Nahrávanie hlasovej prevádzky

Služba nahrávanie hovorov umožňuje nahrávanie a archiváciu fixných a mobilných hovorov v súlade so smernicou Európskeho parlamentu MiFID II. Táto služba je primárne určená všetkým subjektom, ktoré sú povinné archivovať hlasovú prevádzku.

Výhody

Bez námahy

Nahrávanie nevyžaduje žiadnu inštaláciu, prebieha na strane Slovak Telekomu.

Dostupnosť

Uloženie nahrávok na serveroch Slovak Telekomu.

Jednoduchosť

Administrácia služby cez dedikovaný webový portál.

Profesionálne riešenie nahrávania hovorov zákazníka na telefónnych číslach pevnej a mobilnej siete

  • automatické šifrovanie nahrávok pri uložení
  • filtrovanie nahrávok podľa dátumu a času, trvania hovoru a telefónneho čísla
  • vylúčenie čísel, ktoré sa nemajú nahrávať, pomocou blacklistu

Mám záujem o ponuku

Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do 4 hodín vás budeme kontaktovať.