Nahrávanie hlasovej prevádzky
Služba nahrávanie hovorov umožňuje nahrávanie a archiváciu fixných a mobilných hovorov v súlade so smernicou Európskeho parlamentu MiFID II. Táto služba je primárne určená všetkým subjektom, ktoré sú povinné archivovať hlasovú prevádzku.
Výhody

Bez námahy
Nahrávanie nevyžaduje žiadnu inštaláciu, prebieha na strane Slovak Telekomu.

Dostupnosť
Uloženie nahrávok na serveroch Slovak Telekomu.

Jednoduchosť
Administrácia služby cez dedikovaný webový portál.
Profesionálne riešenie nahrávania hovorov zákazníka na telefónnych číslach pevnej a mobilnej siete
- automatické šifrovanie nahrávok pri uložení
- filtrovanie nahrávok podľa dátumu a času, trvania hovoru a telefónneho čísla
- vylúčenie čísel, ktoré sa nemajú nahrávať, pomocou blacklistu
Mám záujem o ponuku
Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do 4 hodín vás budeme kontaktovať.