S vynovenými Telekom
paušálmi posúvame
hranice nekonečna

Spoznať zmenu svojho paušálu

Overte sa a spoznajte zmenu svojho paušálu

Overte sa rodným číslom alebo kódom adresáta, ktorý nájdete na prvej strane faktúry.
Ak máte paušál registrovaný na IČO
overte sa kódom adresáta.
Overenie rodným číslom
Overenie kódom adresáta
archiv

Nekonečné dáta a viac dát v paušáloch

Užívajte si ešte lepší zážitok z dátovania v najmodernejšej 5G sieti. Prinášame viac dát v nižších paušáloch a nekonečný zážitok z dátovania v plnej rýchlosti s najvyššími paušálmi.

nahravanie

Nové Magio TV Štart balíky

K vybraným paušálom získate bezplatne balík Magio TV Štart s prémiovým aj exkluzívnym obsahom, ktorý máte vždy so sebou vo svojom mobile či tablete a môžete ho sledovať kdekoľvek v EÚ.

pretocenie

Zrýchľujeme balík Vždy Online

Ak sa vám podarí minúť svoje dáta v paušále, ostávate vždy online, s rýchlosťou 512 kb/s už môžete pohodlne chatovať, prezerať sociálne siete, počúvať hudbu či používať navigáciu.

Často kladené otázky

  • Nepodarilo sa vám overiť?
    Skúste znova správne vyplniť svoje údaje - ak ste vlastník paušálu, vyplňte svoje meno, priezvisko a rodné číslo. Ak sa vám nedarí overiť týmto spôsobom, použite, prosím, svoj kód adresáta. Ak máte paušál na IČO, overenie rodným číslom nie je možné. Overte sa kódom adresáta.
  • Čo sa mení?
    Ukončujeme predaj T paušálov a T Biznis paušálov. Pretože neustále inovujeme a zlepšujeme naše služby, nahrádzame aktuálne paušály novými Telekom paušálmi a Telekom Biznis paušálmi, ktorých benefity si môžete pozrieť vyššie na tejto stránke.
  • Ako sa vám zmení paušál?
    Váš aktuálny paušál meníme na taký, ktorý sa svojim obsahom a výškou mesačného poplatku podobá najviac tomu súčasnému. Detailné porovnanie vášho aktuálneho paušálu s novým nájdete vyššie na tejto stránke.
  • Kedy sa mi zmení paušál?
    Zmena paušálu nastane k 1. 10. 2023.
  • Čo ak si chcem vybrať iný paušál, než ten, ktorý ste mi vybrali?
    Iný paušál si do 30. 9. 2023 môžete vybrať z ponuky na stránke www.telekom.sk/nove-nekonecne-pausaly alebo na stránke pre firemných zákaznikov www.telekom.sk/biznis/nove-nekonecne-pausaly.
    S výberom vhodného paušálu, vám rádi pomôžeme na Zákazníckej linke 0800 123 456 alebo v ktoromkoľvek Telekom Centre.
    V prípade, ak máte paušál registrovaný na IČO, s výberom vhodného paušálu vám rád pomôže aj váš obchodný zástupca, prípadne osobný agent T-Master na biznis linke 0800 123 500.
  • Využívam skupinové výhody v Magenta 1/ Magenta 1 Biznis - ako sa tieto výhody zmenia spolu so zmenou paušálu?
    So zmenou paušálu sa vám členstvo v skupine Magenta 1 / Magenta 1 Biznis nemení. Naďalej vám zostáva 2x viac dát s možnosťou darovania dát v rámci skupiny a aj 2x viac minút. Keďže sme v nových paušáloch navýšíli rýchlosť po prečerpaní dát, nie je už potrebné zdvojnásobenie rýchlosti v skupine Magenta 1 / Magenta 1 Biznis.
    Ak by ste sa rozhodli zrušiť svoj paušál a ste správcom skupiny Magenta 1 / Magenta 1 Biznis, stratili by ste výhody vy aj ostatní členovia skupiny. Ak ešte magentové výhody nevyužívate, všetky informácie nájdete na stránke www.telekom.sk/magenta1 alebo www.telekom.sk/biznis/magenta1.
  • Čo mám robiť, ak nesúhlasím so zmenou? Môžem ju reklamovať?
    Ak so zmenou nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov do dátumu uvedeného v oznámení o vykonaní zmeny (ak je v oznámení dátum uvedený) alebo do jedného mesiaca od oznámenia zmeny v prípade, ak v oznámení o vykonaní zmeny dátum na odstúpenie uvedený nie je, alebo ak mesiac od oznámenia zmeny uplynie neskôr, ako je dátum uvedený v oznámení o vykonaní zmeny.
    Odstúpenie od zmluvy možno vykonať:
    • písomne poštou na adresu Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava
    • prostredníctvom e-mailu smerovaného na vášho obchodného zástupcu s priloženým oskenovaným podpísaným dokumentom v prílohe.
  • Čo ak chcem odstúpiť od zmluvy bez sankcie a zároveň si preniesť svoje mobilné číslo k inému operátorovi?
    Odstúpiť od zmluvy môžete bez sankcií. O prenos telefónneho čísla musíte požiadať u operátora, ku ktorému máte záujem prejsť.
  • Kde si môžem ešte overiť informácie o zmene?
    Zmenu svojho paušálu si môžete overiť návštevou v každom Telekom Centre alebo zavolaním na bezplatnú Zákaznícku linku 0800 123 456. V prípade, ak máte paušál registrovaný na IČO, s výberom vhodného paušálu vám rád pomôže aj váš obchodný zástupca, prípadne agent na biznis linke 0800 123 500.
  • Budem si môcť naďalej predášať dáta do ďalšieho mesiaca?
    Keďže sme v nových paušáloch navýšíli objem dát a zároveň sme zvýšili rýchlosť po ich prečerpaní, rozhodli sme sa túto službu prenosu dát ďalej neposkytovať.
Podmienky
Ak so zmenou nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov do dátumu uvedeného v oznámení o vykonaní zmeny (ak je v oznámení dátum uvedený) alebo do jedného mesiaca od oznámenia zmeny v prípade, ak v oznámení o vykonaní zmeny dátum na odstúpenie uvedený nie je, alebo ak mesiac od oznámenia zmeny uplynie neskôr ako je dátum uvedený v oznámení o vykonaní zmeny.