Vitajte medzi nami

Vitajte medzi nami

Ďakujeme, že ste s nami a využívate naše služby. Prinášame niekoľko užívateľských tipov, aby ste boli vo výhode, keď sa naskytne neočakávaná situácia alebo iba budete chcieť niečo vylepšiť.

Obsah

Tipy

Nahlásenie poruchy a Záložný internet v mobile

Ostali ste bez pripojenia? V Telekome chceme, aby ste si naše služby mohli užívať napriek výpadku, preto vám prinášame náhradné riešenie, aby ste mohli byť naďalej v spojení s blízkymi alebo pokračovať v pozeraní vášho obľúbeného seriálu. V prípade výpadku Magio Internetu alebo Magio Televízie si môžete aktivovať neobmedzené mobilné dáta na 48 hodín nasledovne:

Najrýchlejšie riešenie je nahlásiť poruchu služby v Telekom aplikácii prostredníctvom chatu a našej virtuálnej asistentky Olívie v sekcii Pomoc/Chat/Technická podpora. Ako náhradu za diagnostikou potvrdenú nedostupnosť služby vám Olívia ponúkne aktiváciu Záložného internetu v mobile – neobmedzené mobilné dáta na 48 hodín. Zdieľaním dát  z vášho mobilu tak môžete byť naďalej online na vašich zariadeniach, alebo sledovať televíziu prostredníctvom mobilnej televízie Magio Go. Druhým spôsobom je nahlásiť poruchu na telefónnom čísle 0800 123 777.

Záložný internet v mobile vám aktivujeme na vami uvedené mobilné telefónne číslo, s programom služieb T paušál, T Biznis paušál, ÁNO, Happy, Predplatenka, Easy alebo Easy Fix, Happy S, Happy XS mini, Happy XS, Bez záväzkov. Nie je možné aktivovať na programoch: T Nekonečno MAX a Biznis Nekonečno MAX.

Pozrite si videonávody - Ako nastaviť zdieľanie mobilného internetu:

Zdieľanie mobilného internetu - Samsung

 

Nastavenie zdieľania mobilného internetu - iPhone

 

 

Správne umiestnenia routera

Wi-Fi je súčasťou nášho každodenného života. Váš router funguje 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Občas mu teda pomôže, keď sa vypne a zapne z elektrickej siete. Postupujte, prosím, nasledovne:

  1. Vyberte napájací kábel zo zásuvky alebo použite vypínač ON/OFF na routeri.
  2. Počkajte najmenej 15 sekúnd.
  3. Zasuňte zástrčku späť do zásuvky.
  4. Počkajte približne minútu, kým sa router načíta.

Silu Wi-Fi signálu ovplyvňujú viaceré faktory. Napríklad vzdialenosť od routera, rušenie (hrubé steny, akváriá, atď.) alebo smer antén vášho routera. Každý dom a každá situácia je iná a preto aj pomoc a riešenie je pre každého zákazníka individuálne. Ako prvé je však dobré vyskúšať naše odporúčania:

  1. Vzdialenosť od routera – Čím väčšia je vzdialenosť k vášmu routeru, tým slabší je signál Wi-Fi. Umiestnite svoj router tam, kde najčastejšie využívate Wi-Fi.
  2. Umiestnenie routera – Wi-Fi signál ovplyvňujú steny, nábytok, ale aj elektronika. Signál Wi-Fi je tiež rušený v dobre izolovaných domoch a v domoch s hrubými betónovými stenami.
  3. Rušenie Wi-Fi – Najväčšími rušiteľmi Wi-Fi signálu sú voda a kov. Váš Wi-Fi signál môžu rušiť aj ďalšie zariadenia, ako sú mikrovlny, bezdrôtové telefóny, detské monitory alebo výstražné senzory. Preto pri výbere umiestnenia vášho routera dbajte na správne miesto.

 

Pozrite si videonávod - Ako umiestniť Wi-Fi router:

 

Powerline

Máte v byte miesta kde je WiFi signál nízky? Máme pre vás riešenie – Powerline AV500. Toto zariadenie rozšíri pokrytie pripojenia vo vašej domácnosti prostredníctvom elektrickej siete. Získate vysokorýchlostný prenos dát až 500 Mbit/s, ktorá je ideálna pre streamovanie HD alebo 3D videa a hranie online hier. Rozšírte 300 Mbit/s bezdrôtové pripojenie do predtým ťažko dostupných miest svojho domova a kancelárie.

