Užívajte si paušál už aj cez Samsung hodinky so službou Connect my watch

Ako si aktivovať Connect my watch Viac o službe Connect my watch

Volajte a dátujte cez smart hodinky

Chcete byť neustále v spojení s blízkymi, kolegami či zákazníkmi, ale nie vždy máte poruke mobil? Aktivujte si Connect my watch len za 5 € mesačne a volajte a dátujte priamo zo svojich Samsung Galaxy smart hodiniek bez toho, aby ste boli v blízkosti svojho telefónu.

Premeňte svoje hodinky na mobil a nenechajte si nič ujsť

Zabudli ste si mobil? Žiadny problém! Vstúpte do sveta bezstarostnej komunikácie a dátovania so Samsung Galaxy smart hodinkami a službou Connect my watch. Či už idete do práce, na kávu alebo k bazénu – kamkoľvek vás deň zavedie, stále môžete volať, dátovať alebo zdieľať svoju polohu pomocou GPS, keď sa ocitnete v núdzovej situácii.

Zostaňte fit, zostaňte v spojení


Robte šport, ktorý máte radi. Zatiaľ čo vaše Samsung Galaxy smart hodinky spravujú vašu kondíciu, služba Connect my watch vás udrží v kontakte s blízkymi. Vďaka možnosti volania priamo hodiniek sa nemusíte obávať zmeškaných hovorov alebo nedostupnosti. Všetko, čo potrebujete, máte na dosah ruky a to aj počas pohybu.

Vezmite si obľúbený playlist so sebou


Na mobil už nemusíte byť viazaný, aj keď si chcete vypočuť inšpiratívny podcast, obľúbenú hudbu alebo objaviť novinky vo svete sociálnych medií či rýchlo skontrolovať e-maily. So Samsung Galaxy smart hodinkami a službou Connect my watch získate bezprolémový prístup ku všetkým aplikáciám, ktoré využívate vo svojom mobile.

Bez mobilu a predsa v spojení

Nechajte mobil doma a využite potenciál svojho paušálu a Samsung Galaxy smart hodiniek. Aktivujte si doplnkovú službu Connect my watch len za 5 € mesačne a môžete cez hodinky:

  • uskutočňovať a prijímať hovory cez 4G/LTE sieť,
  • písať a prijímať správy cez 4G/LTE sieť,
  • synchronizovať kalendár, prijímať pripomienky a notifikácie z aplikácií,
  • počúvať hudbu, používať navigáciu a online mapy,
  • platiť či používať členské karty v aplikácii Wallet.
Ako si aktivovať Connect my watch

Všetko, čo potrebujete na dosah ruky

Bez ohľadu na to, či ste v práci, škole alebo na cestách, smart hodinky so službou Connect my Watch vám prinesú flexibilitu, slobodu a spojenie s blízkymi aj keď nemáte mobil pri sebe. Samsung Galaxy Watch si môžete vybrať aj z našej ponuky k paušálom za zvýhodnenú cenu.

Pozrieť si ponuku Samsung hodiniek

Aktivujte si Connect my watch ešte dnes

Čo potrebujete pred aktiváciou?

ico

Mobil Samsung s aktualizovanou verziou OS Android 13 alebo vyšší

ico

Samsung Galaxy Watch5 alebo novšie, kompatibilné s vaším mobilom, s aktualizovanou verziou OS a podporou eSIM

ico

Akýkoľvek mobilný Telekom paušál alebo Telekom Biznis paušál

ico

Mobil pripojený k sieti Telekom a viac ako 15 % batérie v mobile aj v hodinkách

ico

Zapnutý bluetooth v mobile po celý čas aktivácie (po jeho odpojení sa aktivácia zruší)

Pred aktiváciou Connect my watch si pripravte 10-miestne Číslo adresáta. Nájdete ho v pravom hornom rohu faktúry.

  1. Stiahnite si do mobilu aplikáciu Samsung Galaxy Wearable, otvorte ju a zvoľte Začíname. Pokračujte v párovaní hodiniek s mobilom podľa pokynov na displeji.
  2. Po úspešnom spárovaní zvoľte v aplikácii položku Nastavenia hodiniek → Mobilné plány a aktivujte službu Connect my watch podľa pokynov na displeji.
  3. Kliknite na push notifikáciu v mobile, ktorú vám doručíme spolu s SMS správou do 10 minút od úspešnej aktivácie Connect my watch a dokončite nastavenia podľa pokynov na displeji.

