Zákaznícke linky
0800 123 456Zákaznícka linka – rezidenční zákazníci
Najrýchlejšie sa k nám dovoláte
od 11:00 do 16:00

- Linka je bezplatná pre volanie zo SR.
- S operátorom sa spojíte v pracovné dni od 8.00 do 21.00 hod. Na linke vás privíta naša virtuálna asistentka Olívia, ktorá vás podľa typu vašej požiadavky nasmeruje k čo najrýchlejšiemu riešeniu.
- Virtuálna asistentka Olívia dokáže bez čakania na operátora:
- poskytnúť informácie o vašej faktúre, koľko a kde máte uhradiť, prípadne vás uistí, že máte všetko zaplatené
- preposlať vám poslednú faktúru, ak ju dostávate elektronicky
- pozrieť sa na vaše notifikácie o faktúre
- skontrolovať nastavenie vášho inkasa
- nasmerovať vás na informácie o aktuálnej spotrebe
- rôzne ďalšie požiadavky
- a prepojí vás na správneho špecialistu, ak problém nevie automaticky vyriešiť
- Zistite, ako správne komunikovať s virtuálnou asistentkou pre rýchlejšie vyriešenie vašej požiadavky.
- Kvalifikovaný operátor vám poskytne:
- možnosť objednať produkty a služby
- možnosť zmeniť využívané služby
- informácie o produktoch a službách, cenách a aktuálnych akciách
- informácie o dostupnosti služieb
- informácie o faktúrach
- informácie o Telekom Centrách
Dostupnosť zo zahraničia:
Číslo +421 903 903 903 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora.
Linka pre Predplatené karty
- Linka je bezplatná pre volanie zo SR.
- Ide o samoobslužnú zónu, ktorá funguje nonstop.
- Linka pre Predplatené karty je automatickým hlasovým systémom, bez možnosti priameho spojenia s operátorom a zákazníkom ponúka možnosť:
- dobiť si kredit na svojej alebo inej predplatenej karte (Predplatenka, Easy)
- aktivovať/deaktivovať/nastaviť si služby
- zistiť si výšku aktuálneho kreditu a dobu platnosti karty, z ktorej telefonujete
Číslo +421 2 49 55 55 55 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora.
Najrýchlejšie sa k nám dovoláte
od 11:00 do 16:00

Technické linky
0800 123 777Technická linka – riešenie porúch pevnej linky, mobilných služieb, internetu a Magio TV
V pracovných dňoch sa k nám dovoláte najrýchlejšie
od 7.00 do 8.00 a od 13.00 do 16.00

Cez víkend sa k nám dovoláte najrýchlejšie
od 7.00 do 8.00 a od 12.00 do 19.00

Diagnostiku technických problémov s našou Olíviou môžte skúsiť aj vy prostredníctvom chatu na www.telekom.sk alebo v Telekom aplikácii.
- Linka je bezplatná pre volanie zo SR.
- Technická podpora pevných liniek, mobilných hlasových služieb, internetových služieb a Magio Televízie je dostupná denne od 7.00 do 23.00 hod..
- Na linke vás privíta naša virtuálna asistentka Olívia, ktorá vás podľa typu vašej požiadavky nasmeruje k čo najrýchlejšiemu riešeniu. Olívia vás bez čakania na spojenie s operátorom prevedie základnou diagnostikou a následne:
- ak zistí problém, automaticky ho pošle na riešenie na našich technikov a poskytne vám dáta zadarmo
- poskytne vám informácie a postupy, ako správne nastaviť vašu sieť
- prepojí vás na správneho špecialistu, ak problém nevie automaticky vyriešiť
- Linka umožňuje spojenie s operátorom, ktorý vám poskytne:
- technickú podporu mobilného a fixného internetu
- technickú podporu mobilných a fixných hlasových služieb
- technickú podporu pri nastavovani mobilnych dátových služieb
- technickú podporu digitálnej televízie Magio a Magio SAT
- technickú podporu internetového telefonovania (Smart, Benefit, Optik volania)
- technickú podporu webhostingových a doménových služieb, služieb počítačovej bezpečnosti
- technickú podporu pevných liniek
Ak vám nefunguje služba, odporúčame postupovať podľa návodu Prvá pomoc pri nefunkčnosti televízie, internetu alebo pevnej linky.
Diagnostiku technických problémov s virtuálnou asistentkou Olíviou môžete vyskúšať aj prostredníctvom chatu na www.telekom.sk (ikonka chatu sa nachádza v pravom dolnom rohu) alebo v Telekom aplikácii (časť Pomoc na spodnej lište).
Manuály a najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov nájdete v sekcii Wiki.
Dostupnosť zo zahraničia:
Číslo +421 2 44 85 10 71 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora.
Pôjdeto – rozbeháme vaše technológie
- Linka je bezplatná pre volania zo SR.
- Spojenie s operátorom je možné denne od 8.00 do 20.00 hod.
- Služba poskytuje platené poradentsvo a realizáciu opráv v oblasti servisných činností zariadení.
- Ak vám nefunguje internet, mobil, TV alebo tablet, ak potrebujete poradiť s nastaveniami, služba Pôjdeto vám poskytne platené poradenstvo a realizáciu opráv v oblasti servisných činností zariadení.
- Služby Pôjdeto sú poskytované prostredníctvom kiosku, online zásahu alebo návštevou technika u vás doma.
Kompletný cenník a opis služieb Pôjdeto nájdete na www.pojdeto.sk
Dostupnosť zo zahraničia:
Číslo +421 2 44 85 11 02 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora.
V pracovných dňoch sa k nám dovoláte najrýchlejšie
od 7.00 do 8.00 a od 13.00 do 16.00

