Servis koncových zariadení

Vážení obchodní partneri,

bez nutnosti osobnej návštevy predajného miesta spoločnosti Slovak Telekom (ďalej len „ST“), vám ponúkame možnosť využiť sprostredkovanie servisu zariadení, predávaných prostredníctvom ST.

Formulár s požiadavkou na opravu koncového zariadenia (ďalej len KZ) môžete vyplniť online .*

Reklamačné konanie začína plynúť dňom prijatia KZ v ST, po prijatí vám bude zaslaná informačná SMS. 

* Oboznámenie o spôsobe spracúvania osobných údajov poskytnutých vo formulári, ako aj o právach dotknutej osoby, nájdete tu.

Dobré vedieť

Kontrola poškodenia KZ (vizuálny stav)

Vysvetlenie terminológie

Diagnostika a neuznanie záruky

Čo nespadá do záručných podmienok výrobcu

Výhody

Bezplatné poskytnutie náhradného KZ

Sprostredkovanie opravy v autorizovanom aj neautorizovanom servise

Poskytnutie rád a technickej podpory

Bez zbytočnej administratívy

Chránime vaše údaje

Užitočné rady a tipy pred odovzdaním KZ na reklamáciu

Záloha dát

Zabezpečenie KZ proti poškodeniu pri preprave

Záručná doba

Blokovací kód

iOS – APPLE

KZ so systémom Android

Reklamácia príslušenstva

Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy / vrátenie kúpnej ceny / výmenu KZ