Čo je prepis čísla?
Prepis je zmena účastníka, na ktorého je číslo evidované v Telekome. Po prepise bude ďalšie požiadavky súvisiace s číslom riešiť výlučne nový účastník. V tomto prípade sa program na čísle hneď po prepise zmení na SWIPE.
Ako prebieha online prepis telefónneho čísla?
1
Zadanie údajov nového zákazníka
Na nasledujúcich obrazovkách bude potrebné vyplniť osobné údaje, aby sme vedeli, kto bude novým účastníkom. Ak budúci účastník zatiaľ nie je evidovaný v Telekome, bude potrebné nasnímať občiansky preukaz.
2
Súhlas druhej strany
Informáciu o požiadavke pošleme súčasnému účastníkovi, ktorého súhlas s prepisom budeme potrebovať. Na jeho vyjadrenie čakáme 5 kalendárnych dní, po tejto lehote požiadavka stratí platnosť.
3
Digitálny podpis zmluvných dokumentov
Keď súčasný účastník potvrdí súhlas s prepisom, emailom doručíme obidvom stranám zmluvné dokumenty na prepis čísla so zmenou do SWIPE, ktoré je potrebné do 5 kalendárnych dní elektronicky podpísať. Po podpise dokumentov obidvomi stranami nadobúda prepis čísla platnosť, o čom budeme informovať obidvoch zákazníkov prostredníctvom SMS.
4
Registrácia SWIPE
Po úspešnom prepise bude aktuálne nastavenie čísla zmenené na program SWIPE. Aby číslo správne fungovalo, je potrebné dokončiť jeho registráciu v SWIPE appke.
Často kladené otázky
- Prečo by sa malo číslo prepísať na nového majiteľa?Program SWIPE je určený pre mladých vo veku od 15 do 28 rokov (vrátane). Ak súčasný účastník nevyhovuje tejto vekovej podmienke, je možné číslo prepísať na zákazníka v tejto vekovej hranici.
- Budem za prepis niečo platiť?Prepis je bezplatný.
- Má prepis nejaké následky pre súčasného majiteľa čísla?Ak je aktuálne číslo bez viazanosti alebo ide o predplatenú službu, pôvodnému účastníkovi nebudú fakturované žiadne ďalšie poplatky okrem pomernej ceny za službu alebo nadspotrebu, ak k nej došlo. Ak je číslo viazané alebo má zariadenie na splátky, voči pôvodnému účastníkovi po úspešnom prepise vysporiadame záväzky vyplývajúce z viazanosti alebo jednorazovo naúčtujeme zvyšok sumy zo zariadenia na splátky.
- Od akého termínu budem môcť využívať SWIPE?Prepis so zmenou služby na SWIPE sa uskutoční k termínu, kedy zaevidujeme digitálny podpis zmluvných dokumentov za súčasného aj nového účastníka. O uskutočnení prepisu a dátume účinnosti budeme obidve strany informovať formou SMS. Aby číslo správne fungovalo, je potrebné dokončiť jeho registráciu v SWIPE appke.
- Je potrebné dodržať nejaké lehoty?Na súhlas obidvoch účastníkov s poskytnutím osobných údajov počkáme 5 kalendárnych dní. V prípade, ak sa druhá strana v tomto termíne nestihne vyjadriť, súhlas vyprší a prepis sa zruší. Rovnaká lehota 5 dní platí následne aj pre digitálny podpis zmluvných dokumentov. Ak prepis expiruje, je možné oň znovu požiadať.
Potrebujete pomoc?
V prípade potreby ďalších informácii, je vyššie na stránke k dispozícii prehľad najčastejších otázok alebo je nás potrebné kontaktovať na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.
Nemôžeme aktivovať SWIPE
Podľa rodného čísla nie je vek v rozmedzí 15-28 rokov.
Potrebujete pomoc?
Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.
Prepis tohto čísla nie je možný
Číslo je dočasne blokované, prepis nie je možný. Pre ďalšie informácie je potrebné kontaktovať súčasného účastníka.
Potrebujete pomoc?
Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.
Na tomto rodnom čísle už evidujeme SWIPE
Na jedno rodné číslo poskytujeme len jednu službu s programom SWIPE. Na zákazníka so zadaným rodným číslom nie je možné prepísať ďalšie číslo s programom SWIPE.
Potrebujete pomoc?
Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.
Neevidujeme kontaktné telefónne číslo.
Zatiaľ ste nám nepotvrdili primárne kontaktné telefónne číslo.
Využívam službu s mesačným poplatkom
Môžete si údaje aktualizovať online, pre overenie budete potrebovať číslo adresáta.
Využívam dobíjaciu kartu
Nie je možné online pokračovať v aktualizácii kontaktných údajov. Kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 alebo v ktoromkoľvek Telekom Centre.