Vybil sa vám mobil v prírode? Nabije vám ho Lesná nabíjačka

26. 08. 2021


Turistické smerovníky odjakživa pomáhali ľuďom zorientovať sa v prírode. Odteraz bude jeden z nich pomáhať nielen turistom, ale aj ich mobilom.

 

Telekom v spolupráci s Horskou záchrannou službou a TANAP-om predstavil Lesnú nabíjačku. Tradičný tatranský smerovník operátor pretvoril na solárnu nabíjaciu stanicu, ktorá dokáže bezdrôtovo nabiť až štyri mobily súčasne. Turistom tak stačí len položiť telefón na určené miesto, chvíľu si odpočinúť a s nabitým mobilom môžu bezpečne pokračovať v túre.

(video Lesná nabíjačka: https://youtu.be/iMK2ku3Q3p8)

„Mobil je jeden z najužitočnejších nástrojov pre turistov v prírode. Pomáha im nájsť správnu cestu a umožňuje im privolať si pomoc, keď to najviac potrebujú. Práve preto je veľmi dôležité, aby bol dostatočne nabitý, hovorí Petra Novotná, manažérka značky a  marketingovej komunikácie zo Slovak Telekomu, a dodáva: Tešíme sa, že Horská záchranná služba aj TANAP náš nápad prijali s otvorenou náručou a že Lesná nabíjačka aj vďaka ich spolupráci teraz môže reálne pomôcť stovkám turistov.

Lesná nabíjačka sa nachádza v blízkosti tatranskej Rainerovej chaty. Dva solárne panely nainštalované na strieške smerovníka dopĺňa batéria umiestnená vo vnútri striešky. Vďaka nej solárna nabíjačka dokáže nabíjať mobily aj v nepriaznivom počasí.

Telekom počas celého leta pomáha ľuďom užiť si leto plné dobrej turistiky na Slovensku. Okrem postavenia Lesnej nabíjačky operátor všetkým svojim zákazníkom s paušálom rozdal nekonečné dáta na dva mesiace zadarmo. V TV spote a v online zas nabáda turistov, aby navštívili aj menej známe, no rovnako krásne, turistické lokality Slovenska. A pre tých, ktorí sa boja medveďov, Telekom dokonca vytvoril špeciálny podcast so zvukom rolničky na medvede.

(video Medvedí stopcast: https://youtu.be/sTUkVzJyMkE)

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Ivana Daučíková

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová

Art director: Eduard Drexler, Katarína Sopková, Veronika Holaňová

Unit director: Tatiana Hrutková

Account manager: Zuzana Havranová, Nikola Weng

Strategy planner: Kamil Charvát

Kamera: Lukáš Krist

Produkcia: Peter Hledík