T Business pre stredné a veľké firmy

Zákaznícka podpora pre firmy

Naši zákazníci sú pre nás na prvom mieste. Spoľahnite sa na prémiovú starostlivosť a technickú podporu, ktorá podrží váš biznis.

Ako vám vieme pomôcť

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Spojte sa s nami a radi vám pomôžeme.

Výhody podpory od Telekomu

  1. Prémiová starostlivosť cez pridelených obchodníkov a agentov 
  2. Špeciálna zákaznícka linka pre firmy na čísle 0800 123 500
  3. Zodpovednosť za poskytované služby a poradenstvo
  4. Aktívny záujem o vaše potreby a hľadanie najlepších riešení
  5. Aktuálne informácie o faktúrach, produktoch a službách
Online portál

Zákaznícky portál Moja Firma

Viac než tisíc firiem už tento bezplatný nástroj používa. Vyskúšajte ho aj vy a zjednodušte si podnikanie.

Servis 24/7

Nonstop riešenie výpadkov

V prípade nefunkčnosti služieb pevnej a mobilnej siete je tu pre vás linka technickej podpory.

Volajte kedykoľvek

0800 123 369

Mám záujem konzultáciu

Vyplňte náš kontaktný formulár. Ozveme sa vám späť najneskôr do 4 hodín.

Kontaktné údaje

* povinné pole

Často kladené otázky

  • V prípade nefunkčnosti služieb pevnej a mobilnej siete je Vám nepretržite 24/7 k dispozícii linka technickej podpory na telefónnom čísle 0800 123 369:

  • Osobný špecialista vám pomôže napríklad s:

    • aktiváciou, zmenou alebo zrušením služieb,
    • úpravou zákazníckych a fakturačných údajov,
    • vysvetlením faktúr a riešením podnetov,
    • informáciami o nových produktoch a výhodách,
    • odporúčaniami, ako efektívnejšie využívať vaše služby.
  • Portál Moja Firma vám umožní, po zaregistrovaní a prihlásení Vaším užívateľským kontom, online obsluhu vybraných služieb ako napríklad:

    • úprava programov T-Biznis Flex a MT Professional Plus Classic,
    • sťahovanie faktúr a podrobných výpisov,
    • dokupovanie doplnkových dátových a roamingových balíkov,
    • správa eSIM a SIM, vrátane ich výmeny,
    • administrácia čísel,
    • online sledovanie stavu požiadaviek zadaných na technickú podporu.