Cez víkend sa k nám dovoláte najrýchlejšie
od 7.00 do 8.00 a od 12.00 do 19.00

Linka pre sluchovo postihnutých
12 999Operátorská služba pre sluchovo postihnutých
- Služba je určená pre sluchovo postihnutých zákazníkov, ktorí prostredníctvom operátora budú komunikovať s volanou stranou bez sluchového postihnutia.
- Volanie na operátorskú službu je bezplatné, spoplatnené je volanie k počujúcemu podľa platnej tarify VTS ako priame volanie medzi volajúcim a volanou stranou.
Podpora operátorskej služby pre sluchovo postihnutých
- Služba umožňuje počujúcemu zákazníkovi komunikovať so zákazníkom so sluchovým postihnutím prostredníctvom operátora.
- Volanie je spoplatnené 0,0239 € – 0,7966 €/min. s DPH podľa cenníkov jednotlivých operátorov platných ku dňu 1. 2. 2014. Volanie nie je zahrnuté do voľných/predplatených minút. Pre aktuálnu informáciu o cene volania kontaktujte svojho poskytovateľa alebo www.telekom.sk

Informačná linka
1181Informačná služba
- Spojenie s operátorom je možné nonstop.
- Operátor vám poskytne:
- informácie o telefónnych číslach zákazníkov všetkých telekomunikačných operátorov na Slovensku
- cestovné poriadky – vlaky, autobusy, MHD, lietadlá
- otváracie hodiny úradov, pôšt, bánk, poisťovní
- ordinačné hodiny lekárov
- možnosti ubytovania na celom Slovensku,
- programy televízie, kín a divadiel, rôzne kultúrne a spoločenské podujatia
- predaj, kúpa a prenájom nehnuteľností
- rekreácia, horské strediská, lanové dráhy, turistické trasy, snehové správy z lyžiarskych stredísk, hrady, zámky, prírodné zaujímavosti
- výherné čísla pre tipujúcich
- pracovné príležitosti, ponuka voľných pracovných miest, informácie o zjazdnosti ciest, navigácia cez telefón
- a množstvo ďalších informácií z internetu
Na vyhľadané telefónne číslo je možné priame prepojenie, pričom vyhľadané informácie je možné bezplatne zaslať aj ako SMS alebo e-mail. Maximálny počet poskytnutých informácií počas jedného hovoru je 5.
Služba je dostupná len z územia SR.
Volania na linku 1181 sú spoplatnené zvýšenou tarifou. Aktuálnu výšku poplatku nájdete v cenníku svojho poskytovateľa telekomunikačných služieb.
Operátor | Cena s DPH | Spôsob tarifikácie |
---|---|---|
Telekom – volania z pevnej siete | 1,30 € | minútová (60 + 60) |
Telekom – volania z mobilnej siete | 1,40 € | minútová (60 + 60) |
O2 Slovakia, s.r.o. | 1,50 € | minútová (60 + 60) |
Orange Slovensko, a.s. | 1,50 € | minútová (60 + 60) |
UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. | 1,35 € | minútová (60 + 60) |
Slovanet, a.s. | 0,5975 € | minútová (60 + 60) |
SWAN, a.s. | 0,99 € | minútová (60 + 60) |
BENESTRA s. r. o. | 1,30 € | minútová (60 + 60) |
ANTIK Telecom, s.r.o. | 1,25 € | minútová (60 + 60) |
ŽSR – Železničné telekomunikácie, s.r.o. | 0,4780 € | minútová (60 + 60) |
