Prechádzame na modernejší IT systém

Prechádzame na modernejší IT systém

Modernizujeme IT systém, na ktorom fungujú vaše mobilné služby, aby sme vám ich mohli poskytovať na ešte vyššej úrovni.

AKTUALIZÁCIA PO MODERNIZÁCII IT SYSTÉMU 18. 10. 2021
Po víkendovej modernizácii IT systému sme počas nedele zaznamenali čiastočnú nedostupnosť služieb pre vybranú skupinu zákazníkov. Po identifikácii viacerých zdrojov problémov sa nám postupne podarilo začať registrovať SIM karty späť do našej siete. Aktuálne je naša prevádzka obnovená v plnom rozsahu.

Ak vaša SIM karta stále nefunguje a nemôžete sa prihlásiť do siete, vyskúšajte tieto riešenia:
1. V prípade telefónov opakovane reštartujte alebo zapnite/vypnite letový režim aspoň na 15 sekúnd.

2. Pri službe Magio Internet vzduchom: najprv vyskúšajte vybrať a opätovne vložiť SIM do zapnutého routra - router, prosím, nevypínajte, majte ho zapnutý po celý čas. Až potom reštartujte zariadenie.

Pokiaľ ani tieto riešenia nezaberú, prosím, kontaktuje našu Technickú linku 0800 123 777 od 7:00 do 23:00 (pri volaniach zo zahraničia +421 2 44 85 10 71, volanie je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora). Volajte nám len po opakovanom vyskúšaní vyšších možnosti a prosíme vás o trpezlivosť pri dlhších čakacích dobách.

Ďakujeme za spoluprácu a ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie v uplynulých dňoch.

 

Aký to bude mať na vás dopad?

Mobilné paušály a predplatené karty

Od piatka 15. 10. 2021 22:00 hod. do nedele 17. 10. 2021 06:00 hod. nebude možné robiť zmeny v nastavení pri službách:

  1. presmerovanie hovorov
  2. blokovanie hovorov a SMS správ
  3. blokovanie roamingových hovorov
  4. čakanie na hovory
  5. zapínanie alebo vypínanie služby CLIR

 

Od piatka 15. 10. 2021 22:00 hod. do nedele 17. 10. 2021 10:00 hod. nebudú dostupné tieto služby:

  1. Výmena SIM karty, aktivácia nového paušálu alebo predplatenej karty
  2. Znovuzapojenie SIM karty po jej odpojení (napr. z dôvodu neuhradenia faktúry) 

 

Od soboty 16. 10. 2021 20:00 do nedele 17. 10.  2021 6:00 hod.:

  1. Nebude fungovať služba VoLTE (hovory v sieti 4G).

 

V nedeľu 17. 10. 2021 v čase od 01:00 do 03:00 hod.:

  1. Môžete registrovať zníženú dostupnosť prichádzajúcich hovorov alebo SMS, MMS, t.j. môžete sa javiť ako nedostupný (akoby ste mali vypnutý telefón). V tomto čase odporúčame využiť dátové volania a posielanie správ cez aplikácie (napr. Viber, Messenger, WhatsApp, Skype…).
  2. Odchádzajúce hovory, SMS a MMS do sietí iných operátorov ako aj tiesňové volania budú bez obmedzení.
  3. Ak sa vám po tomto čase (03:00 hod.) nepodarí prijať hovor, SMS alebo MMS, odporúčame vám zapnúť a vypnúť letový režim alebo reštartovať telefón.

 

Fungovanie mobilných služieb:

Počas celej doby obmedzení budú ostatné služby fungovať bez problémov. Bude možné:

  1. telefonovať a dátovať (s výnimkou obmedzení počas nedele 17. 10.  v čase od 01:00 do 03:00, detaily vyššie)
  2. dokupovanie dátových aj roamingových balíčkov v Telekom aplikácii na paušáloch aj predplatených kartách
  3. dobíjanie kreditu na predplatených kartách

 

Fungovanie služieb pevnej siete:

  1. Volania na pevnú linku, ktorá je presmerovaná na mobilné číslo, budú tiež nedostupné počas nedele 17. 10. 2021 v čase od 01:00 do 03:00 hod.
  2. Ostatné služby pevnej siete (volania, internet, TV)  budú celý čas fungovať bez obmedzenia.

 

 Za vzniknuté nepríjemnosti sa vám vopred ospravedlňujeme a ďakujeme za vaše pochopenie.