Meníme staré paušály za modernejšie

Spoznať zmenu svojho paušálu

Overte sa a spoznajte zmenu svojho paušálu

Ak ste zákazník s paušálom Áno, Áno Biznis alebo Happy
Overte sa kódom adresáta, ktorý nájdete na prvej strane faktúry.
Ak ste zákazník s rodným číslom, s paušálom Áno alebo Happy,
kontaktujte bezplatnú linku 0800123456 alebo navštívte najbližšiu predajňu.
archiv

S novými paušálmi ste vždy online

Paušály z našej širokej ponuky sú plné dát, aby ste mohli byť vždy v kontakte so svojimi obchodnými partnermi a vašimi blízkymi. Aj po ich vyčerpaní môžete bezplatne surfovať s doplnkovou službou Vždy online rýchlosťou, ktorá vám postačí na prezeranie e-mailov či jednoduchých stránok.

nahravanie

Ešte viac dát, volaní a ďalšie výhody s Magenta 1

Prechodom na Biznis paušál neprídete o výhody, ktoré využívate v skupine Magenta 1 Biznis. Naďalej využívate nekonečné volania a SMS navzájom zadarmo. V Biznis paušáloch môžete navyše získať ešte väčší objem dát a volaní.

Často kladené otázky

  • Nepodarilo sa vám overiť?
    Skúste znova správne vyplniť údaje - použite, prosím, svoj kód adresáta, ktorý nájdete na prvej strane faktúry. Ak ste zákazník s rodným číslom, kontaktujte bezplatnú linku 0800123456 alebo navštívte najbližšiu predajňu.
  • Čo sa mení?
    Ukončujeme poskytovanie a podporu zastaralých mesačných paušálov a nahrádzame ich aktuálnejšou verziou. Meníme preto všetky staré mesačné paušály mobilnej siete na nové Biznis paušály. Zmena sa týka nasledovných paušálov:
    • ÁNO
    • ÁNO Biznis
    • Happy
  • Ako sa vám zmení paušál?
    Meníme váš starý mesačný paušál na nový vylepšený Biznis mesačný paušál s väčším objemom dát a ďalšími benefitmi. Ponuka nových mesačných paušálov je rôznorodá, preto váš starý paušál meníme na taký, ktorý sa svojim obsahom a výškou mesačného poplatku podobá najviac tomu súčasnému. Konkrétnu zmenu v obsahu paušálu a vo výške mesačných poplatkov sa dozviete na stránke www.telekom.sk/zmena-pausalu po zadaní, svojho kódu adresáta (nájdete ho v pravom hornom rohu faktúry). Ak ste zákazník s rodným číslom, zmenu vášho paušálu overíte, zavolaním na bezplatnú linku 0800123456 alebo navštívte najbližšiu predajňu.
  • Kedy sa mi zmení paušál?
    Paušály sa budú meniť postupne od 1. 11. 2022.
  • Čo ak si chcem vybrať iný paušál, než ten, ktorý ste mi vybrali?
    Ak si chcete vybrať iný paušál, než nami vybraný, do uvedenej doby môžete svoj paušál zmeniť podľa svojich potrieb a vybrať si zo širokej ponuky na našej stránke Volania - Telekom. S výberom vhodného paušálu, vám rád pomôže aj váš obchodný zástupca, prípadne agent na biznis linke 0800 123 500
  • Využívam skupinové výhody v Magenta 1 Biznis / Magenta 1 - ako sa tieto výhody zmenia spolu so zmenou paušálu?
    So zmenou paušálu na Biznis paušál sa vaše pôvodné skupinové výhody menia na skupinové výhody platné pre nové Biznis paušály, ale nemusíte sa báť, o členstvo v skupine Magenta 1 Biznis / Magenta 1 neprídete. Viac informácii o týchto výhodách nájdete tu Magenta 1 Biznis - Telekom / www.telekom.sk/magenta1.
    Ak by ste sa rozhodli zrušiť svoj paušál a ste správcom skupiny Magenta 1 Biznis/ Magenta 1 prišli by ste o výhody Magenta 1 Biznis / Magenta 1 vy aj ostatní členovia skupiny. Ak chcete magentové výhody, využívať je potrebné splniť podmienky, ktoré nájdete na stránke Magenta 1 Biznis - Telekom / www.telekom.sk/magenta1.
  • Čo mám robiť, ak nesúhlasím so zmenou? Môžem ju reklamovať?
    Zmena paušálu nie je dôvodom na reklamáciu.
    Ak so zmenou nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov do dátumu uvedeného v oznámení o vykonaní zmeny (ak je v oznámení dátum uvedený) alebo do jedného mesiaca od oznámenia zmeny v prípade, ak v oznámení o vykonaní zmeny dátum na odstúpenie uvedený nie je, alebo ak mesiac od oznámenia zmeny uplynie neskôr, ako je dátum uvedený v oznámení o vykonaní zmeny.
    Odstúpenie od zmluvy možno vykonať:
    • písomne poštou na adresu Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava
    • prostredníctvom e-mailu smerovaného na vášho obchodného zástupcu s priloženým oskenovaným podpísaným dokumentom v prílohe.
  • Čo ak chcem odstúpiť od zmluvy bez sankcie a zároveň si preniesť svoje mobilné číslo k inému operátorovi?
    O prenos telefónneho čísla musíte požiadať u operátora, ku ktorému máte záujem prejsť.
  • Svoj paušál mám vedený na rodné číslo, kde nájdem informácie o zmene?
    Zmenu svojho paušálu, ktorá prebehla v mesiacoch júl a august, môžete overiť návštevou na každom predajnom mieste alebo zavolaním na bezplatnú linku pre zákazníkov 0800123456.
Podmienky
Ak so zmenou nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov do dátumu uvedeného v oznámení o vykonaní zmeny (ak je v oznámení dátum uvedený) alebo do jedného mesiaca od oznámenia zmeny v prípade, ak v oznámení o vykonaní zmeny dátum na odstúpenie uvedený nie je, alebo ak mesiac od oznámenia zmeny uplynie neskôr ako je dátum uvedený v oznámení o vykonaní zmeny.