S vynovenými Telekom
paušálmi posúvame
hranice nekonečna
Spoznať zmenu svojho paušálu
Overte sa a spoznajte zmenu svojho paušálu
Overte sa rodným číslom alebo kódom adresáta, ktorý nájdete na prvej strane faktúry.
![](https://backvm.telekom.sk/static/microsites/uma_hard_migracie_popup/dev/assets/img/icon_info.png)
Ak máte paušál registrovaný na IČO
overte sa kódom adresáta.
overte sa kódom adresáta.
Často kladené otázky
- Nepodarilo sa vám overiť?Skúste znova správne vyplniť svoje údaje - ak ste vlastník paušálu, vyplňte svoje meno, priezvisko a rodné číslo. Ak sa vám nedarí overiť týmto spôsobom, použite, prosím, svoj kód adresáta. Ak máte paušál na IČO, overenie rodným číslom nie je možné. Overte sa kódom adresáta.
- Čo sa mení?Ukončujeme predaj T paušálov a T Biznis paušálov. Pretože neustále inovujeme a zlepšujeme naše služby, nahrádzame aktuálne paušály novými Telekom paušálmi a Telekom Biznis paušálmi, ktorých benefity si môžete pozrieť vyššie na tejto stránke.
- Ako sa vám zmení paušál?Váš aktuálny paušál meníme na taký, ktorý sa svojim obsahom a výškou mesačného poplatku podobá najviac tomu súčasnému. Detailné porovnanie vášho aktuálneho paušálu s novým nájdete vyššie na tejto stránke.
- Kedy sa mi zmení paušál?Zmena paušálu nastane k 1. 10. 2023.
- Čo ak si chcem vybrať iný paušál, než ten, ktorý ste mi vybrali?Iný paušál si do 30. 9. 2023 môžete vybrať z ponuky na stránke www.telekom.sk/nove-nekonecne-pausaly alebo na stránke pre firemných zákaznikov www.telekom.sk/biznis/nove-nekonecne-pausaly.
S výberom vhodného paušálu, vám rádi pomôžeme na Zákazníckej linke 0800 123 456 alebo v ktoromkoľvek Telekom Centre.
V prípade, ak máte paušál registrovaný na IČO, s výberom vhodného paušálu vám rád pomôže aj váš obchodný zástupca, prípadne osobný agent T-Master na biznis linke 0800 123 500. - Využívam skupinové výhody v Magenta 1/ Magenta 1 Biznis - ako sa tieto výhody zmenia spolu so zmenou paušálu?So zmenou paušálu sa vám členstvo v skupine Magenta 1 / Magenta 1 Biznis nemení. Naďalej vám zostáva 2x viac dát s možnosťou darovania dát v rámci skupiny a aj 2x viac minút. Keďže sme v nových paušáloch navýšíli rýchlosť po prečerpaní dát, nie je už potrebné zdvojnásobenie rýchlosti v skupine Magenta 1 / Magenta 1 Biznis.
Ak by ste sa rozhodli zrušiť svoj paušál a ste správcom skupiny Magenta 1 / Magenta 1 Biznis, stratili by ste výhody vy aj ostatní členovia skupiny. Ak ešte magentové výhody nevyužívate, všetky informácie nájdete na stránke www.telekom.sk/magenta1 alebo www.telekom.sk/biznis/magenta1. - Čo mám robiť, ak nesúhlasím so zmenou? Môžem ju reklamovať?Ak so zmenou nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov do dátumu uvedeného v oznámení o vykonaní zmeny (ak je v oznámení dátum uvedený) alebo do jedného mesiaca od oznámenia zmeny v prípade, ak v oznámení o vykonaní zmeny dátum na odstúpenie uvedený nie je, alebo ak mesiac od oznámenia zmeny uplynie neskôr, ako je dátum uvedený v oznámení o vykonaní zmeny.
Odstúpenie od zmluvy možno vykonať:
- písomne poštou na adresu Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava
- prostredníctvom e-mailu smerovaného na vášho obchodného zástupcu s priloženým oskenovaným podpísaným dokumentom v prílohe.
- Čo ak chcem odstúpiť od zmluvy bez sankcie a zároveň si preniesť svoje mobilné číslo k inému operátorovi?Odstúpiť od zmluvy môžete bez sankcií. O prenos telefónneho čísla musíte požiadať u operátora, ku ktorému máte záujem prejsť.
- Kde si môžem ešte overiť informácie o zmene?Zmenu svojho paušálu si môžete overiť návštevou v každom Telekom Centre alebo zavolaním na bezplatnú Zákaznícku linku 0800 123 456. V prípade, ak máte paušál registrovaný na IČO, s výberom vhodného paušálu vám rád pomôže aj váš obchodný zástupca, prípadne agent na biznis linke 0800 123 500.
- Budem si môcť naďalej predášať dáta do ďalšieho mesiaca?Keďže sme v nových paušáloch navýšíli objem dát a zároveň sme zvýšili rýchlosť po ich prečerpaní, rozhodli sme sa túto službu prenosu dát ďalej neposkytovať.
Podmienky
Ak so zmenou nesúhlasíte, máte právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb podľa § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách bez sankcie a bez ďalších nákladov do dátumu uvedeného v oznámení o vykonaní zmeny (ak je v oznámení dátum uvedený) alebo do jedného mesiaca od oznámenia zmeny v prípade, ak v oznámení o vykonaní zmeny dátum na odstúpenie uvedený nie je, alebo ak mesiac od oznámenia zmeny uplynie neskôr ako je dátum uvedený v oznámení o vykonaní zmeny.