Overenie telefónneho čísla
Aby sme vám mohli poskytnúť ďalšie detailné informácie o službách, overte sa, prosím. Overovací kód sme zaslali na telefónne číslo, ktoré ste uviedli ako primárny kontakt.
Ak nepoznáte uvedené číslo, primárny kontakt si môžete aktualizovať online. Po aktualizácii telefónneho čísla je potrebné zadať požiadavku na prepis čísla od začiatku.
Mrzí nás to, prepis čísla nie je aktuálne možný
Dôvodom môžu byť neuhradené faktúry, ktoré je možné skontrolovať a uhradiť v Telekom aplikácii. Následne je možné požiadať o prepis znovu.
Potrebujete pomoc?
Ak problém pretrváva, môže ísť o technické príčiny a je potrebné nás kontaktovať na Zákazníckej linke 0800 123 456, v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.
Načítava sa