Dobré vedieť
Kontrola poškodenia KZ (vizuálny stav)
Ak sa KZ nedá zapnúť, nezobrazuje displej alebo nezobrazuje korektne, je potrebné skontrolovať vizuálny stav KZ pod viacerými uhlami.
Displej je tvorený niekoľkými vrstvami, pričom spodné zobrazovacie alebo dotykové vrstvy môžu byť poškodené bez toho, aby bolo poškodené sklenené krycie sklo zariadenia. Rámy, vonkajšie sklá, či kryty zariadenia nemusia vykazovať žiadne viditeľné poškodenie, pretože sú do určitej miery pružné a odolné. Môže ísť aj o poškodenie pixelov LCD spôsobené tlakom, ohnutím, pádom alebo prasknutím.
Vysvetlenie terminológie
IMEI – 15-miestne číslo, ekvivalent k sériovému číslu. Číslo sa nachádza (podľa typu zariadenia) na zadnej strane, držiaku SIM karty, alebo na roletke pri držiaku SIM karty. Ak sa dá telefón zapnúť, IMEI je možné dohľadať aj v nastaveniach pod všeobecnými informáciami, alebo zadaním kódu *#06# na klávesnici telefónu.
Záručná oprava – bezplatná oprava vád, ktoré podliehajú záručným podmienkam stanovených výrobcom a neboli spôsobené neodborným zaobchádzaním užívateľom.
Nezáručná oprava – oprava, ktorá nepodlieha záručným podmienkam výrobcu (napr. prasknutý displej a pod). Oprava býva spoplatnená podľa aktuálneho cenníka servisného strediska.
Diagnostika a neuznanie záruky
Diagnostiku vykonávajú vyškolení servisní technici, ktorí posudzujú aktuálny stav zariadenia. Neposudzujú spôsob, akým došlo k poškodeniu.
Viac informácií o reklamačnom procese nájdete v Reklamačnom poriadku ST.
Čo nespadá do záručných podmienok výrobcu
* Nižšie uvedené nepovažujte za úplný výpočet záručných podmienok. Pre viac informácií navštívte Reklamačný poriadok ST.
Mechanické poškodenie - Poškodenie spravidla vzniká nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, ako je napríklad pád, nadmerné fyzické zaťaženie, ohýbanie, ohorenie a pod.
Oxidácia / vznik neznámej kvapaliny - Poškodenie spôsobuje napríklad pád do vody či inej kvapaliny, vystavenie výrobku neprimeranému alebo nepriaznivému vplyvu počasia (dážď, sneh a pod.), vystavenie nadmernej vlhkosti, prašnosti a iné.
Neautorizovaný zásah - Za neautorizovaný zásah sa, okrem iného, považujú úpravy, opravy a neoprávnené manipulácie vykonané neautorizovanou osobou.
Výrobok po záruke - Záručná doba je 24 mesiacov od kúpy (prevzatia) výrobku, pokiaľ nie je v záručnom doklade uvedené inak.
Kozmetické vady - opotrebovanie výrobku spôsobené jeho bežným používaním, ako sú napríklad škrabance, ryhy, obité rohy, či iné kozmetické vady na výrobku.