T Business pre stredné a veľké firmy
Business Messaging
Budujte vzťahy so zákazníkmi prostredníctvom moderných komunikačných kanálov.
Aké má služba využitie?
Služba vám umožní realizovať marketingové kampane a priamy predaj, poskytovať služby či chatovať so zákazníkmi.
Pre koho je služba určená?
Pre spoločnosti, ktoré potrebujú osloviť súčasných i potenciálnych zákazníkov a udržiavať s nimi kontakt atraktívnou formou.
Ako to funguje
Prioritne sú doručované atraktívne a interaktívne typy správ. Ak ich nie je možné doručiť, vaša správa adresátovi príde vo forme SMS.

Vypočítajte si, koľko zaplatíte
Čím viac správ rozpošlete, tým väčšiu zľavu môžete získate.
Kalkulačka pre Business Messaging vám vypočíta cenu a aj výšku zľavy v závislosti od počtu rozposlaných správ.
Ponúkame tiež riešenie na mieru, ktoré vám pripravíme a naceníme na základe vašich špecifických potrieb.
Mesačná spotreba v rámci SR
Mesačná cena služby po zľave
Mám záujem o ponuku
Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do 4 hodín vás budeme kontaktovať.
Často kladené otázky
-
Business Messaging umožňuje firmám komunikovať a konverzovať so zákazníkmi cez komunikačné kanály SMS, RCS for Business, Viber a ďalšie.
Kombináciou rôznych komunikáčných kanálov dostiahnete vyššiu angažovanosť zo strany vašich súčasných či potenciálnych zákazníkov a interaktivitu, ktorú jednoduchšie riešenia neposkytujú.
-
RCS (Rich Communication Service) umožňuje užívateľom posielať si medzi mobilnými zariadeniami (P2P, peer-to-peer) správy, obrázky či videá v rámci štandardnej aplikácie Správy. Taktiež umožňuje vytváranie chatovacích skupín.
RCS nájdete v mobilných zariadeniach s operačným systémom Android (od verzi 9.0) a iOS od roku 2025 (od verzie 18.1).
Takáto komunikácia nahrádza klasické SMS a MMS, je šifrovaná a pre používateľov je zadarmo. Podmienkou je aktívna funkcia RCS chat v nastavení telefónu a pripojenie na internet (mobilné dáta alebo WiFi).
RCS for Business je vylepšená funkcionalita RCS a je určená pre firmy. Komunikáciu medzi zariadeniami umožňuje dvomi smermi:
- A2P (Application-to-Person) – firma komunikuje so zákazníkom
- P2A (Person-to-Application) – zákazník komunikuje s firmou
-
Áno, ak daná sieť podporuje RCS a medzi operátormi je zmluvne dohodnutá spolupráca.
-
Áno od 15.9.2026 je služba RCS a RCS for Business dostupná aj na mobilných zariadeniach Apple s verziou iOS 26.
-
Službu je možné aktivovať z dvoch tarifných programov: „Standard“ s možnou objemovou zľavou alebo „Individual“ s prispôsobením riešenia na mieru.
-
Služba je určená pre firemných zákazníkov. Pre objednanie služby je potrebné vyplniť kontaktný formulár.
Druhým krokom je vyplnenie registračného formuláru, ktorý vám zašleme a uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služby Business Messaging.
Po uzavretí zmluvy vám bude sprístupnený „odosielateľ“, ktorého si zadefinujete pre komunikáciu so zákazníkmi (pre SMS kanál: mobilné telefónne číslo s textovým identifikátorom, pre RCS for Business: kanál Agenta).
Pre administráciu jednotlivých nastavení vám bude sprístupnené konto do OmniChannel platformy.
-
OmniChannel platforma umožňuje nastaviť prioritné kanály a/alebo ich povolenia, nastavenie fallback scenára v prípade nemožnosti doručiť správu prioritne vybraným kanálom, ako aj nastavenie doby čakania pre aplikáciu fallback scenára.
Pre pokročilé využívanie služby budete mať k dispozícii API komunikačné rozhranie s možnosťou priameho napojenia na vaše IT systémy a na naše partnerské CPAAS (Communication Platform as a Service) riešenia, kde vám radi vytvoríme riešenie na mieru.
-
Technická integrácia s vašimi IT systémami je možná pomocou API rozhrania. Rozhranie je k dispozícii primárne v JSON a XML štandarde.
Pre jednoduchšiu konfiguráciu je v OmniChannel platforme k dispozícii API manuál.
-
Komunikačný kanál RCS for Business (ako aj ďalšie moderné komunikačné kanály) umožňujú natívne využívať obojsmernú komunikáciu – na rozdiel od SMS kanála, kde sú takéto možnosti obmedzené a prioritne sa používa len pre jednosmernú komunikáciu).
Funkcia obojsmernej komunikácie vytvára predpoklad na využívanie Chat-bot riešení, resp. štruktúrovanej „stromovej“ komunikácie, prípadne aj live textovej konverzácie.
K jednoduchému a úspešnému vytvoreniu Chat-bot-a je ideálne využiť niektorú z dostupných partnerských CPAAS platforiem.
-
Pre nahlasovanie porúch volajte 0800 123 369 (dostupné non-stop) alebo napíšte na: customer-service-centre@telekom.sk .
T Business
Spoľahlivý technologický partner pre vaše biznis riešenia
Preskúmajte širokú škálu našich profesionálnych služieb pre ICT a telekomunikáciu.