Reklamný infokanál
Využite Reklamný Infokanál, ktorý ponúka zadávateľovi reklamy viac ako doposiaľ využívané médiá. Oslovte presne zadefinovanú vybranú cieľovú skupinu prostredníctvom reklamných SMS (R-SMS) s možnosťou okamžitej spätnej väzby. Výhodnosť R-SMS potvrdzujú nasledujúce fakty:- Podľa štúdie Berlínskeho inštitútu elektronického obchodu až takmer 70 % z opýtaných zadávateľov reklamy v Nemecku si myslí, že v súčasnosti je správny čas pre m-marketing.
- Asi 73 % spoločností využíva pravidelne alebo menej pravidelne na oslovenie spotrebiteľa mobilný telefón.
- Vo väčšine prípadov marketéri vyčlenili síce len 5 % z celkového reklamného rozpočtu na R-SMS, avšak tento podiel stále narastá. Text R-SMS musí byť v súlade s príslušnými právnymi predpismi. (Zdroj: Vladislav Borovský, Stratégie)
Obsah
Kľúčové výhody
- dostupnosť vďaka vysokej penetrácii
- jasná identifikácia užívateľa
- presne cielená komunikácia
- jednoduchá integrácia do marketingovej komunikácie
- interaktívnosť
- rýchle doručenie správy s možnosťou presného načasovania
- minimálne náklady na kreatívne riešenie
- pestrá škála obsahu: darčeky, bonusy, pozvánky na akcie atď.
- presne merateľná odozva
Popis a info
Text R-SMS obsahuje maximálne 160 znakov. Na začiatku je skratka R-SMS identifikujúca Reklamný Infokanál a zvyšných 155 znakov tvorí reklamná informácia. Text R-SMS musí spĺňať kritériá zákona o reklame a z textu musí byť zrejmý zadávateľ. R-SMS sa rozposielajú od 8.00 do 18.00 hod. počas pracovných dní. Čas od zadania po realizáciu kampane je 48 hodín:-
Databáza
Momentálne je k dispozícii databáza, ktorá zahŕňa viac ako 350 000 užívateľov v sieti Slovak Teleko, ktorí dali súhlas s ich príjmom. -
Súlad so zákonom
Vzhľadom na to, že v databáze sú zaregistrovaní len tí užívatelia mobilných telefónov, ktorí súhlasili s príjmom R-SMS, nie je porušený Zákon č. 147/2001 Z. z. -
Presná cielenosť
Reklama smeruje k cieľovej skupine zvolenej klientom. Na presné zacielenie posolstva a konkrétnu špecifikáciu cieľovej skupiny sú k dispozícii základné kritériá/filtre (pohlavie, vek) a rozšírené kritériá/filtre (kraj/okres, priemerná výška účtu, využívanie internetu v mobile, využívanie rôznych služieb ako MMS, SMS, content SMS). Možnosťou definovania a následného vyselektovania optimálnej cieľovej skupiny je kombinácia spomínaných kritérií. -
Vyšší responz
Na základe doterajších projektov má reklama prostredníctvom mobilného marketingu vysokú odozvu a vďaka tomu aj efektivitu ako štandardné formy komunikácie. -
Presné načasovanie a flexibilita
Technológia umožňuje načasovať kampaň s presnosťou na deň a na hodinu, a rozposielanie je možné zrealizovať do 48 hodín od zadania. -
Kladný prístup k reklame - oslovenie tých, ktorí majú o reklamu záujem
R-SMS sa dostáva do rúk práve tým, ktorí o ňu prejavili záujem, vyžiadali si ju. Navyše užívateľ, ktorý udelil súhlas s prijímaním takýchto SMS je motivovaní možnosťou výhry vecných cien (ako sú spotrebná elektronika, telefóny, letecké zájazdy, pod...), ktoré budú žrebované počas celého roka v pravidelných časových intervaloch. -
Presná a rýchla merateľnosť
Takáto reklama je istou formou interaktívnej komunikácie, preto je možná merateľnosť odozvy a technológia nám zabezpečí presnosť a rýchlosť merania.
Výhradným predajcom služby R-SMS cez Reklamný Infokanál sú spoločnosti a-sms, s.r.o. a Zoznam ,s.r.o., ktoré:
- prezentujú službu
- konzultujú s partnermi prípravu kampane
- bookujú pripravené kampane
- zazmluvnia dohodnuté plnenie
- fakturujú obchodný vzťah
- dohliadajú na realizáciu a reporting priebehu a výsledkov kampane
Kontakt
a-sms, s. r. o.
Richard Szabó
00421 903 592 554
Zoznam, s.r.o.
Petra Konečná
konecna@firma.zoznam.sk
+421 2 577 85 206