
Manažovanie Wi-Fi vždy poruke
Zdieľajte s blízkymi prístup k svojej Wi-Fi šikovne cez QR kód, zmeňte názov a heslo Wi-Fi siete podľa seba alebo skontrolujte či premenujte zariadenia, ktoré boli a sú k vašej Wi-Fi pripojené s Telekom aplikáciou a bezplatnou doplnkovou službou k Magio Internetu - Wi-Fi Manager.
Viac o službe Wi-Fi Manager Stiahnuť aplikáciu

Záložný internet s neobmedzenými dátami
Zostaňte v spojení aj pri nečakanom výpadku Magio Internetu či Televízie. Nahláste poruchu v Telekom aplikácii (cez chat) a aktivujte si bezplatný Záložný internet v mobile s neobmedzenými dátami na 48 hodín, ktoré vám umožnia naďalej surfovať či sledovať Magio TV cez internet.
Viac o Záložnom internete Stiahnuť aplikáciu
Jednoduchá aktivácia eSIM
Držte krok s inováciami a vymeňte plastovú SIM kartu k paušálu, Predplatenke či iným mobilných službám za modernú virtuálnu eSIM. Skontrolujte, či váš smartfón alebo iné zariadenie podporuje eSIM a aktivujte si ju pár krokmi v Telekom aplikácii.
Viac o eSIM a zariadeniach s podporou Stiahnuť aplikáciu
Často kladené otázky
- Ako dostanem do mobilnej aplikácie všetky moje produkty a služby od Telekomu?Pre pripojenie všetkých mobilných a fixných služieb do mobilnej aplikácie postupujte prosím podľa návodu:
- V prehľade (na úvodnej obrazovke) aplikácie kliknite na tlačidlo Pripojiť produkty.
- Zvoľte možnosť Všetky produkty pod rodným číslom.
- Zadajte rodné číslo.
- Zadajte váš ID kód (získate ho na tejto stránke, v ktoromkoľvek Telekom Centre alebo na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456).
- Kde nájdem ID kód?ID kód získate v ktoromkoľvek Telekom Centre, na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 po overení sa a najrýchlejšie ho získate na stránke www.telekom.sk/id-kod.
- Ako sa do mobilnej aplikácie prihlásim údajmi z portálu Môj Telekom?Pre prihlásenie cez účet z Môj Telekom postupujte nasledovne:
- Otvorte menu aplikácie.
- Kliknite na Odhlásiť a potvrďte odhlásenie.
- Kliknite na tlačidlo Prihlásenie a následne zvoľte možnosť Účtom z Môj Telekom.
- Vyplňte prihlasovacie meno alebo e-mail a heslo z portálu.
- Ako si pripojím produkty firmy?Všetky aktívne produkty a služby firmy si do aplikácie pripojíte zadaním IČO a prideleného PID kódu. V aplikácii budete potom spravovať firemné mobilné čísla (paušál, Easy) aj fixné služby (pevný internet, televízia, pevná linka).
Aktuálne je limit pre zobrazenie firemných služieb nastavený na 50 kusov.