Pevná linka
s neobmedzenými volaniami

Vybrať si pevnú linku

Začnite overením dostupnosti

 

Službu už mám
Chcem novú službu

ID služby je identifikátor, ktorý nájdete v Telekom appke alebo vo faktúre. Ak máte viac Magio služieb, zadajte len jedno ID ktorejkoľvek z týchto služieb.

Náhľad ID v Telekom appke Náhľad ID vo faktúre
 
 

 

 
 
 
TV cez internet
 
 
Pre televíziu cez internet je potrebné internetové pripojenie so stabilnou rýchlosťou minimálne 40 Mbps.
 
mesačne

Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH a s viazanosťou na 24 mesiacov.

Varianty pevnej linky

 

Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH a s viazanosťou na 24 mesiacov.

Telefóny k pevnej linke

Vyberte si variant pevnej linky vyššie a v ďalších krokoch objednávky si môžete zvoliť telefónny aparát z našej ponuky.

 

Často kladené otázky

  • Čo znamená inštalácia technikom?
    Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
  • Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
    • Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
    • V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
    • Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
    • Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
    • Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
  • Ako si mám aktivovať Magio GO, ak som túto službu ešte nikdy nepoužil?
    Služba Magio GO je určená každému, kto chce sledovať televízne programy vo svojom mobile, tablete alebo počítači. Pre zákazníkov Magio Televízie (v pevnej sieti alebo cez satelit) je Magio GO zadarmo. V prípade, ak nemáte službu aktívnu, viete si ju aktivovať prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky na čísle 0800 123 456 alebo v ktorejkoľvek predajni Telekomu. Po aktivácií dostanete SMS s prihlasovacími údajmi. Televíziu tak môžete pozerať prostredníctvom počítača (internetový prehliadač Chrome) alebo mobilu či tabletu (iOS alebo Android). Do mobilu alebo tabletu je potrebné stiahnuť si aplikáciu z Google Play alebo App Store. Následne si môžete vybrať z dostupných balíčkov a službu si jednoducho objednať.
  • Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
    Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
Prejsť do Wiki