Zákaznícke linky

Rezidenční zákazníci

icon 0800 123 456

Bezplatná linka pre volania zo Slovenska

24 hodín denne je vám k dispozícii virtuálna asistentka Olívia, ktorá vie vyriešiť množstvo vecí a v prípade potreby vás prepojí na našich operátorov:

icon

Ohľadom informácií a nákupu produktov a služieb
počas pracovných dní od 08.00 do 21.00 h.

icon

Ohľadom porúch služieb (televízia, internet a pod.)
denne od 07.00 do 23.00 h.

S operátorom sa najrýchlejšie spojíte
od 11.00 do 16.00 h.


7 h
11 h
16 h
23 h
7 h
11 h
15 h
22 h

Zo zahraničia volajte na linku +421 903 903 903 spoplatnenú podľa cenníka príslušného roamingového operátora.

Ostatné zákaznícke linky

  • icon
    icon 12 350

    Nonstop linka pre zákazníkov s dobíjacími kartami

    Bezplatná nonstop samoobslužná linka pre dobitie kreditu a pod. Zo zahraničia volajte na linku +421 2 4955 5555* spoplatnenú podľa cenníka roamingového operátora.

  • icon
    icon 12 999

    Nonstop linka pre sluchovo postihnutých

    Bezplatná linka** je pre sluchovo postihnutých zákazníkov, ktorí s pomocou operátora môžu komunikovať s volanou stranou bez sluchového postihnutia.

  • icon
    icon 12 777

    Nonstop podpora operátora pre sluchovo postihnutých

    Spoplatnená telefónna linka***, ktorá umožňuje počujúcemu zákazníkovi komunikovať so zákazníkom so sluchovým postihnutím prostredníctvom operátora.

  • icon
    icon 11 81

    Nonstop informačná linka

    Spoplatnená telefónna linka****, na ktorej vám operátor poskytne informácie o telefónnych číslach, cestovných poriadkoch, otváracích hodinách pôšt či bánk a ďalšie.

Nejde to? Ak máte problémy s Wi-Fi routerom, mobilom či iným
zariadením, obráťte sa od 8.00 do 20.00 na náš servis Pôjdetoicon

Volať na 0800 800 700

Často kladené otázky

  • Akú výhodu má pre mňa komunikácia s virtuálnou asistentkou?
    Bežne by ste čakali na spojenie s operátorom dlhšie – medzitým vás však virtuálna asistentka Olívia overí a identifikuje problém, ktorý chcete riešiť. Agent tieto informácie dostane a už môže na ne nadviazať. Podľa identifikovaného problému vás tiež vieme prepojiť na agenta, ktorý je na danú tému odborník a poradí vám najlepšie. S niektorými informáciami vám vie pomôcť aj Olívia samotná, nemusíte čakať na prepojenie vôbec.
  • Čo dokáže vyriešiť virtuálna asistentka Olívia bez čakania na operátorov?
    Olívia dokáže riešiť jednoduché problémy, používa rovnaké systémy ako agenti. Zistí napr. výšku vašej faktúry, poradí s aktiváciou inkasa, poskytne informácie o vašich službách a viazanosti, spraví diagnostiku technických problémov služieb a mnoho ďalšieho. Zistite, ako správne komunikovať s virtuálnou asistentkou.
  • Môžem vykonať diagnostiku technických problémov na diaľku?
    Ak vám nefunguje služba, odporúčame postupovať podľa návodu Prvá pomoc pri nefunkčnosti televízie, internetu alebo pevnej linky. Diagnostiku technických problémov s virtuálnou asistentkou Olíviou môžete vyskúšať aj prostredníctvom chatu na www.telekom.sk (ikonka chatu sa nachádza v pravom dolnom rohu) alebo v Telekom aplikácii (časť Pomoc na spodnej lište). Manuály a najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov nájdete v sekcii Wiki.
  • Aké informácie poskytuje informačná linka 1181?
    Informačná linka 1181 poskytuje:

    • informácie o telefónnych číslach zákazníkov všetkých telekomunikačných operátorov na Slovensku
    • cestovné poriadky – vlaky, autobusy, MHD, lietadlá
    • otváracie hodiny úradov, pôšt, bánk, poisťovní
    • ordinačné hodiny lekárov
    • možnosti ubytovania na celom Slovensku,
    • programy televízie, kín a divadiel, rôzne kultúrne a spoločenské podujatia
    • predaj, kúpa a prenájom nehnuteľností
    • rekreácia, horské strediská, lanové dráhy, turistické trasy, snehové správy z lyžiarskych stredísk, hrady, zámky, prírodné zaujímavosti
    • výherné čísla pre tipujúcich
    • pracovné príležitosti, ponuka voľných pracovných miest, informácie o zjazdnosti ciest, navigácia cez telefón
    • a množstvo ďalších informácií z internetu

    Na vyhľadané telefónne číslo je možné priame prepojenie, pričom vyhľadané informácie je možné bezplatne zaslať aj ako SMS alebo e-mail. Maximálny počet poskytnutých informácií počas jedného hovoru je 5.

    Služba je dostupná len z územia SR.

    Volania na linku 1181 sú spoplatnené zvýšenou tarifou. Aktuálnu výšku poplatku nájdete v cenníku svojho poskytovateľa telekomunikačných služieb.

    Operátor Cena s DPH Spôsob tarifikácie
    Telekom – volania z pevnej siete 1,30 € minútová (60 + 60)
    Telekom – volania z mobilnej siete 1,40 € minútová (60 + 60)
  • Dá sa dobiť kredit na infolinke?
    Samoobslužná linka 123 50 pre dobíjacie karty funguje nonstop a ponúka vám možnosť:

    • dobiť si kredit na svojej alebo inej dobíjacej karte (Predplatenka, Easy)
    • aktivovať / deaktivovať / nastaviť si služby
    • zistiť si výšku aktuálneho kreditu a dobu platnosti karty, z ktorej telefonujete


    Linka je bezplatná pre volania zo SR. Dostupnosť zo zahraničia:
    Číslo +421 2 49 55 55 55 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora.
  • Čo vybavím na linke PôjdeTo?
    Linka 0800 800 700 poskytuje platené poradenstvo a realizáciu opráv v oblasti servisných činností zariadení. Využijete ju, ak vám nefunguje internet, mobil, TV alebo tablet, ak potrebujete poradiť s nastaveniami e-mailového klienta či routera, zálohovaním dát a kontaktov alebo ak potrebujete vykonať diagnostiku PC atď.

    Služby PôjdeTo sú poskytované prostredníctvom kiosku, online zásahu alebo návštevou technika u vás doma. Kompletný cenník a opis služieb PôjdeTo nájdete na www.pojdeto.sk.

    Dostupnosť zo zahraničia: Číslo +421 2 44 85 11 02 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora.

* Volania na linku +421 2 4955 5555 sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka príslušného roamingového operátora.
** Volania na linku 12 999 pre sluchovo postihnutých sú bezplatné. Spoplatnené je volanie k počujúcemu podľa platnej tarify VTS ako priame volanie medzi volajúcim a volanou stranou.
*** Volania na linku 12 777 nie sú zahrnuté do predplatených minút. Aktuálne ceny hovorov mimo predplatených minút nájdete v Cenníku poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete časť B.
Ak nie ste zákazník Telekomu, obráťte sa ohľadom cien na svojho operátora.
**** Volania na linku 1181 sú spoplatnené zvýšenou tarifou. Aktuálne ceny nájdete v Cenníku pre poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete časť B.