Potvrdenie súhlasov
Žiadosť o prepis čísla bola úspešne odoslaná
Úspešne ste potvrdili súhlas s prepisom služieb. Čo bude nasledovať?
Nasledujú ďalšie kroky:
1
Vyjadrenie druhej strany
Druhého zákazníka sme o zadanej požiadavke informovali cez SMS, ale odporúčame sa s ním skontaktovať, aby prepis prebehol podľa vašich očakávaní. Doba na vyjadrenie súhlasu druhou stranou je 5 dní.
2
Elektronické podpísanie dokumentov
Ak súhlas s prepisom na webe potvrdí aj súčasný účastník, emailom zašleme zmluvné dokumenty, ktoré je potrebné elektronicky podpísať. Keď dokumenty podpíšu obidve strany, zmení sa účastník, na ktorého bude číslo v Telekome evidované a program sa prednastaví na SWIPE. Lehota na podpísanie dokumentov je 5 dní.
3
Registrácia SWIPE
Aby číslo správne fungovalo, je potrebné dokončiť na ňom aktiváciu SWIPE programu vo SWIPE appke.
Často kladené otázky
- Môžem si celý prepis ešte rozmyslieť?Celý prepis je potvrdený až digitálnym podpisom zmluvných dokumentov, ktoré sme odoslali na email. Ak nedôjde k ich podpisu obidvomi účastníkmi, prepis sa neuskutoční.
- Od akého termínu budem môcť využívať SWIPE?Prepis so zmenou služby na SWIPE sa uskutoční k termínu, kedy zaevidujeme digitálny podpis zmluvných dokumentov za súčasného aj nového zákazníka. O uskutočnení prepisu a dátume účinnosti budeme obidve strany informovať formou SMS.
- Aké povinnosti pre mňa vyplývajú po prepise čísla?Po obdržaní SMS, že zmena účastníka korektne prebehla, je potrebné dokončíť registráciu programu Swipe vo Swipe appke. Bez toho nebude možné číslo plnohodnotne využívať.
- Môžem si celý prepis ešte rozmyslieť?Celý prepis je potvrdený až digitálnym podpisom zmluvných dokumentov, ktoré sme odoslali na email. Ak nedôjde k ich podpisu obidvomi účastníkmi, prepis sa neuskutoční. Lehota na vyjadrenie je 5 kalendárnych dní.
- Má prepis nejaké následky pre súčasného účastníka?Prepis je zmena účastníka, na ktorého je číslo evidované v Telekome. Po prepise bude ďalšie požiadavky súvisiace s číslom riešiť výlučne nový účastník.
Nakoľko sa okrem prepisu požaduje aj zmena služby na SWIPE, voči pôvodnému účastníkovi po súhlase s prepisom vysporiadame prípadné záväzky vyplývajúce z viazanosti alebo jednorazovo naúčtujeme zvyšok sumy za zariadenie na splátky. Ak je aktuálne číslo bez viazanosti alebo ide o predplatenú službu, pôvodnému účastníkovi nebudú fakturované žiadne ďalšie poplatky okrem pomernej ceny za službu alebo nadspotrebu, ak k nej došlo. - K akému dátumu nadobudnú zmeny účinnosť?Prepis so zmenou služby na SWIPE sa uskutoční k termínu, kedy zaevidujeme digitálny podpis zmluvných dokumentov za súčasného aj nového zákazníka. O uskutočnení prepisu a dátume účinnosti budeme obidve strany informovať formou SMS.
Potrebujete pomoc?
V prípade potreby ďalších informácii, je vyššie na stránke k dispozícii prehľad najčastejších otázok alebo je nás potrebné kontaktovať na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo cez formulár Napíšte nám.