Poistenie zariadenia
Poistite si nové zariadenie za výhodnú cenu


Poistenie zariadenia
Poistite si nové zariadenie za výhodnú cenu


Poistenie zariadenia
Poistite si nové zariadenie za výhodnú cenu


Poistenie zariadenia
Poistenie zariadenia
Poistenie zariadenia
Poistite si nový mobil, notebook, hodinky či iné zariadenie zo štandardnej ponuky od Telekomu.
Poistenie s poplatkom už od 0 € mesačne, zahrnutým do faktúry za Telekom služby. Bez viazanosti.
Pri riešení poistnej udalosti platíte len spoluúčasť bez nutnosti úhrady plnej sumy za opravu.
Poistenie s územnou platnosťou kdekoľvek na svete. Pre súkromné aj firemné účely.
Poistite si zariadenie priamo pri nákupe alebo predĺžení paušálu na webe. Stačí si ho počas kúpy aktivovať v nákupnom košíku.
Poistite si zariadenie priamo pri nákupe alebo predĺžení paušálu na webe. Stačí si ho počas kúpy aktivovať v nákupnom košíku.
Poistite si zariadenie priamo pri nákupe alebo predĺžení paušálu na webe. Stačí si ho počas kúpy aktivovať v nákupnom košíku.
Zariadenie si môžete dopoistiť do 7 dní od jeho zakúpenia na call centre alebo do 90 dní na ktorejkoľvek pobočke Telekomu.
Poistenie kryje poškodenie alebo zničenie zariadenia pri jeho páde, náraze, manipulácii, utopení, obliatí tekutinou či skratom.
Poistenie vás kryje aj v prípade, ak o zariadenie prídete kvôli krádeži vlámaním, vreckovej krádeži alebo lúpežnému prepadnutiu.
Krytie sa vzťahuje aj na zneužitie SIM karty, ku ktorej môže prísť po odcudzení zariadenia, v ktorom bola vložená.
Výška mesačného poistného sa odvíja od cenovej hladiny zariadenia. Využite exkluzívnu ponuku k vybraným paušálom (od 32 €).
Cenové hladiny zariadenia | Štandardné poistné | K paušálu Komplet, Perfekt, Biznis M a L | K paušálu Nekonečno a Biznis XL | K paušálu Pro a Biznis XXL | Spoluúčasť |
---|---|---|---|---|---|
do 199,99 € | 2,99 € / mes. | 2,99 € / mes. | 2,99 € / mes. |
| 10 %, min. 20 € |
od 200 € do 399,99 € | 3,99 € / mes. | 3,99 € / mes. | 3,99 € / mes. |
| 10 %, min. 20 € |
od 400 € do 599,99 € | 6,99 € / mes. | 6,99 € / mes. | 6,99 € / mes. |
| 10 %, min. 20 € |
od 600 € do 999,99 € | 9,99 € / mes. |
|
|
| 10 %, min. 50 € |
od 1000 € do 1500 € | 14,99 € / mes. |
|
|
| 10 %, min. 50 € |
Poistenie je možné uzatvoriť aj pre zariadenia s kúpnou cenou 1501-2500 €, pričom poistná suma takéhoto elektronického zariadenia je vo výške 1500 €.
Pre určenie konkrétnej cenovej hladiny zariadenia sa posudzuje cena elektronického zariadenia s DPH, ktorá bola platná v deň nadobudnutia zariadenia a publikovaná v Cenníku neakciových zariadení. V prípade, že objednávka obsahuje viacero zariadení, akciová cena poistenia sa vzťahuje len na 1 zariadenie s najvyššou kúpnou cenou. Zmluvu je možné vypovedať kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu. Poistiť si je možné nové zariadenie, ktorého neakciová cena je vyššia ako 1 € a je zakúpené k paušálom alebo iným vybraným službám od Telekomu.
Pri poškodení, zničení zariadenia navštívte najbližšie Telekom centrum, ktoré zabezpečí opravu, vybavenie poistnej udalosti, poskytnutie náhradného zariadenia, bez nutnosti kontaktovať poisťovňu
Opravu zariadenia je možné vykonať aj samostatne, vo vami preferovanom servisnom stredisku, následne je potrebné hlásiť poistnú udalosť priamo v spoločnosti Generali Poisťovňa
Pri odcudzení podajte čo najskôr trestné oznámenie na polícii a požiadajte operátora o zablokovanie SIM karty, nahláste poistnú udalosť v spoločnosti Generali Poisťovňa
Pri poškodení: v prípade opravy cez Telekom centrum nie sú potrebné žiadne doklady
V prípade opravy vo vami preferovanom servise: doklad o kúpe, doklad o obhliadke a faktúra zo servisu
Pri odcudzení: doklad o kúpe, potvrdenie o podaní trestného oznámenia, doklad o zablokovaní SIM karty do 24 hodín od krádeže
Pri zneužití SIM karty: výpis hovorov, správ alebo dátových prenosov vystavený mobilným operátorom a taktiež potvrdenie o podaní trestného oznámenia
Poistenie je dojednávané na dobu určitú a to 24 mesiacov. Po uplynutí 24 mesiacov poistenie automaticky zaniká, nie je potrebné ho vypovedať
Zmluvu je možné vypovedať kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu
Poistenie zaniká automaticky v prípade, že si zákazník prenáša telefónne číslo k inému mobilnému operátorovi
Poistenie taktiež zaniká pri totálnej škode zariadenia, kedy je zákazníkovi vyplatené poistné plnenie zodpovedajúce časovej hodnote zariadenia vo výške zníženej o poistné do konca poistného obdobia