Nová Telekom aplikácia: všetko na jednom mieste


20.02.19
Publikoval Matej Zavacký

Koľko aplikácií využívaš, toľkokrát si človekom. Aj takto by sa dala zhrnúť dnešná doba. My sme si však povedali, že svojim zákazníkom prinesieme jednu aplikáciu, pomocou ktorej bude možné aktivovať doplnkové služby, vybavovať faktúry či administrovať svoje služby. V čom sa líši nová Telekom aplikácia od predchádzajúcej verzie a aké novinky priniesla? Aj o tom sa dozviete na dnešnom blogu.


Ako sa dostanem k novej aplikácii?

Telekom aplikácia je dostupná zadarmo a je možné ju nainštalovať z obchodu Google Play či AppStore. V prípade, že už máte vo svojom telefóne nainštalovanú pôvodnú verziu Telekom aplikácie, stačí ju iba aktualizovať.

Nový vzhľad, nové funkcie

Nová aplikácia oproti pôvodnej verzii zmenila svoj dizajn a prispôsobila sa tak moderným trendom. Všetky funkcionality sú dostupné z vynoveného prehľadnejšieho menu, z ktorého boli odstránené nepotrebné funkcionality, ktoré už zákazníci nevyužívali. Praktickou zmenou prešiel aj panel v spodnej časti obrazovky, na ktorom sa nachádzajú najčastejšie využívané funkcie, ktoré sú odteraz dostupné na jeden klik. Výraznou zmenou prešla aj logika zobrazovania spotreby. Oproti predchádzajúcej verzii sa nezobrazuje počet minutých SMS, prevolaných minút či dát, ale ich zostatok, ktorý je možné sledovať aj na pridaných widgetoch.

Zamykanie aj odtlačkom prsta

Do mobilnej aplikácie sa môžete prihlásiť prostredníctvom služby pre SIM kartu, ktorá je vložená v telefóne. Aplikácia ju rozpozná a služba sa do nej zaradí automaticky. Do aplikácie je zároveň možné pridať všetky pevné a mobilné služby registrované na rodné číslo. V ponuke je taktiež možnosť prihlásiť sa údajmi, ktoré používate pre portál Môj Telekom – aplikácia si automaticky stiahne informácie z portálu a vaše produkty sa objavia priamo v aplikácii. Aplikáciu je možné uzamknúť vlastným PIN kódom a na telefónoch s čítačkou odtlačkov prstov je možné využiť zamykanie odtlačkom.

Faktúry uhradené na jeden klik

Platenie faktúr nikdy nebolo jednoduchšie. Aj takto by sa dalo opísať platenie faktúr cez novú Telekom aplikáciu. Faktúry nájdete v prehľadnom zozname a aplikácia vám umožní uhradiť jednu alebo po novom aj viaceré faktúry za rôzne využívané služby naraz. Aktuálne vystavená faktúra sa zobrazí priamo na uvítacej obrazovke aplikácie. Nie je potrebné žiadne vypĺňanie údajov cez internetbanking, ako je to v prípade papierových faktúr. Transakciu jednoducho potvrdíte jedným kliknutím.

Úhrada cez Telekom aplikáciu je navyše v našich systémoch zaregistrovaná do pár minút, čo sa hneď prejaví aj v aplikácii. Celú transakciu vykonáte platobnou kartou, ktorú je možné zapamätať si a následne uhrádzať faktúry ešte jednoduchšie a rýchlejšie.

Jednoduchší prehľad spotreby

Ako som už uviedol, v aplikácii nájdete informáciu o zostatku voľných minút, SMS, MMS či dát do konca zúčtovacieho obdobia vášho telefónneho čísla. Rovnaké údaje je možné vidieť aj v prípade ďalších na vás zaregistrovaných čísel. Jednoducho môžete dokupovať napríklad dátové balíčky a suma sa pripočíta priamo do faktúry. Taktiež je možné dobiť kredit sebe a svojim blízkym.

Nová Telekom aplikácia je pre zákazníkov sprístupnená už niekoľko týždňov a na jej zlepšovaní neustále pracujeme. V novom a modernom dizajne s ľahkým ovládaním a jednoduchou orientáciou vybavíte všetko potrebné. Či už je to vyplatenie faktúry, doobjednanie nového balíčka, alebo priebežná kontrola spotreby. Súťaživé typy poteší, že v Telekom aplikácii pravidelne prebiehajú súťaže o hodnotné ceny. O aktuálne prebiehajúcej súťaži sa vždy dozviete na stránke aplikácie.

Zatiaľ je aplikácia primárne určená pre B2C zákazníkov a živnostníkov. Na zapracovaní komplexnej starostlivosti o firemné produkty pracujeme a o všetkých novinkách a funkciách určených pre firemných zákazníkov vás budeme pravidelne informovať.


ZDIEĽAŤ ČLÁNOK: