Recyklujte a získajte Eko kupón na zariadenie k Magio Internetu
Vybrať zariadenie k Magio Internetu Vybrať zariadenie k Magio Internetu Viac o Eko kupóneOverte sa a spoznajte ponuku pre vás
Pre overenie zadajte ID služby (v prípade pevnej linky telefónne číslo)
ID služby je identifikátor, ktorý nájdete v Telekom appke alebo vo faktúre. Ak máte viac Magio služieb, zadajte len jedno ID ktorejkoľvek z týchto služieb.
Náhľad ID v Telekom appke Náhľad ID vo faktúreAk si chcete aktivovať novú službu, overte adresu, na ktorej chcete službu zriadiť
Varianty Magio Internetu
Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH a s viazanosťou na 24 mesiacov.
Limitovaná ponuka akciových zariadení s možnosťou využiť Eko kupón
K Magio Internetu si môžete vybrať jedno zo zariadení z našej akciovej ponuky. Ponáhľajte sa, skladové zásoby sa míňajú!
Načítať ďalšie zariadenia
Zrecyklujte staré zariadenie a získajte Eko kupón na nové k Magio Internetu
Neskrývajte bohatstvo po zásuvkách. Pošlite nám staré zariadenia pohodlne cez službu Packeta alebo ich prineste do ktorejkoľvek Telekom predajne a za každé získate Eko kupón so zľavou 40 € na ktorékoľvek zariadenie alebo až 90 € na vybrané modely k Magio Internetu. Stačí si vybrať zariadenie a následne vyplniť formulár po kliku na tlačidlo Uplatniť Eko kupón a celú objednávku za vás vybavíme telefonicky.
Získať Eko kupón Uplatniť Eko kupón
Spravujte svoj internet v Telekom aplikácii s bezplatnou službou Wi-Fi Manager
Majte prehľad o pripojených zariadeniach, zdieľajte heslo k
Viac o službe

Čím viac služieb máte, tým viac benefitov na výber získate pre vás a vašu rodinu
Ak máte aspoň 2 rôzne služby (paušál, internet, TV alebo pevnú linku) získavate kredit na benefity, ktoré si jednoducho aktivujete v Magenta 1 portáli. Ak vás ponuka benefitov nezaujme, kredit si môžete vymeniť za 10 % zľavu na svoje služby.
Netflix, Voyo, Connect my watch, darovanie dát, rýchlejší optický internet a mnoho ďalších výhod na vás čaká v Magenta 1 portáli.
Zistiť viac o Magenta 1

Wow Wi-Fi v každom kúte domácnosti
S Wow
Často kladené otázky
- Môžem si preniesť internet a TV od iného operátora do Telekomu?Áno, internet si môžete jednoducho preniesť do Telekomu. Stačí, keď požiadate u nás o prenos, vyberiete si internet a celý proces už zabezpečíme my.
V prípade televízie je potrebné, aby ste požiadali o zrušenie služby u pôvodného operátora. O preplatenie zmluvnej pokuty môžete požiadať v prípade TV rovnako ako pri internete - pokiaľ si obe služby u nás aktivujete súčasne.
Viac informácii nájdete na tejto stránke. - Čo znamená inštalácia technikom?Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
- Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
- Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
- V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
- Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
- Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
- Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
- Ako si mám aktivovať Magio TV, ak som túto službu ešte nikdy nepoužil?Služba Magio TV je určená každému, kto chce sledovať televízne programy vo svojom mobile, tablete alebo počítači. Pre zákazníkov Magio Televízie (v pevnej sieti alebo cez satelit) je Magio TV zadarmo. V prípade, ak nemáte službu aktívnu, viete si ju aktivovať prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky na čísle 0800 123 456 alebo v ktorejkoľvek predajni Telekomu. Po aktivácií dostanete SMS s prihlasovacími údajmi. Televíziu tak môžete pozerať prostredníctvom počítača (internetový prehliadač Chrome) alebo mobilu či tabletu (iOS alebo Android). Do mobilu alebo tabletu je potrebné stiahnuť si aplikáciu z Google Play alebo App Store. Následne si môžete vybrať z dostupných balíčkov a službu si jednoducho objednať.
- Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.