NÁŠ TIP: Ak ste push notifikáciu prehliadli, dokončite nastavenia v aplikácii Samsung Galaxy Wearable v časti Nastavenia → Mobilné plány → Ďalšie

UPOZORNENIE: Pre správne fungovanie služby Connect my watch odporúčame používať zariadenia rovnakého výrobcu. Kompatibilitu telefónu a hodiniek pre účely využívania služby Connect my watch je potrebné skontrolovať u výrobcu alebo distribútora smart hodiniek. Upozorňujeme, že na hodinkách alebo telefóne vyrobených pre iný ako európsky trh napriek tomu, že typovo budú v kategórii kompatibilných zariadení, nemusí služba Connect my watch fungovať korektne.

Často kladené otázky

  • Ako zaplatím za službu Connect my watch a ako mi bude účtovaná?
    Vyúčtovanie služby nájdete vo svojej obvyklej faktúre prislúchajúcej k telefónnemu číslu, ku ktorému bola doplnková služba zriadená. Nakoľko je služba neviazaná, je pravdepodobné, že prvý mesiac bude na faktúre účtovaná alikvotná čiastka prislúchajúca obdobiu, kedy bola služba využívaná.
  • Mám od Telekomu dobíjaciu kartu (Predplatenku, Easy, Juro) alebo program Bez záväzkov, môžem službu Connect my watch využívať?
    Službu Connect my watch je možné si aktivovať iba s mobilnými paušálmi od Telekomu. Službu neposkytujeme pri dobíjacích kartách a ani pre program Bez záväzkov.
  • Môžem službu Connect my watch využívať, ak som biznis zákazníkom zo segmentu veľkých firiem a verejného sektora?
    Ak ste Telekom biznis zákazníkom zo segmentu veľké firmy a verejný sektor, kontaktujte svojho obchodného zástupcu, ktorý vám s aktiváciou doplnkovej služby pomôže.
  • Pre ktoré typy mobilov je služba Connect my watch dostupná?
    Smart hodinky Samsung je možné používať s telefónmi Samsung alebo inými telefónmi s operačným systémom Android:

    • Mobilné telefóny Samsung a Android, ktoré používajú operačný systém 13.0 (operačný systém M OS Mobile) alebo vyšší
    • Mobilné telefóny Samsung a Android s mobilnými službami Google (upozorňujeme, že niektoré zariadenia Huawei nemajú prístup k GMS)

    Mobilný telefón, ktorý chcete spárovať, musí byť modelom predávaným v Európe.
  • Ako služba Connect my watch funguje v roamingu?
    Služba Connect my watch je podporená iba v sieti 4G/LTE Slovak Telekom, tzn. v roamingu služba nebude fungovať (okrem tiesňových volaní). Preto vám odporúčame, aby ste do zahraničia (zóna EU, zóna 2, 3, 4) vždy cestovali aj so svojim mobilom, kde je pripojenie zabezpečené cez Bluetooth.
    Z hodiniek môžete v roamingu uskutočniť núdzový hlasový hovor, aj keď telefón nie je pripojený cez Bluetooth. Ak vám záchranná služba potrebuje zavolať späť, hovor bude presmerovaný na váš telefón. Upozorňujeme, že telefón musí byť zapnutý.
  • Nefungujú mi SMS/MMS správy – kde môže byť chyba?
    Hodinky vedia posielať a prijímať SMS/MMS. Nevyhnutnou podmienkou je však mať zapnutý mobilný telefón! V prípade, ak je mobil vypnutý, nedochádza k synchronizácii správ a notifikácii cez cloud a preto nie sú doručované na hodinky.
  • Nešťastnou náhodou sa mi podarilo odmazať mobilný plán z hodiniek. Ako mám teraz postupovať?
    Postupujte podľa návodu:
    1. Spárujte si nové hodinky s mobilným telefónom prostredníctvom aplikácie Samsung Galaxy Wearable.
    2. Aktualizujte si softvér na hodinkách a mobile na poslednú dostupnú softvérovú verziu.
    3. Postupujte, ako by ste si chceli aktivovať nový mobilný plán vo svojich hodinkách, tzn. v aplikácii Samsung Galaxy Wearable – nastavenia hodiniek – mobilné plány – pridať mobilný plán. Po overení sa dostanete na stránku, kde si zvolíte možnosť obnoviť službu do pôvodných hodiniek.
  • Ako mám postupovať ak som stratil/ukradli mi hodinky s aktívnou službou Connect my watch?
    V prípade straty/krádeži hodiniek odporúčame službu okamžite deaktivovať, aby nedošlo k zneužitiu vášho telefónneho čísla. Mohli by vám byť účtované všetky vzniknuté poplatky, kým nám neoznámite, že sa vaše zariadenie so službou Connect my watch stratilo alebo vám ho niekto odcudzil. Deaktiváciu zrealizujete podľa návodu na wiki stránke. Ak hodinky nájdete, službu si opätovne aktivujete podľa postupu vyššie.
Prejsť do Wiki