Vezmite si Biznis NET s TV a získate zľavu 10 % alebo iné výhody v Magenta 1 Biznis

Overiť dostupnosť a vybrať si z ponuky Viac o Magenta 1 Biznis

Overte sa a spoznajte ponuku pre vás

 
Chcem predĺžiť / dokúpiť službu
Zvoľte, ak už na svojej adrese máte Internet, Televíziu či Pevnú linku
 
 
Chcem novú službu
Zvoľte, ak na adrese ešte nemáte Internet, Televíziu ani Pevnú linku
 

Pre overenie zadajte ID služby (v prípade pevnej linky telefónne číslo)

Overiť

ID služby je identifikátor, ktorý nájdete v Telekom appke alebo vo faktúre. Ak máte viac Magio služieb, zadajte len jedno ID ktorejkoľvek z týchto služieb.

Náhľad ID v Telekom appke Náhľad ID vo faktúre

Ak si chcete aktivovať novú službu, overte adresu, na ktorej chcete službu zriadiť

 
 
 

Vyberte si služby podľa seba

 
 
 
 
magenta one

Získajte 10 % zľavu s Magenta 1

Pridajte si ešte jednu službu a získajte automaticky 10 % zľavu s Magenta 1.

 

Inšpirujte sa obľúbenými kombináciami služieb

magenta one

Magenta 1 zľava 10 % alebo Magenta 1 benefity

Info
Ponuku služieb priamo pre vás nájdete po overení. Na ukážku sme vybrali niekoľko z nich:

Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH a s viazanosťou na 24 mesiacov.

Limitovaná ponuka akciových zariadení

K službám Biznis NET a Televízia, ktoré ste si zvolili vyššie, si môžete vziať jedno zo zariadení z našej akciovej ponuky. Ponáhľajte sa, skladové zásoby sa míňajú!

Načítať ďalšie zariadenia

Čím viac služieb v Magenta 1 Biznis máte, tým viac výhod získate

S Magenta 1 Biznis automaticky získate zľavu 10 % na vybrané služby, ktorú môžete vymeniť jednoducho online za lákavé benefity, na ktoré vám dáme kredit v dvojnásobnej výške zľavy. Stačí, ak máte kombináciu aspoň dvoch služieb: paušál, internet, TV či pevná linka.

Zistiť viac o Magenta 1 Biznis
wow-wi-fi

Pokryte internetom celú firmu s Wow Wi-Fi

S Wow Wi-Fi budete mať rýchle a stabilné Wi-Fi pokrytie všade tam, kde potrebujete. Objednajte si službu k nášmu optickému internetu aj vy.

Viac o Wow Wi-Fi
magio-go-benefit

Sledujte bezplatnú Magio TV Štart v mobile v celej EÚ

Sledujte bezplatne vo svojom mobile alebo tablete viac ako 10 najobľúbenejších slovenských TV staníc so živým vysielaním a 7-dňovým archívom. K tomu získate aj atraktívne športové zostrihy, kvalitné dokumenty alebo rozprávky kdekoľvek sa nachádzate. Aktivujte si nový alebo predĺžte existujúci Biznis NET a získajte Magio TV Štart zadarmo pre jedno zariadenie na celú dobu viazanosti.

Vybrať si Biznis NET Viac o Magio TV Štart

Často kladené otázky

  • Ako sa zmenia pevné služby od 1. 3. 2024?
    Od 1. 3. 2024 neposkytujeme balíkovú zľavu za poskytovanie služieb v rámci Balíka služieb tzv. Chytrý balík. Služby Internetu, Televízie a Pevnej linky budú od 1. 3. 2024 spoplatnené cenou samostatnej služby bez ohľadu na kombináciu služieb (balík). Viac podrobných informácií o zmenách nájdete tu . Zároveň zavádzame možnosť čerpania výhod novej skupiny služieb Magenta 1, vrátane zľavy 10 % z mesačného poplatku týchto služieb. Viac o novej skupine služieb Magenta 1 zistíte na www.telekom.sk/magenta1.
  • Ako prebieha doručenie po objednávke z e-shopu?
    Zásielka je kupujúcemu odovzdaná výhradne do vlastných rúk po preukázaní svojej totožnosti kuriérovi platným občianskym preukazom. Súčasťou zásielky je zmluva, tlačivo na identifikáciu zákazníka, a ostatné sprievodné tlačivá (príjmový doklad, dodací list a podobne). Pri doručovaní kuriér od zákazníka požaduje:
    • ID doklad - občiansky preukaz
    • Výpis z obchodného registra alebo Osvedčenie o registrácii vydané príslušným orgánom štátnej správy alebo orgánom miestnej štátnej správy alebo iný príslušný doklad preukazujúci právnu subjektivitu a uvádzajúci štatutárny orgán danej právnickej osoby. Kuriérovi ponechávate buď originálny dokument, avšak postačuje aj neoverená kópia
    • Splnomocnenie (ak nekoná účastník/poistník osobne) - kuriérovi ponechávate buď originálny dokument, avšak postačuje aj neoverená kópia
    • Podpísanie dokumentov podmieňujúcich odovzdanie zásielky (Zmluvu, Identifikačné tlačivo)
  • Čo znamená inštalácia technikom?
    Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
  • Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
    • Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
    • V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
    • Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
    • Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
    • Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
  • Ako si mám aktivovať Magio GO TV, ak som túto službu ešte nikdy nepoužil?
    Služba Magio GO TV je určená každému, kto chce sledovať televízne programy vo svojom mobile, tablete alebo počítači. Pre zákazníkov Magio Televízie (v pevnej sieti alebo cez satelit) je Magio GO TV zadarmo. V prípade, ak nemáte službu aktívnu, viete si ju aktivovať prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky na čísle 0800 123 456 alebo v ktorejkoľvek predajni Telekomu. Po aktivácií dostanete SMS s prihlasovacími údajmi. Televíziu tak môžete pozerať prostredníctvom počítača (internetový prehliadač Chrome) alebo mobilu či tabletu (iOS alebo Android). Do mobilu alebo tabletu je potrebné stiahnuť si aplikáciu z Google Play alebo App Store. Následne si môžete vybrať z dostupných balíčkov a službu si jednoducho objednať.
  • Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
    Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
Prejsť do Wiki