Prehľad opatrení a benefitov, ktoré sme vám priniesli


19.5.2020
Publikoval Monika Floreková

Predchádzajúce týždne boli všetko, len nie jednoduché. Zamestnanci mnohých firiem museli začať pracovať z domu a zmenami prešli aj samotné firmy. Museli zabezpečiť, aby technika fungovala, tak ako má, prípadne sa museli zamyslieť nad tým, ako sa personálne alebo činnosťou prispôsobiť aktuálnej situácii.


Vzniknutej situácii sme sa, samozrejme, prispôsobili aj my a zamýšľali sme sa nad tým, ako čo najviac uľahčiť toto obdobie jednak zamestnancom a jednak zákazníkom. Aby ste mohli byť stále v spojení so svojimi blízkymi, zákazníkmi a dodávateľmi, pripravili sme viacero benefitov a zmenou názvu siete sme poukázali na to, aby sme boli všetci solidárni a zostali doma.

Benefity pre podnikateľov

Podnikatelia prenášali svoje biznisy do online prostredia, osobné stretnutia vo firmách boli zrušené a celkovo sa z podnikania vytratil osobný kontakt. Fungovať ako malý podnikateľ alebo veľká firma z veľkej časti digitálne nie je jednoduché, ale ani nemožné. Neobmedzené dáta na 2 mesiace, aplikácia Microsoft Teams na 6 mesiacov zadarmo, cez ktorú môžu zamestnanci zdieľať dokumenty a organizovať videomítingy a automítingy, ale aj nové produkty a služby, ktoré umožňujú meranie teploty návštevníkov budovy hneď pri vstupe.

Medzi tieto benefity, ktoré sme pre podnikateľov pripravili v predchádzajúcom období, pribudol ešte jeden. Všade tam, kde je to technicky možné, bezplatne zrýchľujeme pripojenie na pevnom internete až do 30. júna 2020. Zrýchľovanie sa týka služieb Magio Internet a Magenta Office Internet.

Benefity pre zákazníkov a verejnosť

Neobmedzený balík dát na dva mesiace sa netýkal iba biznis klientov, ale všetkých našich zákazníkov a na karty Easy a Juro sme vám pripísali v marci extra kredit. Rovnako do konca júna pre vás bezplatne zrýchľujeme pripojenie na pevnom internete tam, kde je to technicky možné. Od 8. mája až do 21. júna si môžete nezáväzne aktivovať službu HBO GO na prvých 30 dní od aktivácie zadarmo. Ponuka platí pre služby Magio Internet, Magio televízia, T paušál alebo paušály ÁNO a Happy. V čase, keď sme zostali doma, sme sprístupnili detské, filmové a dokumentárne kanály na Magio TV a pre zákazníkov s aktivovanou službou Magio GO sme vo videopožičovni sprístupnili zaujímavé filmové tituly.

Tým, že väčšina z nás zostala doma, riešili sme problémy a požiadavky online alebo telefonicky. Viac ako 50 bezplatných infoliniek pre zákazníkov programov pevnej linky, paušálov a predplatených kariet Easy a Juro, špeciálna linka pre seniorov, ktorá vznikla v spolupráci s rehoľnými sestrami, ale aj online tlmočník pre nepočujúcich nonstop k dispozícii. Aj takýmto spôsobom sme vám chceli zjednodušiť vzniknutú situáciu.

Podpora našich zamestnancov

Pandémii sme sa museli prispôsobiť aj my ako firma. Väčšina zamestnancov sa presunula na home office a aj my sme začali využívať aplikáciu Microsoft Teams. Najväčšou výzvou bolo zabezpečiť bezproblémový chod call centier, ktorých zamestnanci taktiež začali pracovať z domu. Upravili sme prevádzkové hodiny a vy ste tak mohli vyriešiť svoje požiadavky priamo z domu či už prostredníctvom infolinky a technickej linky, alebo pomocou mobilnej aplikácie a webu.

Predajne síce fungovali v obmedzenom režime, ale zamestnanci v predných líniách boli tí, ktorí najčastejšie prichádzali do kontaktu so zákazníkmi. Do predajní sme nainštalovali plexisklá a prebehla distribúcia rúšok a dezinfekčných prostriedkov. V čase, keď bola väčšina z nás doma, sa vyše 500 technikov pohybovalo v teréne a riešilo technické požiadavky zákazníkov. Aj im sme zabezpečili ochranné prostriedky, s ktorých rozvozom nám pomáhali samotní zamestnanci. Pre zamestnancov sme zriadili aj program psychologickej pomoci.
ZDIEĽAŤ ČLÁNOK: