T Business pre stredné a veľké firmy
Zákaznícka podpora pre firmy
Naši zákazníci sú pre nás na prvom mieste. Spoľahnite sa na prémiovú starostlivosť a technickú podporu, ktorá podrží váš biznis.
Ako vám vieme pomôcť
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Spojte sa s nami a radi vám pomôžeme.
Zákaznícky portál Moja Firma
Viac než tisíc firiem už tento bezplatný nástroj používa. Vyskúšajte ho aj vy a zjednodušte si podnikanie.
Nonstop riešenie výpadkov
V prípade nefunkčnosti služieb pevnej a mobilnej siete je tu pre vás linka technickej podpory.
Volajte kedykoľvek
Mám záujem konzultáciu
Vyplňte náš kontaktný formulár. Ozveme sa vám späť najneskôr do 4 hodín.
Často kladené otázky
-
V prípade nefunkčnosti služieb pevnej a mobilnej siete je Vám nepretržite 24/7 k dispozícii linka technickej podpory na telefónnom čísle 0800 123 369:
- pevné služby - voľba 3, e-mail: customer-service-centre@telekom.sk,
- mobilné služby - voľba 2 plus PID kód, formulár: Nahlasovanie mobilnej poruchy,
-
Osobný špecialista vám pomôže napríklad s:
- aktiváciou, zmenou alebo zrušením služieb,
- úpravou zákazníckych a fakturačných údajov,
- vysvetlením faktúr a riešením podnetov,
- informáciami o nových produktoch a výhodách,
- odporúčaniami, ako efektívnejšie využívať vaše služby.
-
Portál Moja Firma vám umožní, po zaregistrovaní a prihlásení Vaším užívateľským kontom, online obsluhu vybraných služieb ako napríklad:
- úprava programov T-Biznis Flex a MT Professional Plus Classic,
- sťahovanie faktúr a podrobných výpisov,
- dokupovanie doplnkových dátových a roamingových balíkov,
- správa eSIM a SIM, vrátane ich výmeny,
- administrácia čísel,
- online sledovanie stavu požiadaviek zadaných na technickú podporu.