Štartovacia sada s bezdrôtovým powerline opakovačom AV500 s rýchlosťou 300 Mbit/s

Tlačidlo klonovania Wi-Fi pre veľké rozšírenie dosahu zjednodušuje konfiguráciu Wi-Fi a pomáha vytvoriť jednotnú bezproblémovú domácu sieť. Získate vysokorýchlostný prenos dát rýchlosťou až 500 Mbit/s, ktorá je ideálna pre streamovanie HD alebo 3D videa a hranie online hier. Rozšírte 300 Mbit/s bezdrôtové pripojenie do pivnice, podkrovia alebo kancelárie. Signál siete je prenášaný cez elektroinštaláciu s malým rušením, čo má za následok stabilný a rýchly prenos Wi-Fi signálu. Získate tak bezdrôtové pripojenie všade, kde je elektrická zásuvka.

Pripojte si svoju televíziu bezdrôtovo a bez vŕtania s Powerline Extender Glitel GP-7420

Vyberte si spoľahlivého pomocníka Powerline Extender Glitel GP-7420, ktorého môžete použiť vo svojej domácnosti, firme a všade tam, kde je problematické zapojiť dlhý ethernetový kábel medzi routerom a televízorom, či počítačom. Môžete si ho kúpiť bez mesačných poplatkov za zvýhodnenú cenu k Magio službám alebo samostatne.

K Magio Internetu M, L a XL

Mesačne 0 €
Akontácia 14,90 €

 

Speedtest

V prípade, ak sa vám zdá rýchlosť internetu pomalšia ako obvykle, vykonajte reštart routera a tiež počítača (vypnúť/zapnúť).Speedtest

  1. Odpojte napájací kábel alebo použite vypínač ON/OFF na routeri.
  2. Počkajte najmenej 15 sekúnd.
  3. Zasuňte zástrčku späť do zásuvky.
  4. Počkajte približne minútu, kým sa router načíta.

Ak ste si objednali novú službu alebo ste prešli na vyššiu rýchlosť, službu prvých 7 dní po zriadení analyzujeme. Kontrolujeme kvalitu vedenia, ktorá priamo ovplyvňuje vašu stabilitu pripojenia. Z tohto dôvodu môžete mať počas tohto obdobia nižšiu rýchlosť. V tomto intervale, prosím, nevypínajte Magio router.

Speedmeter je webová služba alebo aplikácia v mobilnom zariadení, prostredníctvom ktorej je možné odmerať parametre internetového prístupu, napr. rýchlosť prenosu dát. Speedmeter okrem rýchlosti prenosu dát meria tiež odozvu (latenciu) pripojenia, tzv. ping. Každé meranie zistí rýchlosť sťahovania dát (zo servera do počítača, mobilného zariadenia) a rýchlosť odosielania dát (z počítača, mobilného zariadenia na server). Existuje mnoho webových služieb a aplikácií, prostredníctvom ktorých je možné odmerať rýchlosť pripojenia do internetu. Asi najznámejšou je stránka www.speedtest.net alebo aplikácia Speedtest od firmy Ookla.

 

Telekom mobilná aplikácia

V appke vybavíte, čo potrebujete kdekoľvek a kedykoľvek.

Svoju spotrebu máte vždy pod palcom

Majte prehľad koľko voľných dát, minút a SMS/MMS vám v paušále zostáva do konca zúčtovacieho obdobia. Kontrolovať viete aj spotrebu na Predplatenke či Easy karte. Môžete dokonca sledovať aj spotrebu svojich blízkych, ak si ich čísla pridáte do aplikácie.

Platba faktúr jedným klikom

V appke máte prehľad o všetkých svojich faktúrach na jednom mieste. Platiť môžete jednoducho platobnou kartou alebo cez Apple Pay a Google Pay. Údaje o platobnej karte si môžete uložiť pre budúce platby.

Vaše pevné a mobilné služby pod jednou strechou s množstvom výhod – spravovanie Magenta 1

Založte vy alebo váš blízky skupinu Magenta 1 úplne zadarmo a bez záväzkov so svojím T alebo ÁNO paušálom. Pozvite do nej až štyroch svojich blízkych, ktorí majú akýkoľvek paušál, Program Bez záväzkov či predplatné karty s programom Predplatenka alebo Easy a získate nekonečné volania s SMS navzájom zadarmo a ďalšie výhody. Ak ktokoľvek z vás pripojí do skupiny aspoň jednu z pevných služieb, automaticky zvýšime členom s paušálom T a ÁNO objem dát a volaní do všetkých sietí.

Hlásenie poruchy

Telekom aplikácia je najrýchlejší a najefektívnejší spôsob nahlásenia technickej poruchy. Stačí nahlásiť poruchu služby prostredníctvom chatu a našej virtuálnej Olívie (v sekcii Pomoc/Chat/Technická podpora). Ako náhradu za nedostupnosť služby vám Olívia ponúkne aktiváciu Záložného internetu v mobile – neobmedzené mobilné dáta na 48 hodín, aby ste mohli byť naďalej online alebo sledovať televíziu prostredníctvom mobilnej televízie Magio Go.