Späť Swipe

Čo je prepis čísla?

Prepis je zmena účastníka, na ktorého je číslo evidované v Telekome. Po prepise bude ďalšie požiadavky súvisiace s číslom riešiť výlučne nový účastník. V tomto prípade sa program na čísle hneď po prepise zmení na SWIPE.

Ako prebieha online prepis telefónneho čísla?

1

Zadanie údajov nového zákazníka

Na nasledujúcich obrazovkách bude potrebné vyplniť osobné údaje, aby sme vedeli, kto bude novým účastníkom. Ak budúci účastník zatiaľ nie je evidovaný v Telekome, bude potrebné nasnímať občiansky preukaz.

2

Súhlas druhej strany

Informáciu o požiadavke pošleme súčasnému účastníkovi, ktorého súhlas s prepisom budeme potrebovať. Na jeho vyjadrenie čakáme 5 kalendárnych dní, po tejto lehote požiadavka stratí platnosť.

3

Digitálny podpis zmluvných dokumentov

Keď súčasný účastník potvrdí súhlas s prepisom, emailom doručíme obidvom stranám zmluvné dokumenty na prepis čísla so zmenou do SWIPE, ktoré je potrebné do 5 kalendárnych dní elektronicky podpísať. Po podpise dokumentov obidvomi stranami nadobúda prepis čísla platnosť, o čom budeme informovať obidvoch zákazníkov prostredníctvom SMS.

4

Registrácia SWIPE

Po úspešnom prepise bude aktuálne nastavenie čísla zmenené na program SWIPE. Aby číslo správne fungovalo, je potrebné dokončiť jeho registráciu v SWIPE appke.

Často kladené otázky

  • Prečo by sa malo číslo prepísať na nového majiteľa?
    Program SWIPE je určený pre mladých vo veku od 15 do 28 rokov (vrátane). Ak súčasný účastník nevyhovuje tejto vekovej podmienke, je možné číslo prepísať na zákazníka v tejto vekovej hranici.
  • Budem za prepis niečo platiť?
    Prepis je bezplatný.
  • Má prepis nejaké následky pre súčasného majiteľa čísla?
    Ak je aktuálne číslo bez viazanosti alebo ide o predplatenú službu, pôvodnému účastníkovi nebudú fakturované žiadne ďalšie poplatky okrem pomernej ceny za službu alebo nadspotrebu, ak k nej došlo. Ak je číslo viazané alebo má zariadenie na splátky, voči pôvodnému účastníkovi po úspešnom prepise vysporiadame záväzky vyplývajúce z viazanosti alebo jednorazovo naúčtujeme zvyšok sumy zo zariadenia na splátky.
  • Od akého termínu budem môcť využívať SWIPE?
    Prepis so zmenou služby na SWIPE sa uskutoční k termínu, kedy zaevidujeme digitálny podpis zmluvných dokumentov za súčasného aj nového účastníka. O uskutočnení prepisu a dátume účinnosti budeme obidve strany informovať formou SMS. Aby číslo správne fungovalo, je potrebné dokončiť jeho registráciu v SWIPE appke.
  • Je potrebné dodržať nejaké lehoty?
    Na súhlas obidvoch účastníkov s poskytnutím osobných údajov počkáme 5 kalendárnych dní. V prípade, ak sa druhá strana v tomto termíne nestihne vyjadriť, súhlas vyprší a prepis sa zruší. Rovnaká lehota 5 dní platí následne aj pre digitálny podpis zmluvných dokumentov. Ak prepis expiruje, je možné oň znovu požiadať.
Pomoc a podpora

Potrebujete pomoc?

V prípade potreby ďalších informácii, je vyššie na stránke k dispozícii prehľad najčastejších otázok alebo je nás potrebné kontaktovať na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.

Späť

Vyplnenie rodného čísla

Na základe vyplneného rodného čísla preveríme, či je možné poskytnúť program SWIPE, ktorý je určený zákazníkom vo veku od 15 do 28 rokov (vrátane).

Späť
Neplníš vekovú hranicu

Nemôžeme aktivovať SWIPE

Podľa rodného čísla nie je vek v rozmedzí 15-28 rokov.

Pomoc a podpora

Potrebujete pomoc?

Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.

Späť

Prepis tohto čísla nie je možný

Číslo je dočasne blokované, prepis nie je možný. Pre ďalšie informácie je potrebné kontaktovať súčasného účastníka.

Pomoc a podpora

Potrebujete pomoc?

Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.

Na tomto rodnom čísle už evidujeme SWIPE

Na jedno rodné číslo poskytujeme len jednu službu s programom SWIPE. Na zákazníka so zadaným rodným číslom nie je možné prepísať ďalšie číslo s programom SWIPE.

Pomoc a podpora

Potrebujete pomoc?

Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.

Späť
Neevidujeme kontaktné telefónne číslo

Neevidujeme kontaktné telefónne číslo.

Zatiaľ ste nám nepotvrdili primárne kontaktné telefónne číslo.

icon

Využívam službu s mesačným poplatkom

Môžete si údaje aktualizovať online, pre overenie budete potrebovať číslo adresáta.

icon

Využívam dobíjaciu kartu

Nie je možné online pokračovať v aktualizácii kontaktných údajov. Kontaktujte nás na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 alebo v ktoromkoľvek Telekom Centre.

Načítava sa