a dátume účinnosti budeme obidve strany informovať formou SMS. Aby číslo správne fungovalo, je potrebné dokončiť jeho registráciu v SWIPE appke.
- Je potrebné dodržať nejaké lehoty?Na súhlas obidvoch účastníkov s poskytnutím osobných údajov počkáme 5 kalendárnych dní. V prípade, ak sa druhá strana v tomto termíne nestihne vyjadriť, súhlas vyprší a prepis sa zruší. Rovnaká lehota 5 dní platí následne aj pre digitálny podpis zmluvných dokumentov. Ak prepis expiruje, je možné oň znovu požiadať.
Potrebujete pomoc?
V prípade potreby ďalších informácii, je vyššie na stránke k dispozícii prehľad najčastejších otázok alebo je nás potrebné kontaktovať na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.